WTF? Waar heb jij het over?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef zouzou het volgende:
Dat je komt met een verhaal bij een doodziek vrouw,zonder geen excuse niks,
je heeft mij zolang gepeste,nu tegen een vrouw die dinsdag zal geopeerd aan haar hersens,
wat van sadieke mens ben je,
en geen comedie met mij, ik weet wie je bent, ik zeg niet je naam
omdat ik heb respect voor mensen, ik heb voor bewijz gehuurd,
een specisliste die direct het weet het , ik weet ook je echte naam,
je komt van Friesland zeg je,
ik ben geen idiote,en dat weet je.
maar niet komen bij een doodzieke vrouw .
The plot thickensquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef zouzou het volgende:
Dat je komt met een verhaal bij een doodziek vrouw,zonder geen excuse niks,
je heeft mij zolang gepeste,nu tegen een vrouw die dinsdag zal geopeerd aan haar hersens,
wat van sadieke mens ben je,
en geen comedie met mij, ik weet wie je bent, ik zeg niet je naam
omdat ik heb respect voor mensen, ik heb voor bewijz gehuurd,
een specisliste die direct het weet het , ik weet ook je echte naam,
je komt van Friesland zeg je,
ik ben geen idiote,en dat weet je.
maar niet komen bij een doodzieke vrouw .
Meer juist!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Minder drank en drugs consumeren mensen, dat is de wijze les van de dag.
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Poeke het volgende:
Ja Leandra, nu hoor je het. Je bent evil, ik zeg je, EVIL!
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...
Dan had hij nu met Estelle in Lyon kunnen zitten.
En het was vast een tip van vriend Willem om niet naar Lyon te gaan, hij heeft immers ervaring met onderduiken in Frankrijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!
De grote vraag is nu: bij wiequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap wel dat er dinsdag een operatie aan de hersens zal plaatsvinden
Vanuit de cel ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Het zou zo met SHO gemerged kunnen wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Jammer dat dit een beetje de grote zouzou show aan het worden is
Het is iig de moeite van het lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zou zo met SHO gemerged kunnen worden
Zelfs dat nieteensquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef ShaoliN het volgende:
Is Zouzou niet gewoon een briljante kloon? Anders zou het allemaal wel heel bizar zijn.
Ik had je ook hoger ingeschatquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Wat let je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt tijd voor een aparte [zouzou-gate] in [SHO], dan kunnen we het hier weer gewoon over Badr Hari hebben.
niet heel erg wel genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Jemig, wat gebeurt er hier. Censuur? Of was het allemaal veel te erg?
op elk forum is je nick vrije keuze, je kunt dus nooit zeker werten dat het dezelfde persoon is, ze is gewoon een domme arrogante franse vrouw die niks over badr weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, het potje leugens gaat nog even door...
Deze Leandra zit niet met een andere nick op een ander forum en ik speel hier helemaal niks strengs of hards, ik speel helemaal niets, dit is pure laster.
Maar als je zo goed weet hoe ik heet en waar ik woon dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat dit niet over mij gaat.
--quote:
Moet de rechter daar niet over beslissen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef GJonline het volgende:
Kan iemand ZZ berichtje van drie maanden extra bevestigen? Aub deze keer zonder note sp3c
Of is het in de vertaling misgegaan?
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de rechter daar niet over beslissen?
Vooralsnog heeft het OM nog geen verlenging aangevraagd, hoewel de kans daarop natuurlijk wel aanwezig is, maar daarin zal deze zaak geen uitzondering zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |