Het dumpen van allerlei ziektebeelden is dan ook compleet nutteloos, want zelfs als iemand psychiater was dan zou de diagnose alleen maar gesteld kunnen worden na het onderzoeken van de patiënt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:26 schreef Specularium het volgende:
Ik ga dat echt niet allemaal lezen.
Qft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zullen vast nog een stuk of wat psychische aandoeningen zijn waar je hem in kunt plaatsen, met als een hoop users hier.
Oorsrponkelijk titel was: "Badr Hari, kansloze kebabturk."quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:50 schreef proud_mami het volgende:
[..]
De topic-titel is toch 'waar we blijven speculeren'? 😉
Hahaha ... maar wat klopt er niet aan dan? Is ie vegetariër?quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oorsrponkelijk titel was: "Badr Hari, kansloze kebabturk."
Maar dat scheen niet te kloppen.
Oh, ze heeft het op Facebook gezet. Dan is het inderdaad echt waar!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:40 schreef lieff5 het volgende:
Maar neem niet aan dat ze erover liegt gezien het feit dat ze et openlijk op Facebook zette en ff over sprak met vriendinnen.
nee, ze denken dat hij vluchtgevaarlijk is, omdat hij de laatste keer ook 6 maanden naar zijn gboorteland ging!quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Ik lees in een Franse krant dat zijn voorarrest kan nog eens met drie maanden worden verlengt,
ze denken dat een revenche is tegen Badr Hari omdat hij een angifte tegen de politie heeft gedaan!
Advocaat Benedite Fick was in Cote d'Azur op vakantie.
Ze zal ook terug naar Nederland.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
ze denken dat een revenche is tegen Badr Hari omdat hij een angifte tegen de politie heeft gedaan!
Tu esquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:34 schreef zouzou het volgende:
Ik lees in een Franse krant dat zijn voorarrest kan nog eens met drie maanden worden verlengt,
Advocaat Benedite Fick was in Cote d'Azur op vakantie.
Ze zal ook terug naar Nederland.
Verkapte "ik ben wel op vakantie post"quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moet ik nu echt me vanuit Spanje bezig houden met die onzin?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben wel op vakantie post"
Ow graag verlicht ons,we zijn uw nederige dienaren u oh wijze almachtige grootheidquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat een of andere journalist in Frankrijk denkt dat het een revanche van het OM is, maakt het natuurlijk geen feit of waarheid, het is gewoon een stukje speculatie, maar uiteraad is het logisch dat men in Frankrijk een veel betere kijk heeft op hoe het in NL werktquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Niet te geloven ,mensen die beginnen weer zegen dat ik gek ben????.
Maar waarom, ik vertel gewoon wat in franse krant er staat, ...pffff....
Het OM dat 'revanche' neemt, kom op manquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Dat zogenaamde bericht past niet geheel toevallig precies in jouw straatje hèquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:01 schreef zouzou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |