Ik zou je niet uit eten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou je niet uit eten nemen
Ik kook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Geen trio?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Deal, wanneer is Mor een paar dagen weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Geen trio?Ik kruis geen degensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je nog een leuke vriendin hebt, nodig haar vooral uit.
Haha ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik kruis geen degensMaar als je nog een leuke vriendin hebt, nodig haar vooral uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik zou je niet uit eten nemen
Hier vlakbij kun je enorm lekker uit eten; heb je voor 6 euro een gigantische zalmfilet. om nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier vlakbij kun je enorm lekker uit eten; heb je voor 6 euro een gigantische zalmfilet. om nom nom
Maar dat is nepquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou ja, volgens de videos vinden ze het alle 3 altijd erg leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |