ja maar die krijgen na hun studie/opleiding een betere baanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk bij de BCC als verkoopadviseur. Beter dan de meeste mensen van 20 die havo of vwo doen en bij de Albert Heijn werken.
Bij Cito had ik als resultaat dat ik havo kon gaan doen. Was ook de bedoeling maar op de school waar ik zat was het normaal om met vmbo te beginnen, na het diploma havo te doen en daarna vwo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te lerenquote:
Ben jij kloon van zomermeisje of zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Ampere het volgende:
Dimens ik zit Buytenwegh, wil je meeting?
Harde tijden, je weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat gaat het hier snel zeg trouwens, 3e NB in een uur tijd
Proost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een half litertje Premium pilsener.
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te leren
Welke school zit je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Cito had ik als resultaat dat ik havo kon gaan doen. Was ook de bedoeling maar op de school waar ik zat was het normaal om met vmbo te beginnen, na het diploma havo te doen en daarna vwo.
Was de bedoeling om havo te doen maar na het halen van mijn vmbo diploma was ik school zat.
grieks en latijn heb ik niet, ander schoolsysteem hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Fuck Grieks.Latijn leer ik wel met Rosetta. Hoef ik niet bang te zijn dat ik het verneuk.
oh dat ben ik echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te leren
Uhu. En ik had naar vmbo gekund maar deed het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben jij kloon van zomermeisje of zo?
Kijk dat is praktisch, die klassieke talen veranderen toch niet meer..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Fuck Grieks.Latijn leer ik wel met Rosetta. Hoef ik niet bang te zijn dat ik het verneuk.
Bonnetje halen zodat in het systeem staat dat je aanwezig wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.
Denken aan geld. Het enige wat mensen doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar die krijgen na hun studie/opleiding een betere baan
smoesjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb 2 jaar gym gedaan maar ben toen overgestapt op atheneum want je hebt later toch amper iets aan grieks en latijn
Dan is dat dus gewoon atheneum mang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
grieks en latijn heb ik niet, ander schoolsysteem hier
[..]
oh dat ben ik echt niet
ben liever lui dan moe
Hihi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kijk dat is praktisch, die klassieke talen veranderen toch niet meer..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bonnetje halen zodat in het systeem staat dat je aanwezig was
Tja alleen de zon gaat voor niks opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Denken aan geld. Het enige wat mensen doen.
je 10 minuten verslapen, geen zin hebben om je te haasten, dus je zet je wekker maar uit en draait je nog eens lekker omquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.
jij je zinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan is dat dus gewoon atheneum mang.
[..]
Hihi.
[..]
Mja, ik doe nu liever een goede studie dan dat ik een onnozel baantje heb waar ik geen enkel diploma voor nodig heb. Naar de toekomst kijkend heb je dan toch echt meer aan die goede studie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Denken aan geld. Het enige wat mensen doen.
ik ook niet aan frans dus nam ik havoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik had gewoon geen zin om mijn tijd er aan te besteden
In Den Haag. In Zoetermeer is basisschool.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Ampere het volgende:
[..]
Ja nee die school ken ik niet in zm
Temminste me nikker hooidraad die method man kentquote:
Ik had op de hele toets maar 6 fout.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Snowbells het volgende:
Ik had op de citotoets 3 fout ofzo bij Spelling en Grammatica of hoe heet het![]()
en de helft van wiskunde
Ook leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
je 10 minuten verslapen, geen zin hebben om je te haasten, dus je zet je wekker maar uit en draait je nog eens lekker om
Vaak genoeg gebeurd
Ik zit nu middelbare in Zmquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Den Haag. In Zoetermeer is basisschool.
vriendjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Monopoly het volgende:
Nog 1 jaar school en dan gewoon full time werken en 3 ruggen per maand pakken
Ik ook !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had op de hele toets maar 6 fout.
[..]
Ook leuk.Ik mag mezelf nu ziek melden.
quote:
Als het maar een leuke baan wordt. De baan die ik nu heb vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mja, ik doe nu liever een goede studie dan dat ik een onnozel baantje heb waar ik geen enkel diploma voor nodig heb. Naar de toekomst kijkend heb je dan toch echt meer aan die goede studie.
Nee, ik mag geen drank en drugs doen van mijn moeder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
Even lijntje pep snuiven
Mono doe je mee?
pepquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
Even lijntje pep snuiven
Mono doe je mee?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik mag geen drank en drugs doen van mijn moeder.
Nice.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ook !
Niet meer leerplichtig zijn
[..]
Dat zal ik dan ook zeker niet ontkennen.quote:
Pik in d'r reet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
pep is voor het plebs, niets voor iemand die 3 ruggen paktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
nee, dat doe ik pas vanaf de universiteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nice.
Mja, je betaalt wel voor je school.
541quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
dat mensen nog weten wat ze precies voor hun cito hadden
546, het is slechts 7 jaar geledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
nooit gedaan ik zat in de gevangenisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Later gewoon lekker DMT doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef n8n het volgende:
[..]
pep is voor het plebs, niets voor iemand die 3 ruggen pakt
Boks ouwe, had precies hetzelfde.quote:
Ja. Hoe anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ga jij met ov naar de meet denk je?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, dat doe ik pas vanaf de universiteit
tientje okquote:
Deze man weet.quote:
Jij weet het niet meer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik had een havo advies, ik besloot vmbo te doen. Je kan keuzes maken in het leven he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uhu. En ik had naar vmbo gekund maar deed het niet.Blijkbaar had je de capaciteiten niet om naar een hoger niveau te gaan. Anders had je het wel gedaan. Genoeg mensen die vwo hebben gedaan (kijk naar mij) zonder ook maar iets te doen. Klaar.
Hoi rode.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Boks ouwe, had precies hetzelfde.
Als je net van de basisschool afkomt is het niet cool om het nog te wetenquote:
Ik had ook havo advies, ook van dat ik vwo niet kon en nooit naar tl hoefde (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een havo advies, ik besloot vmbo te doen. Je kan keuzes maken in het leven he.
He chinaboy.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens die beroepstestdingesiets zou ik professioneel voetballer geworden moeten zijn.Voetbal.
Ah zo, ik dacht al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je net van de basisschool afkomt is het niet cool om het nog te weten
Slechte ervaring met mensen die 550 voor de cito hadden. Moet natuurlijk wel generaliseren.quote:
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had ook havo advies, ook van dat ik vwo niet kon en nooit naar tl hoefde ()
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Slechte ervaring met mensen die 550 voor de cito hadden. Moet natuurlijk wel generaliseren.
Hoe is het met jou schatje?quote:
Jou vind ik ook niet dom overkomen qua typen. Maar ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaan![]()
hoi, toekomstige rijkemanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga gewoon trouwen met een rijke man.
Want dat maakt gelukkig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
knappe, jonge rijke mannen zijn schaarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Met wietparkiet ofzo? Die gaat het vast maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Goed verzorgd uiterlijk is daarbij een préquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
zelfde, 10 jaar niks uitgevoerd en nu opeens hbo. yesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaan![]()
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
GODVERDOMME WAT HEB IK ZIN IN VAKANTIE
Ik ben ook alles behalve dom. Gewoon enorm lui.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jou vind ik ook niet dom overkomen qua typen. Maar ja.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Met wietparkiet ofzo? Die gaat het vast maken.
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoi, toekomstige rijkemanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
knappe, jonge rijke mannen zijn schaars
Nee hoor. Maar die willen alleen maar de echt mooie vrouwen. En intelligent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef speedking het volgende:
[..]
hoi, toekomstige rijkeman
ik ga de loterij winnen
neequote:
neequote:
Gewoon psilo voeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
In de afgelopen jaren zijn er hevige discussies gaande omtrent de ervaringen van gebruikers van DMT en het toepassen van DMT bij bijvoorbeeld terminale kankerpatienten. Trips worden over het algemeen als spiritueel, openbarend en diep intrigerend ervaren. Bij een correcte dosis maakt een hoog percentage van de gebruikers een "Ego dood" mee. Een staat van bewustzijn waarbij de grenzen tussen de persoon en het universum vervagen; het ego verdwijnt. Deze ervaring wordt door veel mensen als bevrijdend en spiritueel verzadigend ervaren, omdat men het gevoel heeft deel te zijn met de kosmos. Men kan hierdoor het idee van sterven aanvaarden.
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niemand in dit topic denk ik zo
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalquote:
Ja dat sowieso, maar das voor mij geen probleemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die willen alleen maar de echt mooie vrouwen. En intelligent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalDaarna meteen door naar Lowlands en als dat voorbij is intropapa spelen
Lekker wijf toch die debohraquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe hit van Zanger Rinus gehoord ?
Nu welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Gewoon psilo voeren.
Met geld kan je geluk kopen.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe oor-AIDS van Zanger Rinus gehoord ?
Mag ik het jouwe?quote:
hij deed hem live op de beemsterkermis dus ik heb hem live al gehoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar das voor mij geen probleem
intelligent valt te betwijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalDaarna meteen door naar Lowlands en als dat voorbij is intropapa spelen
Dan maar de normale knappe jonge mannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
veel zon is belangrijkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te worden
Precies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te worden
ja denk het ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
intelligent valt te betwijfelen
Ruil al je geld om voor kwark.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwark maakt mij wel blij. Maar dat geld maakt mij niet blij.
Heyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar de normale knappe jonge mannen
21 dagen achter elkaar helemaal naar de klote gaan.quote:
Van Rinus. Helder lichtje. Natuurlijk doe jij haar. En hard ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wie ze is, maar nee is veilig antwoord
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan wel wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmm. Ga ik scheiden en krijg ik veel geld. Om daarna gelukkig te worden bij een ander!
En ook nog vergeetachtigquote:
Kan wel, is wel goed nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wejo volgens mij had je die al eens gelinkt mang
Deborah is die sexy danseres in Rinus zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wie ze is, maar nee is veilig antwoord
Is toch ook doodsaai op langere termijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen mijn ruggenkrabber.quote:
Ja man.quote:
Dat is wel een dilemma.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel kwark kan ik niet op voordat het bedorven is.
het is donderdag ga je in een kroeg meldenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
Normale knappe jongeman meld zich.[ afbeelding ]
wat is normaal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is toch ook doodsaai op langere termijn.
Je hebt een badboy nodig die elke week vreemd gaat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom? Zou jij haar doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Van Rinus. Helder lichtje. Natuurlijk doe jij haar. En hard ook.
oh euhm nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ampere het volgende:
[..]
Deborah is die sexy danseres in Rinus zijn filmpjes.
Nee. Het ligt aan jezelf of het ooit saai wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is wel een knappe jongen. Dus dames, ga voor die goeie gozâh
maar alle kwark dat een mens kan wensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wat je zoekt maar dan zonder al teveel geld.
Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wat je zoekt maar dan zonder al teveel geld.
Bijna op vakantie moet nog rijden sorry xoxo groetjens doeiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef n8n het volgende:
[..]
het is donderdag ga je in een kroeg melden
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is wel een knappe jongen. Dus dames, ga voor die goeie gozâh
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter. Spetter qua innerlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je hebt een badboy nodig die elke week vreemd gaat?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Het ligt aan jezelf of het ooit saai wordt.
moet goedkomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Bijna op vakantie moet nog rijden sorry xoxo groetjens doei
Dan moet je even PM'en. Zo'n jongen ben ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter.
Komt goed uit. Ik ben garppig als fuck.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter.
je kan niet humor hebben en knap zijn tegelijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
die humor zit wel snorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je even PM'en. Zo'n jongen ben ik.
ohquote:
Oh. Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je kan niet humor hebben en knap zijn tegelijk?
Maar ik wil ook bier en ander eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef n8n het volgende:
[..]
maar alle kwark dat een mens kan wensen
lijkt me voor een gehandicapte vrij goed bezigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij is gehandicapt. Het is eigenlijk een beetje triest.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Ampere het volgende:
Dimens werk je in Stadshart? Ik kom dan wel ff naar je toe op werkdagen
Kom erbij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die nu op FOK! zitten en niet uitgaan...
Elke dag lage prijzen, hoge bedieningquote:
Best wel eigenlijk. Maar ja, toch zet hij zichzelf voor lul. Maar goed, hij heeft het toch niet door. Dus ja, goed bezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt me voor een gehandicapte vrij goed bezig
mensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Zegt degene die nu op FOK! zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Bok opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
voor lul staan is niet zo heul ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar ja, toch zet hij zichzelf voor lul. Maar goed, hij heeft het toch niet door. Dus ja, goed bezig.
In Delft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Ampere het volgende:
[..]
gezellig tochMaar ff serieus, BCC in stadshart?
De meeste hebben licht autistische trekjes soms, overigens heb jij geen recht van spreken aangezien je in limburg woont.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Nee. "Dat is zeker, BCC."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Elke dag lage prijzen, hoge bediening
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.quote:
Lol jij menselijkheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.
Ik vind jou beter.quote:
vertrouw altijd je onderbuikgevoel, met altijd bedoel ik 3 weken per maandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.
Gepost vanaf je iPhone terwijl je in een discotheek staat langs de kant angstig om je heen aan het kijken bent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Die slogan was ook ineens anders geworden. ik kwam op het werk en vertelde mijn baas; "Jongens, onze slogan blijkt al 2 maanden geleden te zijn veranderd. Waarom verteld niemand ons dat?"quote:
Uitgaan? Moet gewoon werken, neger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Daar zijn wel de beste scholen ven Nederland, he hond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
De meeste hebben licht autistische trekjes soms, overigens heb jij geen recht van spreken aangezien je in limburg woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |