quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ALS IN GELD
HOEWEL LOON OOK EEN TOPGOZER IS
Niet leuk man da's gewoon een zielig topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ze hier nodig: Mijn poes gaat dood.
Ah okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben voornamelijk een defense player, en speel het meest een engineer maar dat is zo lame met weinig mensen. Tweede is een medic, zelfde verhaal eigenlijk. Aanvallen laat ik wel aan andere mensen over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ik speelde altijd in 32 man servers, dan was het altijd wel tof om samen met een andere engineer een soort van uitval basis ergens in de map te bouwen. (bijvoorbeeld enemy riool in fort) En dan proberen zo lang mogelijk die positie te behoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Ik was eigenlijk altijd pyro en rende op iedereen af en stak ze in de fikHet maakte me ook echt niet uit hoeveel kills of deaths ik heb, als ik maar lol heb
(en dat lukt wel met pyro
).
Maar daarvoor was ik vooral medic maar dat werd toch wel saai. Engineer vind ik de laatste tijd ook wel nice; zo'n sentry lekker het werk voor je laten doen
Een katquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Niet leuk man da's gewoon een zielig topic
Ah dat lijkt me geinigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik speelde altijd in 32 man servers, dan was het altijd wel tof om samen met een andere engineer een soort van uitval basis ergens in de map te bouwen. (bijvoorbeeld enemy riool in fort) En dan proberen zo lang mogelijk die positie te behouden
Ik heb n.a.w. meer huisdieren dan de hele SC bij elkaar gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef tuut-chips het volgende:
Jij hebt nooit een huisdier gehad waarschijnlijk.
Mijn kat is 3 dagen geleden doodgereden
Alleen zoogdieren tellen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb n.a.w. meer huisdieren dan de hele SC bij elkaar gehad.
Ik heb tweehonderd wandelende takken en veertig mieren liefgehad en verloren, kom bij mij niet aanzetten met die "hebt nooit een huisdier gehad"-bullshit.
De eerste twintig doen enorm pijn, daarna verhard/t je vanbinnen. Maar uiteindelijk weet je "Het is goed. Ze hebben geen pijn meer." en berust je erin. Dieren sterven nou eenmaal, je kunt blijven huilen bij iedere dode wandelende tak of je omarmt de realiteit.
quote:
quote:-edit-
[ Bericht 29% gewijzigd door HSG-BOMBER op 03-08-2012 17:08:37 (doe eens niet zo zielig) ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bekrompen geest, jij hebt nooit een insect gehad waarschijnlijk.
Denken dat sommige dieren minder waard zijn dan andere dieren vind ik een heel onrustgevende en gevaarlijke gedachtegang, het maakt mij zelfs een beetje misselijk.
Weet jij welke Duitse politicus sommige mensen minder waard vond dan andere? Nou?
=quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb n.a.w. meer huisdieren dan de hele SC bij elkaar gehad.
goeie zin!quote:ik heb naam adres woonplaats meer huisdieren dan de hele sc bij elkaar gehad..
De afkorting daarvan is NAW met hoofdletter en zonder punten.quote:
n.a.w. is geen officiele/niet bestaande afkortingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De afkorting daarvan is NAW met hoofdletter en zonder punten.
N.a.w. = naar alle waarschijnlijkheid
Echt? D: How terriblequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef tuut-chips het volgende:
Jij hebt nooit een huisdier gehad waarschijnlijk.
Mijn kat is 3 dagen geleden doodgereden
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Mender het volgende:
Svp mijn server bij het volgende topic uit de OP halen. Dank
Dat ja. En sinds wanneer zijn mensen eigenlijk trots op het feit dat ze een mierenboerderij hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Net 1.5 liter pure peroxide op mn terras gegooid om er vanaf te zijn. Kopen jullie mieren.![]()
![]()
Hier met een paar ketels kokend water in de weer geweest; werkt ook prima.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Net 1.5 liter pure peroxide op mn terras gegooid om er vanaf te zijn. Kopen jullie mieren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat ja. En sinds wanneer zijn mensen eigenlijk trots op het feit dat ze een mierenboerderij hebbenDat was toch iets voor kneuzen netals postzegels verzamelen?
Niet over postzegels beginnen! Heb met Plan en vermoeiende discussie gehad over die dingen. Wel of niet gebruiken om LSD in te nemen was en heikel struikelblok waarvan de knoop doorgehakt moest worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat ja. En sinds wanneer zijn mensen eigenlijk trots op het feit dat ze een mierenboerderij hebbenDat was toch iets voor kneuzen netals postzegels verzamelen?
Ik zou je niet uit eten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou je niet uit eten nemen
Ik kook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Geen trio?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Deal, wanneer is Mor een paar dagen weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Geen trio?Ik kruis geen degensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je nog een leuke vriendin hebt, nodig haar vooral uit.
Haha ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kruis geen degensMaar als je nog een leuke vriendin hebt, nodig haar vooral uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou je niet uit eten nemen
Hier vlakbij kun je enorm lekker uit eten; heb je voor 6 euro een gigantische zalmfilet. om nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier vlakbij kun je enorm lekker uit eten; heb je voor 6 euro een gigantische zalmfilet. om nom nom
Maar dat is nepquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou ja, volgens de videos vinden ze het alle 3 altijd erg leuk hoor.
Wel eens gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef TJV het volgende:
Iemand hier bekend met het fenomeen navelneuken?
Herpes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
Godver ik heb voor het eerst in een jaar of 5 een VIRUS
Ken wel het fenomeen okselketsen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef TJV het volgende:
Iemand hier bekend met het fenomeen navelneuken?
Flikker jij nou eens op uit dit topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:43 schreef bobbernaut het volgende:
Weer mini-m.... Ik bedoel gescheten..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef SosuaCafe het volgende:
die server is gewoon ruk
verder kunnen we best een keer herkansen op een server met map rotation
Well ctf is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Andere maps trekken geen spelers.
Deze ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Bob doe dat nou niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:32 schreef bobbernaut het volgende:
Groetjes vanaf de wc!
[ afbeelding ]
Spelers trekken spelersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nou maar gewoon map rotationquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha hoezoquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NET MIJN VINGERS LATEN ZIEN HAHA #TROLLFACE #SWAG #YOLO #BADLUCKBRIAN xD XDXD
https://twitter.com/zieligebrianquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NET MIJN VINGERS LATEN ZIEN HAHA #TROLLFACE #SWAG #YOLO #BADLUCKBRIAN xD XDXD
Gogo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:34 schreef MineraalWater het volgende:
Wie maakt er een KLB topic aan hiervoor?
#OS #FAILquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
vlag donderde eraf bij huldiging van Selena
nee, maar mee opgehouden, ging teveel geld kosten..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Amai speelt gullie nog minekreft?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja mijn hamachiserver draait van acht tot tien behalve op dinsdag en donderdag dan heb ik voetbal
alleen geen tnt gebruiken alsjeblieft dan valt hij uit
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja mijn hamachiserver draait van acht tot tien behalve op dinsdag en donderdag dan heb ik voetbal
Aldie is de kenner van elk stereotypje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
fokcraft?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef dnbrainwash het volgende:
Is er nou nog een servertje up waar ik ff rond kan waggelen, nieuwe shit checken?
Afgezien van fokcraft that is.
LOL hoe weet je dat, was je er?quote:
Ik reed er langs. : Dquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
LOL hoe weet je dat, was je er?
als jij komt niet iigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef bobbernaut het volgende:
Wanneer gaan wij dan meeten @ mensen in den haag en omstreken?
?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
So hurry hurry hurry, Buy my rice and curry.
Nummer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:23 schreef tuut-chips het volgende:
Bob is weer terug van vakantie en Aldie gaat weer filmpjes posten. Ik ben weg hier, bel me maar als het weer leuk is
je was niet op je vakantieadres aanwezig waarschijnlijk..quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
foto maken van mijn huis en dan niet even koffie komen drinken?
Met DLC? En al eerder gespeeld?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef tuut-chips het volgende:
Ik ben aan Oblivion begonnen gisteren.
ja, niet echt. Ooit een uurtje of 10 gespeeld op xbox toen hij uitkwamquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met DLC? En al eerder gespeeld?
Het is wel iets beter met die graphics overhaul, maar het blijft dezelfde enginequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik will Morrowind weer spelen, maar die graphics.
Fix please
Failblogquote:
nicequote:Op zondag 5 augustus 2012 15:05 schreef tuut-chips het volgende:
Met het oog op de landing van Curiosity morgen presenteer ik jullie mijn grootste achievement in een game OOIT:
[ afbeelding ]
Kerbal Space Program. Dit project heeft me ongeveer 4-5 uur aan het ontwerpen van een raket gekost, en +- 6 aan het constant aanvliegen en weer crashen of in een baan om de zon belanden.quote:
Kan wel. Er is ook een pod waar 3 bemanningsleden in kunnen, ik zat eraan te denken om die te gebruiken en er dan meteen op aarde al één uit te kicken om plaats te maken voor onze vriend op de maan. Ik had in principe ook genoeg brandstof om terug te vliegen maar dat gaat nu niet meer lukkenquote:
aaaarghquote:Op zondag 5 augustus 2012 @ 11:57 schreef Quazier2 het volgende:
live stream... ze hebben een camerateam mee gestuurd? :s
Het ergste zijn nog wel de mensen die zeggen dat het allemaal nep is en in een studio. Godverdomme jongens flikker toch eens op met die onzinquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:36 schreef drumstickNL het volgende:
Echt een shitload aan domme reacties daaronder; verbazingwekkend hoe weinig mensen over de ruimtevaart weten. Hoe kun je er dan nog een goede mening over hebben?
Speel de tutorial. Of in ieder geval: zet een ASAS module recht onder je cockpit en druk voor je opstijgt nog op T, dan zet je de semi-automatische piloot aan (houdt het schip recht)quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef Mordecai het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Gratis te koop op the interwebsquote:
kut ik heb concurrentie..quote:
Geen van beide. Sorry, Menno.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ga je me nog een abo cadeau doen zodat ik je kan blokkeren of ga je gewoon je mond houden?
bazen gamequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
Windows livequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
wat voor een kut scherm heb jij dan? hier kreeg ik al standaard >1024x768quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gedaan, maar de. resolutie bij opstarten is zo laag dat zowel inloggen alsook skippen niet wil.
Social club en windows livequote:
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de weg
social club is gewoon 1000000% zinloos
dat dus, live moet je weliswaar ook een account hebben, maar dat kan zelfs offline..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan gta niet eens spelen door Live en RGSC.
Bij mij werkt het nu wel opeens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan gta niet eens spelen door Live.
Alleen die is goed, normale en TLAD zijn kutquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben nu Ballad of Gay tony aan het doen.
proxyquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
Godverdomme, ik kan geen torrents downloaden van the pirate bay maar alle andere torrents van KSP zijn ruk.
ja als je op minecraftforum gaat adverteren.....quote:
http://www.thepiratebay.isoke.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
Godverdomme, ik kan geen torrents downloaden van the pirate bay maar alle andere torrents van KSP zijn ruk.
Geef hem eens ongelijk... kleuterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef bobbernaut het volgende:
AHAHAHA BNERD IS KKR TRIEST HAHAHA IK LOG IN WEETJE METEEN BANNED IE LOLOL
Koop hem gewoon lulquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk... kleuter
Terug naar de keuken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies snapt niet wat er leuk is aan raketjes bouwen en die 3000x de lucht in te laten gaan
En dan ben je eens op de maan, en dan?
Oh en Mor heeft 't nu gewoon gedownload
plaatsen van linksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |