Jij weet het niet meer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
dat mensen nog weten wat ze precies voor hun cito hadden
Ik had een havo advies, ik besloot vmbo te doen. Je kan keuzes maken in het leven he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uhu. En ik had naar vmbo gekund maar deed het niet.Blijkbaar had je de capaciteiten niet om naar een hoger niveau te gaan. Anders had je het wel gedaan. Genoeg mensen die vwo hebben gedaan (kijk naar mij) zonder ook maar iets te doen. Klaar.
Hoi rode.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Boks ouwe, had precies hetzelfde.
Als je net van de basisschool afkomt is het niet cool om het nog te wetenquote:
Ik had ook havo advies, ook van dat ik vwo niet kon en nooit naar tl hoefde (quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een havo advies, ik besloot vmbo te doen. Je kan keuzes maken in het leven he.
He chinaboy.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens die beroepstestdingesiets zou ik professioneel voetballer geworden moeten zijn.Voetbal.
Ah zo, ik dacht al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:00 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je net van de basisschool afkomt is het niet cool om het nog te weten
Slechte ervaring met mensen die 550 voor de cito hadden. Moet natuurlijk wel generaliseren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |