Kap eens. Sinds mijn konijn dood is hoef ik echt geen dieren meer hoor. Die behoefte verdwijnt wanneer er een makker komt te sterven. Je doet het lijken alsof een dier zo makkelijk te vervangen is. Hier zit TS echt niet op te wachten.quote:
Ga weg.quote:
Wat een mooie poesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van die oude Spark.![]()
onwetendequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kap eens. Sinds mijn konijn dood is hoef ik echt geen dieren meer hoor. Die behoefte verdwijnt wanneer er een makker komt te sterven. Je doet het lijken alsof een dier zo makkelijk te vervangen is. Hier zit TS echt niet op te wachten.
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onwetende, ik heb ook veel huidieren gehad die zijn gestorven, zo is het leven. en als ze een goed leven hebben gehad dan is dat geen probleem. het is juist goed om daarna aan een nieuw dier te beginnen en daar raak je net zo gehecht aan.
nee hoor hoe eerder een nieuwe hoe eerder je het vergeet, gwn een leuke foto bewarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?
Er om huilen is w.m.b. enorm overdreven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?
Oh hier is de foto, RIP beauty.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Christus te paard zeg hoe dom ben jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor hoe eerder een nieuwe hoe eerder je het vergeet, gwn een leuke foto bewaren
Is toch vaak zo, niet alleen wat betreft dieren? Als je ergens verdriet om hebt, moet je afleiding zoeken, dan ben je eerder over dat verdriet heen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Christus te paard zeg hoe dom ben jij
Mooie kat wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Afleiding is wat anders dan vervanging.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Is toch vaak zo, niet alleen wat betreft dieren? Als je ergens verdriet om hebt, moet je afleiding zoeken, dan ben je eerder over dat verdriet heen.
Doe je dat ook zo als je partner overleden is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor hoe eerder een nieuwe hoe eerder je het vergeet, gwn een leuke foto bewaren
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft diabetes en een tumor. We kunnen hem met insuline gaan inspuiten maar daar krijgt hij veel stress van en dan gaat hij alsnog dood aan kanker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:18 schreef HSG het volgende:
Maar wat is de reden dat hij nog maar twee weken te leven heeft?
Misschien een schrale troost maar hij sterft dan wel waar hij zijn hele leven gelukkig heeft geleefd. Ermee naar de dierenarts en dan een spuitje vind ik altijd erger eigenlijk. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Hij heeft diabetes en een tumor. We kunnen hem met insuline gaan inspuiten maar daar krijgt hij veel stress van en dan gaat hij alsnog dood aan kanker.
Volgens de dokter zal hij nu de komende weken steeds meer gaan slapen en dan een keer in coma raken door de diabetes.
Inderdaad, ik hoop dat hij pijnvrij blijft en gewoon in de tuin ergens inslaapt. Als je naar de dierenarts moet wordt het voor het dier en voor mezelf nog een veel triestere bedoening. Hij voelt zich altijd helemaal niet op zijn gemak daar, veel blazen enzo (wat hij normaal nooit doet).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien een schrale troost maar hij sterft dat wel mooi waar hij zijn hele leven gelukkig heeft geleefd. Ermee naar de dierenarts en dan een spuitje vind ik altijd erger eigenlijk. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik vreesde daar ook voor hoor. Maar toen het eenmaal zo ver was viel het heel erg mee. Poes was op en had zijn normale verzet (hij veranderde echt in een demon bij de dierenartsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je je poes in zulke onprettige situatie moet laten inslapen lijkt me echt nog tien keer erger.
Laat dat mens wij weten wel beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Afleiding is wat anders dan vervanging.
Nee. Als een kat van mij overlijdt hoef ik zeker de eerste maanden geen nieuwe.quote:
Goh, wat ben je grappigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik dacht je andere poes ts, die ene daar beneden.
Voor zijn/haar leeftijd ziet 'ie er nog best goed uit, ondanks wat daar binnen allemaal aan de hand isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |