Kap eens. Sinds mijn konijn dood is hoef ik echt geen dieren meer hoor. Die behoefte verdwijnt wanneer er een makker komt te sterven. Je doet het lijken alsof een dier zo makkelijk te vervangen is. Hier zit TS echt niet op te wachten.quote:
Ga weg.quote:
Wat een mooie poesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van die oude Spark.![]()
onwetendequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kap eens. Sinds mijn konijn dood is hoef ik echt geen dieren meer hoor. Die behoefte verdwijnt wanneer er een makker komt te sterven. Je doet het lijken alsof een dier zo makkelijk te vervangen is. Hier zit TS echt niet op te wachten.
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onwetende, ik heb ook veel huidieren gehad die zijn gestorven, zo is het leven. en als ze een goed leven hebben gehad dan is dat geen probleem. het is juist goed om daarna aan een nieuw dier te beginnen en daar raak je net zo gehecht aan.
nee hoor hoe eerder een nieuwe hoe eerder je het vergeet, gwn een leuke foto bewarenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?
Er om huilen is w.m.b. enorm overdreven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want even de tijd om dat soort dingen te verwerken is niet nodig volgens jou?
Oh hier is de foto, RIP beauty.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een foto van die oude Spark.![]()
Christus te paard zeg hoe dom ben jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee hoor hoe eerder een nieuwe hoe eerder je het vergeet, gwn een leuke foto bewaren
Is toch vaak zo, niet alleen wat betreft dieren? Als je ergens verdriet om hebt, moet je afleiding zoeken, dan ben je eerder over dat verdriet heen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Christus te paard zeg hoe dom ben jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |