quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja jezus zeg. Niet te doen met die voorhoede van jou.
Die open kans van mij
Nee ik heb gewoon te lang niet gespeeld. Alleen op de keeper kansen met zo veel ruimte moet je gewoon altijd maken.quote:
Klopt, ik dacht wel dat dat de 1-0 zou wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon te lang niet gespeeld. Alleen op de keeper kansen met zo veel ruimte moet je gewoon altijd maken.
Prima goaltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die 3-2 in de 89e minuutWat een frutgoal.
Als ik in vorm was had ik je gepakt
Kom maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wie doet er zo een potje tegen mij op de xbox?
Ja die was primaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima goaltje.
Voorzet tegen jouw speler en dan komt ie nog goed voor mijn voetjes, te sneu voor woorden.
Die vrije trap was wel fijn, al zeg ik het zelf.
Sorry, goed gespeeld wel.quote:
quote:
Ja jij ook, vond het wel een saaie wedstrijd. Nooit echt spannend geweest en mijn keeper verneukte hetquote:
Ja best wel een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij ook, vond het wel een saaie wedstrijd. Nooit echt spannend geweest en mijn keeper verneukte het
Ja was wel een mooie goal hoor, dat sowieso. Maar die keeper had hem gewoon moeten hebben vanaf daarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja best wel een kutwedstrijd
Die 2e goal was echt bullshit, maarja.
Inderdaad, dat soort ballen moeten gewoon voor de keeper zijn, schot van heel ver, niet super hard, heeft 'ie alle tijd om naar die hoek te gaan en hem te vangen. FUT is gewoon een en al bullshitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja was wel een mooie goal hoor, dat sowieso. Maar die keeper had hem gewoon moeten hebben vanaf daarMaar dat is FUT he ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |