De telegraaf heeft een bron bij de politie. welke gelekt heeft. Maar het openbaar ministerie heeft de bekentenis bevestigd. Een feit dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Hij heeft niks bekent, de telegraaf heeft gedaan voor hem, dat was een lek,
en hij was in "beperking" Dus niks,nada,rien!
O.M.F.G.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
De bron in een verhoor proces ? wie kan dat durfen te doen?
Is dat niet criminel? dat is ook CORUPTE , niet alleen na Badr kijken!.
Dat was een rustige week,Van den Heuvel wil sporen met een publicitestund,
een bron kan ook liegen,maar wij horen Badr niet.
Wat dacht je ervan als jij je geblaat eens van een bron voorziet?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
ik vind dit echt zo knap he, dus als er iets gelekt wordt naar de Telegraaf dan is het allemaal niet waar en onzin maar jij durft hier wel zo even te stellen dat je weet wat Badr wil en waarom hij dat dan niet doet /mag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Volgens mij wil Badr Hari alleen maar slaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Ach gut, nog zo'n goedprater.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef zouzou het volgende:
LLLLandra baas, dat ben ik niet voor verplicht om het te doen,
ik ben in een forum over Badr Hari en ik reageerd over,
ik kan niet eens plakken en alle dat gedoe.
En Baas, neetje vragen,
dat is mijn mening over wat ik denk,meer niet.
Ik hoef niet accord te zijn met alle jullie sugesties .
.
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...quote:
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...
Sjon van de Heuvel is gewoon een racist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
Nee, iemand die het met je EENS is, dat is wat anders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Is dit dan de makkelijkste manier?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Nee,maar verhoren is met 1 of maxmm 2.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?
Je weet net zoveel als wij allemaal weten, alleen interpreteer je het naar jouw idee.
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Trolling, right?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef Che_ het volgende:
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!
Typisch Nederlands, wij pratten hier nier over nationaliteit,quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |