quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
De zaak is high profile genoeg dat ze de uitspraak van de rechter uitzenden, dus je kunt de rechter idd horen zeggen dat hij het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef zouzou het volgende:
Maar waarom excuse, ik hen nooit gezegt dat hij heeft gedaan,
ik zeg dat veel dingen kloppen niet,ik wil de rechter horen daan zeg ik : Hij heeft gedaan.
Omdat Badr hem nogal openlijk adoreert, 'Gwenette for ever', dan ga je zoeken wie het isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot dit topic had ik nog nooit van die hele Gwynette gehoord. Waarom kent iedereen die zware criminelen bij naam?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik de naam voor het eerst in het topic las dacht ik dat het een meisje was
Behalve de Joego's met onuitspreekbare namen zijn er niet zoveel zware jongens van dat kaliber in NL. Overigens runnen eerstgenoemden die shit hier al jaren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot dit topic had ik nog nooit van die hele Gwynette gehoord. Waarom kent iedereen die zware criminelen bij naam?
Ja maar ja maar, dat hebben de meesten toch ook pas in dit topic ontdekt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Badr hem nogal openlijk adoreert, 'Gwenette for ever', dan ga je zoeken wie het is
En dan blijkt het iemand met een enorme waslijst aan misdaden. Leuke vriendenkring!
[ afbeelding ]
Is er nog een link tussen Hari en topcriminelen zoals Soerel en Holleeder?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
Omdat Badr hem nogal openlijk adoreert, 'Gwenette for ever', dan ga je zoeken wie het is
En dan blijkt het iemand met een enorme waslijst aan misdaden. Leuke vriendenkring!
[ afbeelding ]
Jup, ik had er voor deze topics ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dat hebben de meesten toch ook pas in dit topic ontdekt?
(hoop ik)
Ja, ik had het zelfs ingeschat als een vrouwmensch van z'n eigen leeftijd, dus dan komt Amanda zelf als type in beeld.quote:
Nee, maar je blijft allerlei excuses bedenken voor dingen die hij waarschijnlijk wel gedaan heeft, Jij bent overtuigd van zijn onschuld ondanks alles wat zich inmiddels aan bewijs heeft opgebouwd. Ik snap dat niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef zouzou het volgende:
Maar waarom excuse, ik hen nooit gezegt dat hij heeft gedaan,
ik zeg dat veel dingen kloppen niet,ik wil de rechter horen daan zeg ik : Hij heeft gedaan.
Ach, als vechtsporter in NL kom je al gauw in aanraking met dit soort figuren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Is er nog een link tussen Hari en topcriminelen zoals Soerel en Holleeder?
We weten hoe het allemaal is afgelopen met Andre Brilleman.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef psychosomatic het volgende:
Ach, als vechtsporter in NL kom je al gauw in aanraking met dit soort figuren.
Er stond van de week wel een foto van Holleeder die stond te kletsen met Estelle en haar vurige minnaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in de NL kickboks "sport"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
Met die laatste stond hij tijdens een lunch met Estelle iig even amicaal te babbelen.... dus niets verbaast mij meer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Maar types als Bonjaski (ky?) en Overeem enzo daar hoor je dan volgens mij zo goed als nooit van dat ze buiten de boksring iemand in elkaar dreunen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in de NL kickboks "sport"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik zag het, vliegensvlugge modjes hier in NWS
Nee, zo werkt dat niet, want als hij een crimineel is dan heeft hij dus ook inkomsten waar hij geen belasting over betaalt, en dan is hij heel snel van z'n panden aan de PC Hooft af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef zouzou het volgende:
Ik dacht ook dat een vrouw is, maar als hij zijn belasting betald,ze laten hem kopen van als
alle rijkke mensen contact met hem hebben.
Huh?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef zouzou het volgende:
Ik dacht ook dat een vrouw is, maar als hij zijn belasting betald,ze laten hem kopen van als
Kan je je posts niet even nalezen voordat je op invoeren drukt? Want het is echt geen lezen zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:31 schreef zouzou het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd in deze discussie, maar een jaar of twee geleden hebben Ali en Valentijn ook 5 beveiligers in elkaar getimmerd op een feest. Ali hield er een fikse infectie over aan z'n hand waardoor er zelfs een partij moest worden geannuleerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar types als Bonjaski (ky?) en Overeem enzo daar hoor je dan volgens mij zo goed als nooit van dat ze buiten de boksring iemand in elkaar dreunen.
Nee, dat is het verschil tussen sporters en patsers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar types als Bonjaski (ky?) en Overeem enzo daar hoor je dan volgens mij zo goed als nooit van dat ze buiten de boksring iemand in elkaar dreunen.
Die zijn waarschijnlijk slimmer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En de bewegende beelden er van waren bij Boulevard (quote:
Het zijn allemaal patsers met een enorm ego.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is het verschil tussen sporters en patsers.
Nogmaals, vraag het de slachtoffers. Die weten vast wel iets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef zouzou het volgende:
Wat voor bewijzen, ik zie niks. Ik hoor alleen Van Den Heuvel.
Niemand weet iets van, niemand!
Ik had die beelden dus serieus nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En de bewegende beelden er van waren bij Boulevard () dus het was voor het eggie
Wij horen ook het slachtoffer.... misschien een beetje vreemd om iemand die er zo dichbij stond serieus te nemen, maar dat risico nemen we maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef zouzou het volgende:
Wat voor bewijzen, ik zie niks. Ik hoor alleen Van Den Heuvel.
Niemand weet iets van, niemand!
Gordon zou er meteen over zingen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef mootie het volgende:
Zou het in bepaalde kringen dan toch nog 'hip' zijn om te melden dat je een bakkie met Holleerder hebt gedaan?
Ik verdenk Gordon er wel van. En ik weet bijna zeker dat Estelle het ook berespannend vond.
Die werken allemaal onder de radar. Soerel kon zo jaren zich verstoppen omdat Holleeder de grote blikvanger was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef Snowballed het volgende:
Criminelen die gepakt worden met wat dan ook zijn gewoon grote losers...
Echte topcriminelen zijn saai... daar hoor je namelijk niets over...
quote:Wat voor bewijzen, ik zie niks. Ik hoor alleen Van Den Heuvel.
Niemand weet iets van, niemand
Ja, Sem Schilt is ook zo'n enorm licht ontvlambaar crimineel typequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het zijn allemaal patsers met een enorm ego.
Ja, BN 'ers onder elkaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef mootie het volgende:
Zou het in bepaalde kringen dan toch nog 'hip' zijn om te melden dat je een bakkie met Holleerder hebt gedaan?
Mooi kunstgebitje jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:38 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel schitterende tanden voor iemand die elke dag aan het knokken is...
Zijn echte issie waarschijnlijk al kwijt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:38 schreef Yi-Long het volgende:
Hij heeft wel schitterende tanden voor iemand die elke dag aan het knokken is...
Ja, toen wij jong waren was Klaas Bruinsma ook nog spannendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is bloedirritant dat die lui zo opgehemeld en verheerlijkt worden.
Ik word oud.
http://fiveouncesofpain.c(...)in-dance-club-brawl/quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Sem Schilt is ook zo'n enorm licht ontvlambaar crimineel type
(Niet bepaald...)
Vraag maar aan Mabel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, toen wij jong waren was Klaas Bruinsma ook nog spannend
Dat is de klick:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had die beelden dus serieus nog nooit gezien.
De domste lui komen in het nieuws en worden gepakt... als je een beetje normaal nadenkt, kun je alles wat zij ook deden, doen zonder problemen te krijgen... maar er is gewoon een bepaalde groep die niet helemaal spoort..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die werken allemaal onder de radar. Soerel kon zo jaren zich verstoppen omdat Holleeder de grote blikvanger was.
Dat geloof ik ook wel, als je bedreigd wordt is het sowieso al minder vreemd als je een dreun uitdeelt dan wanneer iemand per ongeluk je even verkeerd aankijktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
http://fiveouncesofpain.c(...)in-dance-club-brawl/
Inmiddels dus al 3 jaar terug.
En Sem kan zich inhouden, maar komt ook niet zo vaak in die positie terecht dat hij moet handelen. Zie je niet op feestje en strijkt sowieso weinig mensen tegen de haren in, maar vergis je niet. Hij zal niet terugdeinzen als een of andere no-no hem bedreigt.
Wacht ff hoor, wie is Van de Berg nou weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is de klick:
Everink ,Van de Berg en de hurder van de vipbox: Steen....Baak/transport zijn met mekaar de beste vrienden !!!!!
Ja en? Ga je nou beweren dat de huurder van de vipbox mensen heeft uitgenodigd om een van z'n beste vrienden in elkaar te slaan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat is de klick:
Everink ,Van de Berg en de hurder van de vipbox: Steen....Baak/transport zijn met mekaar de beste vrienden !!!!!
Ik denk toch echt dat Badr een no-no is, de 'grote jongens' zijn niet zó ongeremd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, als je bedreigd wordt is het sowieso al minder vreemd als je een dreun uitdeelt dan wanneer iemand per ongeluk je even verkeerd aankijkt![]()
Het zullen best allemaal 'bepaalde types' zijn, maar ik weiger te geloven dat het allemaal van die onderwereldtypes als Hari zijn
van berg is de slachtoffer nr 2quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, wie is Van de Berg nou weer?
Of bedoel je Van den Heuvel?
Of komt dat allemaal door je fake accentje?
Van de Berg is de eigenaar van Club Air die vorig jaar in Badr z'n zone kwam.... in z'n eigen club.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht ff hoor, wie is Van de Berg nou weer?
Of bedoel je Van den Heuvel?
Of komt dat allemaal door je fake accentje?
Wij vergeven jou ook en bidden ervoor dat Hij morgen het bord voor je kop heeft verwijderd. Trustenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:44 schreef zouzou het volgende:
BONNE NUIT, ik ga slappen.
Ik hou toch van jullie ook als jullie stout waren tegen mij.
Ik vergeef jullie. Hahaha! Bonne nuit.
Hij/zij wist denk ik even niet meer hoe je 'vermeend' ook alweer in het Nederlands schrijft.quote:
Hari is wel extreem, dat blijkt uit alles. Die heeft zichzelf gewoon niet onder controle, ook in de ring niet. Maar kickboksers en MMA gasten worden gewoon erg vaak ingehuurd om incassobureautje te spelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, als je bedreigd wordt is het sowieso al minder vreemd als je een dreun uitdeelt dan wanneer iemand per ongeluk je even verkeerd aankijkt![]()
Het zullen best allemaal 'bepaalde types' zijn, maar ik weiger te geloven dat het allemaal van die onderwereldtypes als Hari zijn
Persona non grata bij zijn grote vrienden, een handjevol straattuig blijft over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Badr een no-no is, de 'grote jongens' zijn niet zó ongeremd.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:46 schreef zouzou het volgende:
[..]
van berg is vermeend slachtoffer nr 2
Dat laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hari is wel extreem, dat blijkt uit alles. Die heeft zichzelf gewoon niet onder controle, ook in de ring niet. Maar kickboksers en MMA gasten worden gewoon erg vaak ingehuurd om incassobureautje te spelen.
Mijn ontmoeting met Hari was overigens een verrassend prettige, maar juist het feit dat zo'n persoon de ene keer heel correct en sociaal is en de andere keer om weinig helemaal los kan gaan maakt hem nog enger. haha
Die leeft dan iets langer...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:52 schreef sig000 het volgende:
*btw, de 2e persoon die vastzit heeft waarschijnlijk tot nu zijn kaken stijf op elkaar gehouden.
Een paar weken na z'n vrijlating zat hij in Utrecht te chillen op een terrasje toen een paar studenten met hem op de foto wilden. Holleeder weigerde overigens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef mootie het volgende:
En toch zou het me niet verbazen als Holleeder af en toe een handtekening moet uitdelen. BN-er, lijkt een toffe gast die een beetje op zijn scootertje door Amsterdam tuft.
'Holleeder, ja, die heeft toch een boek geschreven en iets met een neus?'
Dat weigeren is dan wel netjes.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Een paar weken na z'n vrijlating zat hij in Utrecht te chillen op een terrasje toen een paar studenten met hem op de foto wilden. Holleeder weigerde overigens.
Dat was sowieso een hoop bullshit net als in KRO's Profiel waarin hij enerzijds ruimhartig z'n fouten toegeeft, maar anderzijds zegt dat hij is zoals hij is en nooit zal veranderen. Tja, ik geloof ook niet dat mensen echt veranderen, maar je kunt wel je gedrag aanpassen en Badr heeft daar gewoon geen zin in. Die wil het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Eerst op een filmpje inspreken na de vorige meptoestanden en aanklachten dat je zo fijn 7 maanden in Marokko hebt gezeten en jezelf weer helemaal hebt terug gevonden en helemaal onder controle hebt, zen, yin yang en alles bij elkaar. En het zou nooit meer voorkomen. Hop, en daar gaat ie weer.
Nee, maar wel met Lange Frans ter inspiratie praten over zijn wereldje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met een paar studenten op de foto jaagt ie zijn hele reputatie naar de klote.
50 cents incidentquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:34 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd in deze discussie, maar een jaar of twee geleden hebben Ali en Valentijn ook 5 beveiligers in elkaar getimmerd op een feest. Ali hield er een fikse infectie over aan z'n hand waardoor er zelfs een partij moest worden geannuleerd.
Lange Frans heeft tenminste nog een gangsterwijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:08 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Lange Frans ter inspiratie praten over zijn wereldje.
Het was een theedoek..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:18 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me af of die tik met of zonder handdoek was?
Goede keuze. En dan weer terug naar Ruud.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:53 schreef sig000 het volgende:
Estelle gaat zijn bankrekening plunderen.
Estelle krijgt natuurlijk geen cent van Hari. Ms Cruijff zal wanhopig op zoek zijn naar een vervanger, maar wie durft toe te happen in de wetenschap dat Badr misschien jaloers wordt? Nee, die zal rustig af moeten wachten tot de scheiding van Rudi afgerond is en dan de balans op moeten maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Goede keuze. En dan weer terug naar Ruud.
Ik denk dat mijnheer Gullit wel iets meer miljoenen heeft dan die Badr.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:03 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Estelle krijgt natuurlijk geen cent van Hari. Ms Cruijff zal wanhopig op zoek zijn naar een vervanger, maar wie durft toe te happen in de wetenschap dat Badr misschien jaloers wordt? Nee, die zal rustig af moeten wachten tot de scheiding van Rudi afgerond is en dan de balans op moeten maken.
Het grappige is dat ik cijfers voorbij heb zien komen en dat beide heren rond de 5 miljoen zouden zitten. Vergeet niet dat Ruud z'n carrière er allang op zit én dat hij al twee huwelijken achter de rug heeft incl een handvol kinderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijnheer Gullit wel iets meer miljoenen heeft dan die Badr.
Vergeet ook niet dat Ruud nog steeds dik loopt te vedienen, en als coach overal aan de slag kan, dat wil ik badr nog wel es zien doen. Bovendien schat ik Ruud wel ietsje hoger in als 5 miljoen, loop zijn carrere anders even na.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik cijfers voorbij heb zien komen en dat beide heren rond de 5 miljoen zouden zitten. Vergeet niet dat Ruud z'n carrière er allang op zit én dat hij al twee huwelijken achter de rug heeft incl een handvol kinderen.
Nee badr klapt die bradda kapot swaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:41 schreef sig000 het volgende:
Ruud stond naast Nelson Mandela, dat zie ik Badr Hari nog niet zo snel doen.
Hoezo? het is mede Afrikaan toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee badr klapt die bradda kapot swa
In Rudi's hoogtijdagen verdienden voetballers gewoon veel minder dan tegenwoordig en veel van dat geld is al uitgegeven. Als hij inderdaad nog een paar miljoen heeft dan valt dat eigenlijk nog reuze mee als je weet dat 60-80% van de NBA en NFL atleten binnen twee jaar na het beëindigen van hun carrière bankroet is om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Ruud nog steeds dik loopt te vedienen, en als coach overal aan de slag kan, dat wil ik badr nog wel es zien doen. Bovendien schat ik Ruud wel ietsje hoger in als 5 miljoen, loop zijn carrere anders even na.
Ruud die doet wat schnabbels met mooi lullen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:09 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
In Rudi's hoogtijdagen verdienden voetballers gewoon veel minder dan tegenwoordig en veel van dat geld is al uitgegeven. Als hij inderdaad nog een paar miljoen heeft dan valt dat eigenlijk nog reuze mee als je weet dat 60-80% van de NBA en NFL atleten binnen twee jaar na het beëindigen van hun carrière bankroet is om maar eens een voorbeeld te noemen.
Er gaan ook geruchten dat het Milanese trio destijds zwart een aardig zakcentje heeft ontvangen van dhr Berlusconi, maar dat laat ik liever buiten beschouwing.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ruud die doet wat schnabbels met mooi lullen.
Die 5 miljoen van Hari is gebaseerd op het idee dat hij 3 miljoen euro voor de partij om het WK K1 heeft gevangen, wat onzin is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik cijfers voorbij heb zien komen en dat beide heren rond de 5 miljoen zouden zitten. Vergeet niet dat Ruud z'n carrière er allang op zit én dat hij al twee huwelijken achter de rug heeft incl een handvol kinderen.
Waar, maar z'n contract met Kia Africa heeft ook heel veel centjes opgeleverd. En we weten allemaal dat er in Japan zwart veel wordt uitbetaald, maar ook der Rudi heeft zwart eea bijverdiend. Al met al denk ik dat de heren elkaar echt niet veel ontlopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Die 5 miljoen van Hari is gebaseerd op het idee dat hij 3 miljoen euro voor de partij om het WK K1 heeft gevangen, wat onzin is.
Martha is niet onbekend en bepaald niet van onbesproken gedrag....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:27 schreef Greys het volgende:
In ieder geval zitten er onfrisse types in haar familie...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:10 schreef sig000 het volgende:
Lange Frans heeft tenminste nog een gangsterwijf.
Ik kon het me niet voorstellen, maar blijkbaar heb je gelijk:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar, maar z'n contract met Kia Africa heeft ook heel veel centjes opgeleverd. En we weten allemaal dat er in Japan zwart veel wordt uitbetaald, maar ook der Rudi heeft zwart eea bijverdiend. Al met al denk ik dat de heren elkaar echt niet veel ontlopen.
Normaal is een opzettelijke fout één of twee punten aftrek. Als een tegenstander (na een rusttijd van 5 minuten) niet meer door kan na een opzettelijke fout, volgt diskwalificatie. Je ziet ook dat Hari eerst een gele kaart krijgt van de ref (wat een aftrek betekent, geen diskwalificatie) op ongeveer 6:45. Je hoort de ref ook zeggen dat het een "one point deduction" betreft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
Was dat minne natrappen al niet reden genoeg voor diskwalificatie?
Tijdens een millenniumfeest in IJmuiden wilde ook iemand met hem op de foto. Die heeft flinke klappen gekregen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Een paar weken na z'n vrijlating zat hij in Utrecht te chillen op een terrasje toen een paar studenten met hem op de foto wilden. Holleeder weigerde overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Normaal is een opzettelijke fout één of twee punten aftrek. Als een tegenstander niet meer door kan na een opzettelijke fout, volgt diskwalificatie. Je ziet ook dat Hari eerst een gele kaart krijgt van de ref (wat een aftrek betekent, geen diskwalificatie).
Dit is trouwens een probleem bij veel vechtsporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even a broken clock is right twice a day.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:35 schreef danos het volgende:
Ik hoop dat Badr snel weer vrij komt, hoorde iets over een nieuw Olympische Sport die snel toegevoegd gaat worden...Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Dit is geen fout te noemen hoor, Remy ligt op de grond met de scheidsrechter boven op hem, dan slaat hij hem en bij het weglopen trapt hij nog eens na.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Normaal is een opzettelijke fout één of twee punten aftrek. Als een tegenstander (na een rusttijd van 5 minuten) niet meer door kan na een opzettelijke fout, volgt diskwalificatie. Je ziet ook dat Hari eerst een gele kaart krijgt van de ref (wat een aftrek betekent, geen diskwalificatie) op ongeveer 6:45. Je hoort de ref ook zeggen dat het een "one point deduction" betreft.
Hoe noem je het dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:43 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dit is geen fout te noemen hoor, Remy ligt op de grond met de scheidsrechter boven op hem, dan slaat hij hem en bij het weglopen trapt hij nog eens na.
Een scheids mag in principe dus niet tot een directe diskwalificatie beslissen. Hij mag alleen de waarschuwing overslaan en direct een punt aftrekken als hij vindt dat de fout "malicious" is of "causes significant damages on the opponent".quote:Article 6 FOUL TECHNIQUE
1. A fighter who executes a foul technique shall be penalized with a “caution”, “warning”, or a “point deduction”. The referee announces a “caution” and “warning” verbally. A yellow card shall be shown for a “one (1) point deduction” and “two (2) point deductions, and a red card for a “disqualification”. Two (2) cautions shall lead to one (1) warning; any warning then on shall be given instead of cautions thereafter. Two (2) warnings shall lead to a one (1) point deduction, and three (3) point deductions in one (1) round shall be grounds for disqualification. However, this clause shall not apply in cases where the referee rules that the foul technique as unintentional. If the referee judges that the foul technique is malicious or causes significant damages on the opponent, the fighter might be given point reduction immediately, skipping order of foul calls. The following behavior is considered as foul techniques.
<Category of Foul Techniques>
1. Using the head to deliver a blow.
2. Using the elbow to deliver a blow.
3. Attacking the opponent in the groin (knee kicking or punching the opponent in the area under the navel shall be considered as low-blows and will be ruled as fouls).
*Low-blow means attacking the groin and abdomen. Kicking and punching is not allowed in this area, but attacking upper leg(thigh) is allowed.
4. Delivering wrestling or judo throwing or submission techniques.
5. Thumbing the opponent
6. Choking and punching the throat of the opponent.
7. Biting the opponent.
8. Attacking the opponent while he is down or in the process of getting up.
9. Attacking the opponent after the referee calling a break.
<knip>
quote:In case a fighter is injured and is impossible to continue the match, the match shall be conducted in the following manner :
1.If the injury is caused by a rule violation by the opponent, the referee shall give the injured fighter a rest period to check his condition. If the fighter does not recover and the match cannot be resumed, the fighter who has violated the rules shall be the loser (disqualification of the violator)
Je kunt dit niet vergelijken met de knokpartijen van Badr.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
http://fiveouncesofpain.c(...)in-dance-club-brawl/
Inmiddels dus al 3 jaar terug.
En Sem kan zich inhouden, maar komt ook niet zo vaak in die positie terecht dat hij moet handelen. Zie je niet op feestje en strijkt sowieso weinig mensen tegen de haren in, maar vergis je niet. Hij zal niet terugdeinzen als een of andere no-no hem bedreigt.
Hoe dan ook twee professionele vechters die zich misdragen. Maar het (kick)boksen en MMA-wereldje zit vol boefjes. Badr is niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt dit niet vergelijken met de knokpartijen van Badr.
Zelfs jij zal ingrijpen als je broer door een stel security-guard inelkaar gemept wordt.
Ik moest lachen om Alistair (i.t.t. Badr), die in de ring, meteen teruggaat naar zijn corner als de tegenstander op de grond ligt. Het is dan net een robot die automatisch naar zijn hoekje rent.![]()
In dezelfde wedstrijd 25 minuten later......
Je kunt ze niet met elkaar vergelijken, dat is wat ik zeg. Zich misdragen vind ik in dit geval sterk overdreven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoe dan ook twee professionele vechters die zich misdragen. Maar het (kick)boksen en MMA-wereldje zit vol boefjes. Badr is niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn.
MET denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:18 schreef sig000 het volgende:
Ik vraag me af of die tik met of zonder handdoek was?
Huh? Heb jij Hari ontmoet? Wie, wat, waar, wanneer ... hoezo enzo? Mss heb je het al een keer verteld maar dat heb ik er over heen gelezen, sorry dan alvast ;-)quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hari is wel extreem, dat blijkt uit alles. Die heeft zichzelf gewoon niet onder controle, ook in de ring niet. Maar kickboksers en MMA gasten worden gewoon erg vaak ingehuurd om incassobureautje te spelen.
Mijn ontmoeting met Hari was overigens een verrassend prettige, maar juist het feit dat zo'n persoon de ene keer heel correct en sociaal is en de andere keer om weinig helemaal los kan gaan maakt hem nog enger. haha
Staat me wel iets bij van een brandbom oid die bij z'n ex naar binnen was gegooid.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef lieff5 het volgende:
En toch opvallend dat hij geen vrouwen heeft geslagen (das dan positief!)Hoewel het kan dat hij alsnog wel vrouwen heeft geslagen maar er nooit aangifte van is gedaan.. Haha speculaties!
Hij had nog genoeg, want Estelle kon nog naar hartelust shoppen in de PC.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 03:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ruud staat er beter voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:32 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waar, maar z'n contract met Kia Africa heeft ook heel veel centjes opgeleverd. En we weten allemaal dat er in Japan zwart veel wordt uitbetaald, maar ook der Rudi heeft zwart eea bijverdiend. Al met al denk ik dat de heren elkaar echt niet veel ontlopen.
Facebook? Wat meldde ze er dan precies over? Ben dol op inside information ... 😜quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef lieff5 het volgende:
Nee, de persoon die contact met badr heeft gehad werkt niet bij een politiebureau. En ik lieg d'r echt niet over, hoe ze met hem in contact gekomen is, is mij een raadsel. Maar neem niet aan dat ze erover liegt gezien het feit dat ze et openlijk op Facebook zette en ff over sprak met vriendinnen. Maar goed, ben benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen.. Vast niet hoog, heb ik het idee![]()
En toch opvallend dat hij geen vrouwen heeft geslagen (das dan positief!)Hoewel het kan dat hij alsnog wel vrouwen heeft geslagen maar er nooit aangifte van is gedaan.. Haha speculaties!
Ik denk inderdaad niet dat die Estelle zo heel slim is, dus dat kan best.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:10 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Facebook? Wat meldde ze er dan precies over? Ben dol op inside information ... 😜
Las trouwens op een ander forum dat iemand die iemand kende bla bla bla had gehoord dat Estelle weleens met een ex van Badr op de eerste hulp had gezeten na klappen van Badr. Dat zal dan die Chantal Oornink moeten zijn geweest, is of was idd een vriendin van Estelle. Maar dat lijkt me nogal ongeloofwaardig, mocht het wel zo zijn dan is Estelle helemaal stom bezig. Maar dat terzijde vind ik het een sowieso een no go om iets met een ex van een vriendin te beginnen maar wss liggen normen en waarden iets anders in dat wereldje.
Ja, volgens weer een ander forum (jaja, meneer Hari is veelbesproken 😉) zou hij eerst een haar auto in de fik hebben gestoken (die auto had hij haar cadeau gedaan) en vervolgens haar huis gebrandbombardeert (leuk woord voor Wordfreud). Ex was namelijk vreemd gegaan en dat vond meneer niet leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Staat me wel iets bij van een brandbom oid die bij z'n ex naar binnen was gegooid.
Ja maar Hey, je kent haar toch ... dat had ze toch eerst gevraagd! En toen zei hij, tuurlijk niet schatje, ik trap alleen miljonairs in elkaar. En clubeigenaren, en broers van vriendinnen, en collega's als ze al op de grond liggen en .......quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat die Estelle zo heel slim is, dus dat kan best.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja maar Hey, je kent haar toch ... dat had ze toch eerst gevraagd! En toen zei hij, tuurlijk niet schatje, ik trap alleen miljonairs in elkaar. En clubeigenaren, en broers van vriendinnen, en collega's als ze al op de grond liggen en .......
Hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:08 schreef KroodjeBip het volgende:
Hier het filmpje uit 2008, hij draait echt helemaal door (begint -+04:34)![]()
Je zou daar maar liggen
Natuurlijk is dat sneren naar elkaar. Stel dat je na een paar tellen weer moet gaan vechten, dan kan dat je mooi je overwinning kosten. Hij kreeg tweemaal een kneiter. Nou, ik was al dood geweest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het doet niets af aan het onsportieve gedrag van Hari, maar Bonjansky koos er gewoon voor om te blijven liggen en om groggy te "blijven" zodat Hari gediskwalificeerd werd. Overeem gaf hem later ook een Oscar voor deze performance.
In eerste instantie ja, maar dan moet de arts de situatie nog bekijken. Dus raar is het niet dat hij eerst de gele kaart krijgt. Verder is het ook niet raar als hij vervolgens rood krijgt omdat hij de pech heeft dat hij zijn tegenstander zodanig geraakt dat deze niet verder kan zonder effecten van de ongeoorloofde trap/actie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Normaal is een opzettelijke fout één of twee punten aftrek. Als een tegenstander (na een rusttijd van 5 minuten) niet meer door kan na een opzettelijke fout, volgt diskwalificatie. Je ziet ook dat Hari eerst een gele kaart krijgt van de ref (wat een aftrek betekent, geen diskwalificatie) op ongeveer 6:45. Je hoort de ref ook zeggen dat het een "one point deduction" betreft.
Tegen Remy kon ik me zijn frustratie nog wel voorstellen, maar tegen Hesdy niet.quote:
Blijkbaar had hij kunnen winnen, maar hij is ergens misschien toch onzeker en wil het werk snel afmaken en gaat dan te ver omdat hij dan uit het oog verliest wat hij wel en niet mag. Bij hem telt op dat alleen 'afmaken' en dan is het over.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Tegen Remy kon ik me zijn frustratie nog wel voorstellen, maar tegen Hesdy niet.
Het dumpen van allerlei ziektebeelden is dan ook compleet nutteloos, want zelfs als iemand psychiater was dan zou de diagnose alleen maar gesteld kunnen worden na het onderzoeken van de patiënt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ik ga dat echt niet allemaal lezen.
Qft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen vast nog een stuk of wat psychische aandoeningen zijn waar je hem in kunt plaatsen, met als een hoop users hier.
Oorsrponkelijk titel was: "Badr Hari, kansloze kebabturk."quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
De topic-titel is toch 'waar we blijven speculeren'? 😉
Hahaha ... maar wat klopt er niet aan dan? Is ie vegetariër?quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oorsrponkelijk titel was: "Badr Hari, kansloze kebabturk."
Maar dat scheen niet te kloppen.
Oh, ze heeft het op Facebook gezet. Dan is het inderdaad echt waar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef lieff5 het volgende:
Maar neem niet aan dat ze erover liegt gezien het feit dat ze et openlijk op Facebook zette en ff over sprak met vriendinnen.
nee, ze denken dat hij vluchtgevaarlijk is, omdat hij de laatste keer ook 6 maanden naar zijn gboorteland ging!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Ik lees in een Franse krant dat zijn voorarrest kan nog eens met drie maanden worden verlengt,
ze denken dat een revenche is tegen Badr Hari omdat hij een angifte tegen de politie heeft gedaan!
Advocaat Benedite Fick was in Cote d'Azur op vakantie.
Ze zal ook terug naar Nederland.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
ze denken dat een revenche is tegen Badr Hari omdat hij een angifte tegen de politie heeft gedaan!
Tu esquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Ik lees in een Franse krant dat zijn voorarrest kan nog eens met drie maanden worden verlengt,
Advocaat Benedite Fick was in Cote d'Azur op vakantie.
Ze zal ook terug naar Nederland.
Verkapte "ik ben wel op vakantie post"quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet ik nu echt me vanuit Spanje bezig houden met die onzin?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben wel op vakantie post"
Ow graag verlicht ons,we zijn uw nederige dienaren u oh wijze almachtige grootheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat een of andere journalist in Frankrijk denkt dat het een revanche van het OM is, maakt het natuurlijk geen feit of waarheid, het is gewoon een stukje speculatie, maar uiteraad is het logisch dat men in Frankrijk een veel betere kijk heeft op hoe het in NL werktquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Niet te geloven ,mensen die beginnen weer zegen dat ik gek ben????.
Maar waarom, ik vertel gewoon wat in franse krant er staat, ...pffff....
Het OM dat 'revanche' neemt, kom op manquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Dat zogenaamde bericht past niet geheel toevallig precies in jouw straatje hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Ja en? Het feit dat Fransen gek met hem zijn maakt hem bij voorbaat onschuldig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef zouzou het volgende:
Fransen zijn gek met Badr Hari, hij heeft een appartement in Lyon.
Ehm, waar ben ik volgens jou onzeker over?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben nooit in nujj gewest , zoek jullie weer iemand aan pesten
En Leandra iedere keer laat je zien je onzerkerijd, hoe komt dat..Leandra?
En spreekt en schrijft de taal. Of hij pannenkoeken lust weet ik niet..quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef zouzou het volgende:
Oh echt? Ik heb een appartement in Den Haag dus zijn Nederlanders gek met me. Wat een toevalquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef zouzou het volgende:
Ha, ik heb 2 huizen in NL, ze moeten wel gekker met mij zijnquote:[img]ahttp://i.fokzine.net/p/2s.gif[/img] Op zondag 5 augustus 2012 16:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb een appartement in Den Haag dus zijn Nederlanders gek met me. Wat een toeval
Haha! Maar waarom dan die onzekerijd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha, ik heb 2 huizen in NL, ze moeten wel gekker met mij zijn
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef zouzou het volgende:
Leandra ik ben gezond hein, je zal mij iedere dag nog zien,
dan hoop ik dat je geef een antwoord.
Weet ook iemand anders dat je bent hier iedere seconde...24 uur.
Niet praten over een andere ,dat is te hoog ingreppen,
je zal mij nog goed kennen, LLLeandra!
Ja preciesquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef zouzou het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef zouzou het volgende:
Oh, ben je Hein?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:21 schreef zouzou het volgende:
WTF? Waar heb jij het over?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef zouzou het volgende:
Dat je komt met een verhaal bij een doodziek vrouw,zonder geen excuse niks,
je heeft mij zolang gepeste,nu tegen een vrouw die dinsdag zal geopeerd aan haar hersens,
wat van sadieke mens ben je,
en geen comedie met mij, ik weet wie je bent, ik zeg niet je naam
omdat ik heb respect voor mensen, ik heb voor bewijz gehuurd,
een specisliste die direct het weet het , ik weet ook je echte naam,
je komt van Friesland zeg je,
ik ben geen idiote,en dat weet je.
maar niet komen bij een doodzieke vrouw .
The plot thickensquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef zouzou het volgende:
Dat je komt met een verhaal bij een doodziek vrouw,zonder geen excuse niks,
je heeft mij zolang gepeste,nu tegen een vrouw die dinsdag zal geopeerd aan haar hersens,
wat van sadieke mens ben je,
en geen comedie met mij, ik weet wie je bent, ik zeg niet je naam
omdat ik heb respect voor mensen, ik heb voor bewijz gehuurd,
een specisliste die direct het weet het , ik weet ook je echte naam,
je komt van Friesland zeg je,
ik ben geen idiote,en dat weet je.
maar niet komen bij een doodzieke vrouw .
Meer juist!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Minder drank en drugs consumeren mensen, dat is de wijze les van de dag.
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Poeke het volgende:
Ja Leandra, nu hoor je het. Je bent evil, ik zeg je, EVIL!
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...
Dan had hij nu met Estelle in Lyon kunnen zitten.
En het was vast een tip van vriend Willem om niet naar Lyon te gaan, hij heeft immers ervaring met onderduiken in Frankrijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!
De grote vraag is nu: bij wiequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap wel dat er dinsdag een operatie aan de hersens zal plaatsvinden
Vanuit de cel ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Het zou zo met SHO gemerged kunnen wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Jammer dat dit een beetje de grote zouzou show aan het worden is
Het is iig de moeite van het lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zou zo met SHO gemerged kunnen worden
Zelfs dat nieteensquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef ShaoliN het volgende:
Is Zouzou niet gewoon een briljante kloon? Anders zou het allemaal wel heel bizar zijn.
Ik had je ook hoger ingeschatquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Wat let je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt tijd voor een aparte [zouzou-gate] in [SHO], dan kunnen we het hier weer gewoon over Badr Hari hebben.
niet heel erg wel genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Jemig, wat gebeurt er hier. Censuur? Of was het allemaal veel te erg?
op elk forum is je nick vrije keuze, je kunt dus nooit zeker werten dat het dezelfde persoon is, ze is gewoon een domme arrogante franse vrouw die niks over badr weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, het potje leugens gaat nog even door...
Deze Leandra zit niet met een andere nick op een ander forum en ik speel hier helemaal niks strengs of hards, ik speel helemaal niets, dit is pure laster.
Maar als je zo goed weet hoe ik heet en waar ik woon dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat dit niet over mij gaat.
--quote:
Moet de rechter daar niet over beslissen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef GJonline het volgende:
Kan iemand ZZ berichtje van drie maanden extra bevestigen? Aub deze keer zonder note sp3c
Of is het in de vertaling misgegaan?
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de rechter daar niet over beslissen?
Vooralsnog heeft het OM nog geen verlenging aangevraagd, hoewel de kans daarop natuurlijk wel aanwezig is, maar daarin zal deze zaak geen uitzondering zijn.
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.
Tuurlijk. was heel ontopic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]ik schoot in de lach ..... ik hoop dat, dat mag hier
Ik ben benieuwd of Badr die kranten een proces aan hun broek gaat hangen. Er moet dan toch een lek zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.
Maar dat kunnen ze ook makkelijker doen, als een Nederlandse krant dat zou doen dan zou men weer steen en been klagen over de contacten tussen het OM en de krant
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Badr die kranten een proces aan hun broek gaat hangen. Er moet dan toch een lek zijn.![]()
Whehe..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet, dat kost hem z'n populariteit in Frankrijk
Dus als vd week blijkt dat hij drie maanden extra krijgt, heeft het OM meer?? Mocht het het zo zijn dan vind ik het zeer opmerkelijk dat ZZ het al via Franse media heeft vernomen. Das de taak vd Telegraaf.. Ze lult wel veel, maar dan nog. Denk aan je hersens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.
Maar dat kunnen ze ook makkelijker doen, als een Nederlandse krant dat zou doen dan zou men weer steen en been klagen over de contacten tussen het OM en de krant
zizou, ik merk dat je veel levenservaring hebt en middenin het leven staat. Klopt dat? Mooi hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:43 schreef zouzou het volgende:
Ik heb gezegt dat de Fransen DENKEN..... dat Badr Hari zijn voorarrest nog eens met 3 maanden
worden verlengt,dat is niet zekker ,dat zal alleen de rechter het weten.
Niet dingen draaien,ze denken het.
Dat komt omdat juist geen concrete bewijzen er zijn!.
Een voorarrest kan duren van 3 dagen tot 3 maanden.Ze willen hem gewoon echt pakken.
Tijdelijk de ruzie in sensation waren ook geen alarm,geen politie niet,ja ze hebben toen
een geblesserde man en geen dader.
Is niet alleen Badr en Estelle die via het balcon gevlucht waren,meer mensen hebben dat gedaan.
Iederen kan een aangifte doen tegen iemand, maar als er geen bewijzen dan kom je straks vrij
en nog met een schaadvergoeding .
Zijn zus Zineb El Houari (echte naam Van Badr)is niet naar de olympische spelen gegaan.
Zijn neef Karim El Houari ook niet,deze familie hebben een soort rouw.
Ik hoop dat de waarheid komt, ook voor de slachtoffers.
Wie schuldig is moet straf kregen.Dat zeg ik altijd,maar de waarheid is de belangrijkste.
Het leven ja. ('de leven' straattaal, red.)quote:Op maandag 6 augustus 2012 06:42 schreef Tinkepink het volgende:
Het leven, che? Gebruik je hier het eufemisme dat in 'het leven' wordt gebruikt?
Badr Hari heeft gelogen en is gevlucht dus hij zit terecht vast.quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:43 schreef zouzou het volgende:
Ik heb gezegt dat de Fransen DENKEN..... dat Badr Hari zijn voorarrest nog eens met 3 maanden
worden verlengt,dat is niet zekker ,dat zal alleen de rechter het weten.
Niet dingen draaien,ze denken het.
Dat komt omdat juist geen concrete bewijzen er zijn!.
Een voorarrest kan duren van 3 dagen tot 3 maanden.Ze willen hem gewoon echt pakken.
Tijdelijk de ruzie in sensation waren ook geen alarm,geen politie niet,ja ze hebben toen
een geblesserde man en geen dader.
Is niet alleen Badr en Estelle die via het balcon gevlucht waren,meer mensen hebben dat gedaan.
Iederen kan een aangifte doen tegen iemand, maar als er geen bewijzen dan kom je straks vrij
en nog met een schaadvergoeding .
Zijn zus Zineb El Houari (echte naam Van Badr)is niet naar de olympische spelen gegaan.
Zijn neef Karim El Houari ook niet,deze familie hebben een soort rouw.
Ik hoop dat de waarheid komt, ook voor de slachtoffers.
Wie schuldig is moet straf kregen.Dat zeg ik altijd,maar de waarheid is de belangrijkste.
Heeft ook een bekentenis afgelegd, dus het wordt wat lastig om stug vol te houden dat hij onschuldig is. Ben benieuwd wie meer rouwende zijn trouwens. Degene die total loss getrapt zijn, of de familie leden van een veelpleger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:04 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Badr Hari heeft gelogen en is gevlucht dus hij zit terecht vast.
Met een beetje geluk vinden ze DNA op het lichaam van het slachtoffer of op (de theedoek van) Badr Hari en dan kan hij een tijdje afkoelen in de bak.
Kijkt iemand daar van op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Er stond van de week wel een foto van Holleeder die stond te kletsen met Estelle en haar vurige minnaar.
Kortom, Badr Hari heeft er een puinzooi van gamaakt met z'n a-sociale gedrag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:23 schreef zouzou het volgende:
ER ZIJN OOK MENSEN MET GEVOEL, hun broer of neef zit achter de trallies,
ze kunnen nog een andere keer na de OS.
De zus is 16 jaar. Dat begrijp ik best. In deze situatie ben je niet zo gemotiveerd voor!
Ze heeft voor de laatst aan haar broer een twitter gestuurd,was op 20 juli. was over...ramadan
Deze meisje studeerd in Frankrijk,doet westrijden voor Frankrijk: Basketball
Karim doet Escrime ...Franse woord, in Nederlands....weet ik niet.
Zoals Robin Hood.
Ik denk dat de slachtoffers nog steeds wel mentale problemen hebben nadat ze Badr "ontmoet" hebben inderdaadquote:
De telegraaf heeft een bron bij de politie. welke gelekt heeft. Maar het openbaar ministerie heeft de bekentenis bevestigd. Een feit dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Hij heeft niks bekent, de telegraaf heeft gedaan voor hem, dat was een lek,
en hij was in "beperking" Dus niks,nada,rien!
O.M.F.G.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
De bron in een verhoor proces ? wie kan dat durfen te doen?
Is dat niet criminel? dat is ook CORUPTE , niet alleen na Badr kijken!.
Dat was een rustige week,Van den Heuvel wil sporen met een publicitestund,
een bron kan ook liegen,maar wij horen Badr niet.
Wat dacht je ervan als jij je geblaat eens van een bron voorziet?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
ik vind dit echt zo knap he, dus als er iets gelekt wordt naar de Telegraaf dan is het allemaal niet waar en onzin maar jij durft hier wel zo even te stellen dat je weet wat Badr wil en waarom hij dat dan niet doet /mag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Volgens mij wil Badr Hari alleen maar slaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Ach gut, nog zo'n goedprater.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef zouzou het volgende:
LLLLandra baas, dat ben ik niet voor verplicht om het te doen,
ik ben in een forum over Badr Hari en ik reageerd over,
ik kan niet eens plakken en alle dat gedoe.
En Baas, neetje vragen,
dat is mijn mening over wat ik denk,meer niet.
Ik hoef niet accord te zijn met alle jullie sugesties .
.
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...quote:
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...
Sjon van de Heuvel is gewoon een racist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
Nee, iemand die het met je EENS is, dat is wat anders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Is dit dan de makkelijkste manier?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Nee,maar verhoren is met 1 of maxmm 2.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?
Je weet net zoveel als wij allemaal weten, alleen interpreteer je het naar jouw idee.
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Trolling, right?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef Che_ het volgende:
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!
Typisch Nederlands, wij pratten hier nier over nationaliteit,quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Juist! want hun willen juist nationaletijt van Badr KAPOT makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:22 schreef zouzou het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, wij pratten hier nier over nationaliteit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |