The plot thickensquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef zouzou het volgende:
Dat je komt met een verhaal bij een doodziek vrouw,zonder geen excuse niks,
je heeft mij zolang gepeste,nu tegen een vrouw die dinsdag zal geopeerd aan haar hersens,
wat van sadieke mens ben je,
en geen comedie met mij, ik weet wie je bent, ik zeg niet je naam
omdat ik heb respect voor mensen, ik heb voor bewijz gehuurd,
een specisliste die direct het weet het , ik weet ook je echte naam,
je komt van Friesland zeg je,
ik ben geen idiote,en dat weet je.
maar niet komen bij een doodzieke vrouw .
Meer juist!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:55 schreef eriksd het volgende:
Minder drank en drugs consumeren mensen, dat is de wijze les van de dag.
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Poeke het volgende:
Ja Leandra, nu hoor je het. Je bent evil, ik zeg je, EVIL!
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer voor Badr dat hij niet wist dat je bewijs kunt huren...
Dan had hij nu met Estelle in Lyon kunnen zitten.
En het was vast een tip van vriend Willem om niet naar Lyon te gaan, hij heeft immers ervaring met onderduiken in Frankrijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nog snel even op vakantie geweest voor hij achter de deur ging. Dat pakken ze ze niet meer af!
De grote vraag is nu: bij wiequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap wel dat er dinsdag een operatie aan de hersens zal plaatsvinden
Vanuit de cel ja?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Het zou zo met SHO gemerged kunnen wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:53 schreef Greys het volgende:
Jammer dat dit een beetje de grote zouzou show aan het worden is
Het is iig de moeite van het lezen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zou zo met SHO gemerged kunnen worden
Zelfs dat nieteensquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:57 schreef ShaoliN het volgende:
Is Zouzou niet gewoon een briljante kloon? Anders zou het allemaal wel heel bizar zijn.
Ik had je ook hoger ingeschatquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou het even discreet graag, m'n man leest hier ook mee
Wat let je!quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt tijd voor een aparte [zouzou-gate] in [SHO], dan kunnen we het hier weer gewoon over Badr Hari hebben.
niet heel erg wel genoegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Jemig, wat gebeurt er hier. Censuur? Of was het allemaal veel te erg?
op elk forum is je nick vrije keuze, je kunt dus nooit zeker werten dat het dezelfde persoon is, ze is gewoon een domme arrogante franse vrouw die niks over badr weetquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, het potje leugens gaat nog even door...
Deze Leandra zit niet met een andere nick op een ander forum en ik speel hier helemaal niks strengs of hards, ik speel helemaal niets, dit is pure laster.
Maar als je zo goed weet hoe ik heet en waar ik woon dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat dit niet over mij gaat.
--quote:
Moet de rechter daar niet over beslissen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef GJonline het volgende:
Kan iemand ZZ berichtje van drie maanden extra bevestigen? Aub deze keer zonder note sp3c
Of is het in de vertaling misgegaan?
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de rechter daar niet over beslissen?
Vooralsnog heeft het OM nog geen verlenging aangevraagd, hoewel de kans daarop natuurlijk wel aanwezig is, maar daarin zal deze zaak geen uitzondering zijn.
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit, de verlenging dan. Ze weten gewoon meer.
Tuurlijk. was heel ontopic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]ik schoot in de lach ..... ik hoop dat, dat mag hier
Ik ben benieuwd of Badr die kranten een proces aan hun broek gaat hangen. Er moet dan toch een lek zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.
Maar dat kunnen ze ook makkelijker doen, als een Nederlandse krant dat zou doen dan zou men weer steen en been klagen over de contacten tussen het OM en de krant
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Badr die kranten een proces aan hun broek gaat hangen. Er moet dan toch een lek zijn.![]()
Whehe..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet, dat kost hem z'n populariteit in Frankrijk
Dus als vd week blijkt dat hij drie maanden extra krijgt, heeft het OM meer?? Mocht het het zo zijn dan vind ik het zeer opmerkelijk dat ZZ het al via Franse media heeft vernomen. Das de taak vd Telegraaf.. Ze lult wel veel, maar dan nog. Denk aan je hersens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat Franse journalisten meer weten, wel dat ze wat makkelijker speculeren over de volgende stappen van het OM.
Maar dat kunnen ze ook makkelijker doen, als een Nederlandse krant dat zou doen dan zou men weer steen en been klagen over de contacten tussen het OM en de krant
zizou, ik merk dat je veel levenservaring hebt en middenin het leven staat. Klopt dat? Mooi hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:43 schreef zouzou het volgende:
Ik heb gezegt dat de Fransen DENKEN..... dat Badr Hari zijn voorarrest nog eens met 3 maanden
worden verlengt,dat is niet zekker ,dat zal alleen de rechter het weten.
Niet dingen draaien,ze denken het.
Dat komt omdat juist geen concrete bewijzen er zijn!.
Een voorarrest kan duren van 3 dagen tot 3 maanden.Ze willen hem gewoon echt pakken.
Tijdelijk de ruzie in sensation waren ook geen alarm,geen politie niet,ja ze hebben toen
een geblesserde man en geen dader.
Is niet alleen Badr en Estelle die via het balcon gevlucht waren,meer mensen hebben dat gedaan.
Iederen kan een aangifte doen tegen iemand, maar als er geen bewijzen dan kom je straks vrij
en nog met een schaadvergoeding .
Zijn zus Zineb El Houari (echte naam Van Badr)is niet naar de olympische spelen gegaan.
Zijn neef Karim El Houari ook niet,deze familie hebben een soort rouw.
Ik hoop dat de waarheid komt, ook voor de slachtoffers.
Wie schuldig is moet straf kregen.Dat zeg ik altijd,maar de waarheid is de belangrijkste.
Het leven ja. ('de leven' straattaal, red.)quote:Op maandag 6 augustus 2012 06:42 schreef Tinkepink het volgende:
Het leven, che? Gebruik je hier het eufemisme dat in 'het leven' wordt gebruikt?
Badr Hari heeft gelogen en is gevlucht dus hij zit terecht vast.quote:Op maandag 6 augustus 2012 05:43 schreef zouzou het volgende:
Ik heb gezegt dat de Fransen DENKEN..... dat Badr Hari zijn voorarrest nog eens met 3 maanden
worden verlengt,dat is niet zekker ,dat zal alleen de rechter het weten.
Niet dingen draaien,ze denken het.
Dat komt omdat juist geen concrete bewijzen er zijn!.
Een voorarrest kan duren van 3 dagen tot 3 maanden.Ze willen hem gewoon echt pakken.
Tijdelijk de ruzie in sensation waren ook geen alarm,geen politie niet,ja ze hebben toen
een geblesserde man en geen dader.
Is niet alleen Badr en Estelle die via het balcon gevlucht waren,meer mensen hebben dat gedaan.
Iederen kan een aangifte doen tegen iemand, maar als er geen bewijzen dan kom je straks vrij
en nog met een schaadvergoeding .
Zijn zus Zineb El Houari (echte naam Van Badr)is niet naar de olympische spelen gegaan.
Zijn neef Karim El Houari ook niet,deze familie hebben een soort rouw.
Ik hoop dat de waarheid komt, ook voor de slachtoffers.
Wie schuldig is moet straf kregen.Dat zeg ik altijd,maar de waarheid is de belangrijkste.
Heeft ook een bekentenis afgelegd, dus het wordt wat lastig om stug vol te houden dat hij onschuldig is. Ben benieuwd wie meer rouwende zijn trouwens. Degene die total loss getrapt zijn, of de familie leden van een veelpleger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:04 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Badr Hari heeft gelogen en is gevlucht dus hij zit terecht vast.
Met een beetje geluk vinden ze DNA op het lichaam van het slachtoffer of op (de theedoek van) Badr Hari en dan kan hij een tijdje afkoelen in de bak.
Kijkt iemand daar van op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Er stond van de week wel een foto van Holleeder die stond te kletsen met Estelle en haar vurige minnaar.
Kortom, Badr Hari heeft er een puinzooi van gamaakt met z'n a-sociale gedrag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:23 schreef zouzou het volgende:
ER ZIJN OOK MENSEN MET GEVOEL, hun broer of neef zit achter de trallies,
ze kunnen nog een andere keer na de OS.
De zus is 16 jaar. Dat begrijp ik best. In deze situatie ben je niet zo gemotiveerd voor!
Ze heeft voor de laatst aan haar broer een twitter gestuurd,was op 20 juli. was over...ramadan
Deze meisje studeerd in Frankrijk,doet westrijden voor Frankrijk: Basketball
Karim doet Escrime ...Franse woord, in Nederlands....weet ik niet.
Zoals Robin Hood.
Ik denk dat de slachtoffers nog steeds wel mentale problemen hebben nadat ze Badr "ontmoet" hebben inderdaadquote:
De telegraaf heeft een bron bij de politie. welke gelekt heeft. Maar het openbaar ministerie heeft de bekentenis bevestigd. Een feit dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:34 schreef zouzou het volgende:
Hij heeft niks bekent, de telegraaf heeft gedaan voor hem, dat was een lek,
en hij was in "beperking" Dus niks,nada,rien!
O.M.F.G.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
De bron in een verhoor proces ? wie kan dat durfen te doen?
Is dat niet criminel? dat is ook CORUPTE , niet alleen na Badr kijken!.
Dat was een rustige week,Van den Heuvel wil sporen met een publicitestund,
een bron kan ook liegen,maar wij horen Badr niet.
Wat dacht je ervan als jij je geblaat eens van een bron voorziet?!quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet zo, Badr wil pratten over dat, maar omdat de OM wil niet, ken hij niet doen.
ik vind dit echt zo knap he, dus als er iets gelekt wordt naar de Telegraaf dan is het allemaal niet waar en onzin maar jij durft hier wel zo even te stellen dat je weet wat Badr wil en waarom hij dat dan niet doet /mag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Volgens mij wil Badr Hari alleen maar slaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:50 schreef zouzou het volgende:
Ach gut, nog zo'n goedprater.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:08 schreef zouzou het volgende:
LLLLandra baas, dat ben ik niet voor verplicht om het te doen,
ik ben in een forum over Badr Hari en ik reageerd over,
ik kan niet eens plakken en alle dat gedoe.
En Baas, neetje vragen,
dat is mijn mening over wat ik denk,meer niet.
Ik hoef niet accord te zijn met alle jullie sugesties .
.
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...quote:
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
OPEN DE OGEN MENSEN!! het OM lekt alles zelf. Dit IS een groot COMPLOT tegen Badr Hari. Wordt wakker! laat u eigen niet misleiden nee nee. Wie kan de lek zijn behalve het OM zelf? Hun kontroleren alles en hebben de feiten in handen!! vergeet dat niet
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat zegt toch zijn advocaat,hij blijft in BEPERKING ,staat op dat hij wil een antwoord geven maar hij kan niet...
Sjon van de Heuvel is gewoon een racist.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
Nee, iemand die het met je EENS is, dat is wat anders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
BRAVO! Iemand die meer intelligente is.
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Is dit dan de makkelijkste manier?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Nee,maar verhoren is met 1 of maxmm 2.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, je bent toch niet bij die verhoren Zouzou?
Je weet net zoveel als wij allemaal weten, alleen interpreteer je het naar jouw idee.
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Medewerkers van het OM doen dat. Dat lijkt me logisch, maar het OM als geheel is daar natuurlijk niet blij mee.
Wat is trouwens het hogere doel van dit complot?
Trolling, right?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef Che_ het volgende:
Het ZWART maken van iemand die hun wil AANKLAGEN! En misschien weet hij DINGEN over het OM. Wordt wakker mensen!!
Typisch Nederlands, wij pratten hier nier over nationaliteit,quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke Marokkaan helemaal kapot maken!!@
Juist! want hun willen juist nationaletijt van Badr KAPOT makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:22 schreef zouzou het volgende:
[..]
Typisch Nederlands, wij pratten hier nier over nationaliteit,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |