Zelfs dat nieteensquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef ShaoliN het volgende:
Is Zouzou niet gewoon een briljante kloon? Anders zou het allemaal wel heel bizar zijn.
Ik had je ook hoger ingeschatquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Wat let je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt tijd voor een aparte [zouzou-gate] in [SHO], dan kunnen we het hier weer gewoon over Badr Hari hebben.
niet heel erg wel genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Jemig, wat gebeurt er hier. Censuur? Of was het allemaal veel te erg?
op elk forum is je nick vrije keuze, je kunt dus nooit zeker werten dat het dezelfde persoon is, ze is gewoon een domme arrogante franse vrouw die niks over badr weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, het potje leugens gaat nog even door...
Deze Leandra zit niet met een andere nick op een ander forum en ik speel hier helemaal niks strengs of hards, ik speel helemaal niets, dit is pure laster.
Maar als je zo goed weet hoe ik heet en waar ik woon dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat dit niet over mij gaat.
--quote:
Moet de rechter daar niet over beslissen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef GJonline het volgende:
Kan iemand ZZ berichtje van drie maanden extra bevestigen? Aub deze keer zonder note sp3c
Of is het in de vertaling misgegaan?
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de rechter daar niet over beslissen?
Vooralsnog heeft het OM nog geen verlenging aangevraagd, hoewel de kans daarop natuurlijk wel aanwezig is, maar daarin zal deze zaak geen uitzondering zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |