quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NET MIJN VINGERS LATEN ZIEN HAHA #TROLLFACE #SWAG #YOLO #BADLUCKBRIAN xD XDXD
https://twitter.com/zieligebrianquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NET MIJN VINGERS LATEN ZIEN HAHA #TROLLFACE #SWAG #YOLO #BADLUCKBRIAN xD XDXD
Gogo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:34 schreef MineraalWater het volgende:
Wie maakt er een KLB topic aan hiervoor?
#OS #FAILquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
vlag donderde eraf bij huldiging van Selena
nee, maar mee opgehouden, ging teveel geld kosten..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Amai speelt gullie nog minekreft?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja mijn hamachiserver draait van acht tot tien behalve op dinsdag en donderdag dan heb ik voetbal
alleen geen tnt gebruiken alsjeblieft dan valt hij uit
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja mijn hamachiserver draait van acht tot tien behalve op dinsdag en donderdag dan heb ik voetbal
Aldie is de kenner van elk stereotypje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |