http://www.space-shuttle-mission.com/ dat is wel wat zonder tutorials i guess..quote:
bazen gamequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
Windows livequote:Op zondag 5 augustus 2012 18:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik krijg Toy Soldiers niet werkende![]()
Kut Windows Live
wat voor een kut scherm heb jij dan? hier kreeg ik al standaard >1024x768quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gedaan, maar de. resolutie bij opstarten is zo laag dat zowel inloggen alsook skippen niet wil.
Social club en windows livequote:
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat installeert en zit je vervolgens niet in de weg
social club is gewoon 1000000% zinloos
dat dus, live moet je weliswaar ook een account hebben, maar dat kan zelfs offline..quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
echt he 10000 accounts aanmaken om alleen GTA IV te kunnen spelen..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef MineraalWater het volgende:
Social club, nooit problemen mee gehad. Windows live daarintegen dat is gewone pure shit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan gta niet eens spelen door Live en RGSC.
Bij mij werkt het nu wel opeens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan gta niet eens spelen door Live.
Alleen die is goed, normale en TLAD zijn kutquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben nu Ballad of Gay tony aan het doen.
proxyquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
Godverdomme, ik kan geen torrents downloaden van the pirate bay maar alle andere torrents van KSP zijn ruk.
ja als je op minecraftforum gaat adverteren.....quote:
http://www.thepiratebay.isoke.nl/quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
Godverdomme, ik kan geen torrents downloaden van the pirate bay maar alle andere torrents van KSP zijn ruk.
Geef hem eens ongelijk... kleuterquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef bobbernaut het volgende:
AHAHAHA BNERD IS KKR TRIEST HAHAHA IK LOG IN WEETJE METEEN BANNED IE LOLOL
Koop hem gewoon lulquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Mordecai het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk... kleuter
Terug naar de keuken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
* Lorrelies snapt niet wat er leuk is aan raketjes bouwen en die 3000x de lucht in te laten gaan
En dan ben je eens op de maan, en dan?
Oh en Mor heeft 't nu gewoon gedownload
plaatsen van linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |