hoi, toekomstige rijkemanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga gewoon trouwen met een rijke man.
Want dat maakt gelukkig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
knappe, jonge rijke mannen zijn schaarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Met wietparkiet ofzo? Die gaat het vast maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Goed verzorgd uiterlijk is daarbij een préquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
zelfde, 10 jaar niks uitgevoerd en nu opeens hbo. yesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaan![]()
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
GODVERDOMME WAT HEB IK ZIN IN VAKANTIE
Ik ben ook alles behalve dom. Gewoon enorm lui.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jou vind ik ook niet dom overkomen qua typen. Maar ja.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Met wietparkiet ofzo? Die gaat het vast maken.
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
hoi, toekomstige rijkemanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
knappe, jonge rijke mannen zijn schaars
Nee hoor. Maar die willen alleen maar de echt mooie vrouwen. En intelligent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
knappe, jonge rijke mannen zijn schaars
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef speedking het volgende:
[..]
hoi, toekomstige rijkeman
ik ga de loterij winnen
neequote:
neequote:
Gewoon psilo voeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
In de afgelopen jaren zijn er hevige discussies gaande omtrent de ervaringen van gebruikers van DMT en het toepassen van DMT bij bijvoorbeeld terminale kankerpatienten. Trips worden over het algemeen als spiritueel, openbarend en diep intrigerend ervaren. Bij een correcte dosis maakt een hoog percentage van de gebruikers een "Ego dood" mee. Een staat van bewustzijn waarbij de grenzen tussen de persoon en het universum vervagen; het ego verdwijnt. Deze ervaring wordt door veel mensen als bevrijdend en spiritueel verzadigend ervaren, omdat men het gevoel heeft deel te zijn met de kosmos. Men kan hierdoor het idee van sterven aanvaarden.
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niemand in dit topic denk ik zo
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalquote:
Ja dat sowieso, maar das voor mij geen probleemquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die willen alleen maar de echt mooie vrouwen. En intelligent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalDaarna meteen door naar Lowlands en als dat voorbij is intropapa spelen
Lekker wijf toch die debohraquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe hit van Zanger Rinus gehoord ?
Nu welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
nee
[..]
nee
[..]
Gewoon psilo voeren.
Met geld kan je geluk kopen.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe oor-AIDS van Zanger Rinus gehoord ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |