bazen gamequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
Windows livequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
wat voor een kut scherm heb jij dan? hier kreeg ik al standaard >1024x768quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gedaan, maar de. resolutie bij opstarten is zo laag dat zowel inloggen alsook skippen niet wil.
Social club en windows livequote:
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de weg
social club is gewoon 1000000% zinloos
dat dus, live moet je weliswaar ook een account hebben, maar dat kan zelfs offline..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan gta niet eens spelen door Live en RGSC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |