Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had ook havo advies, ook van dat ik vwo niet kon en nooit naar tl hoefde ()
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Slechte ervaring met mensen die 550 voor de cito hadden. Moet natuurlijk wel generaliseren.
Hoe is het met jou schatje?quote:
Jou vind ik ook niet dom overkomen qua typen. Maar ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaan![]()
hoi, toekomstige rijkemanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga gewoon trouwen met een rijke man.
Want dat maakt gelukkig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
knappe, jonge rijke mannen zijn schaarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Met wietparkiet ofzo? Die gaat het vast maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Goed verzorgd uiterlijk is daarbij een préquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Snowbells het volgende:
zelfde, 10 jaar niks uitgevoerd en nu opeens hbo. yesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Havo/VWO advies. Toen ook maar VMBO gegaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |