Ben Villa sowieso nog maar 3x tegen gekomen in FUT ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt aan je tegenstander denk ik.
Twee informs krijg ik niet verkocht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgen wel onze pot spelen RP?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Twee informs krijg ik niet verkocht.
Zal wel het team maken en Di Natale op SP zetten naast Pato, daarna kan ie de bank warm houden.
Urugay zit er toch niet meer in?quote:
We hebben nu alleen bezoek dus ik ga niet op de PS3. Wordt waarschijnlijk vanavond rond elf uur en anders gewoon morgen.quote:
Heb je al met Ambrose gespeeld?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Raad het thema
[..]
Urugay zit er toch niet meer in?
Nee, moet het nog makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je al met Ambrose gespeeld?
Heel misschien moet hij gaan fungeren als CAM bij mij, maar dat moet ik nog even uitzoekenquote:
Long shots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heel misschien moet hij gaan fungeren als CAM bij mij, maar dat moet ik nog even uitzoeken..
is uit en thuis match, daag jij nu mij uit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Omni heeft van mij gewonnen met 3-0
Ja na het zwemmen ok?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
is uit en thuis match, daag jij nu mij uit?
Hoeveel heb jij ervoor betaald?quote:
1400 in formatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij ervoor betaald?
Eagles RMquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Team af. RM 7 chem, maarja. i don't geef a neuk.
[ afbeelding ]
ik 1500 in formatie, en bedankt voor de tipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |