Enige wat je daar kon doen is alvast naar achter lopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
lastig potje net, van 1-0 voor naar 1-2 achter maar uiteindelijk nog met 4-2 kunnen winnengoede tegenstander.
oke vraagje..
Dit was de 1-2 die hij maakte, hoe had ik het kunnen voorkomen? Volgens mij kon ik toen de pass gegeven was echt gewoon niks meer doen? Wat ik dus had moeten doen was op de radar die loopactie van Bent anticiperen en vast met Luiz teruglopen(hoe bedoel je moeite doen om een goal te voorkomen) maar toen die pass eenmaal gegeven was niks meer kunnen doen of?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/130279718
thx, iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Enige wat je daar kon doen is alvast naar achter lopen, aangezien je bij die pass werd outpaced door Bent en tijdens die pass rent je speler naar die bal en kun je niks meer..
minimaal 3 natonalities en minimaal 3 verschillende leagues.quote:
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Copa del agosto. 3 leagues en 3 nationaliteiten in een team geloof ik.
Het is gewoon ook met gold dus jij kan al spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?
Mag elke rating zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?
Oh nice, hoef ik geen team te kopen of is het bronze of silver?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke 352 bronze en/of silver hybrid voor dat nieuwe toernooi?
Minimaal 3 verschillende leagues en 3 verschillende nationaliteiten toch?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minimaal 3 verschillende leagues en 3 verschillende nationaliteiten toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Vandermar wat doe jij en je familie in Zweden?
Ik zag het jaquote:
ik zie niets.quote:
Ik ben ook niet zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ajax Armenteros wil. Ik had hem liever bij Feyenoord ipv. Immers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |