ja maar die krijgen na hun studie/opleiding een betere baanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk bij de BCC als verkoopadviseur. Beter dan de meeste mensen van 20 die havo of vwo doen en bij de Albert Heijn werken.
Bij Cito had ik als resultaat dat ik havo kon gaan doen. Was ook de bedoeling maar op de school waar ik zat was het normaal om met vmbo te beginnen, na het diploma havo te doen en daarna vwo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Ik doe/heb vmbo gedaan maar ik had havo gekund want.. Nou, blijkbaar niet, anders deed je het wel.
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te lerenquote:
Ben jij kloon van zomermeisje of zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Ampere het volgende:
Dimens ik zit Buytenwegh, wil je meeting?
Harde tijden, je weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat gaat het hier snel zeg trouwens, 3e NB in een uur tijd
Proost.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een half litertje Premium pilsener.
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te leren
Welke school zit je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Cito had ik als resultaat dat ik havo kon gaan doen. Was ook de bedoeling maar op de school waar ik zat was het normaal om met vmbo te beginnen, na het diploma havo te doen en daarna vwo.
Was de bedoeling om havo te doen maar na het halen van mijn vmbo diploma was ik school zat.
grieks en latijn heb ik niet, ander schoolsysteem hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Fuck Grieks.Latijn leer ik wel met Rosetta. Hoef ik niet bang te zijn dat ik het verneuk.
oh dat ben ik echt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op gymnaseum zitten bij mij op school allemaal van die dudes die een uur eerder op school zijn om te leren
Uhu. En ik had naar vmbo gekund maar deed het niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had naar de havo gekund, maar ik deed het niet.
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben jij kloon van zomermeisje of zo?
Kijk dat is praktisch, die klassieke talen veranderen toch niet meer..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Fuck Grieks.Latijn leer ik wel met Rosetta. Hoef ik niet bang te zijn dat ik het verneuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |