voor lul staan is niet zo heul ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Maar ja, toch zet hij zichzelf voor lul. Maar goed, hij heeft het toch niet door. Dus ja, goed bezig.
In Delft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Ampere het volgende:
[..]
gezellig tochMaar ff serieus, BCC in stadshart?
De meeste hebben licht autistische trekjes soms, overigens heb jij geen recht van spreken aangezien je in limburg woont.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die nu op FOK! zitten en niet uitgaan...
Nee. "Dat is zeker, BCC."quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Elke dag lage prijzen, hoge bediening
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.quote:
Lol jij menselijkheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.
Ik vind jou beter.quote:
vertrouw altijd je onderbuikgevoel, met altijd bedoel ik 3 weken per maandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Rinus maakt toch altijd wel weer vreemde gevoelens in mij los. Ik merk dat ik steeds aardiger word in het algemeen, als in menselijker, aangezien ik d'r medelijden mee krijg.
Gepost vanaf je iPhone terwijl je in een discotheek staat langs de kant angstig om je heen aan het kijken bent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Die slogan was ook ineens anders geworden. ik kwam op het werk en vertelde mijn baas; "Jongens, onze slogan blijkt al 2 maanden geleden te zijn veranderd. Waarom verteld niemand ons dat?"quote:
Uitgaan? Moet gewoon werken, neger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:10 schreef AppelCake het volgende:
Daar zijn wel de beste scholen ven Nederland, he hond?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
De meeste hebben licht autistische trekjes soms, overigens heb jij geen recht van spreken aangezien je in limburg woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |