Bonnetje halen zodat in het systeem staat dat je aanwezig wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.
Denken aan geld. Het enige wat mensen doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar die krijgen na hun studie/opleiding een betere baan
smoesjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb 2 jaar gym gedaan maar ben toen overgestapt op atheneum want je hebt later toch amper iets aan grieks en latijn
Dan is dat dus gewoon atheneum mang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
grieks en latijn heb ik niet, ander schoolsysteem hier
[..]
oh dat ben ik echt niet
ben liever lui dan moe
Hihi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kijk dat is praktisch, die klassieke talen veranderen toch niet meer..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bonnetje halen zodat in het systeem staat dat je aanwezig was
Tja alleen de zon gaat voor niks opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Denken aan geld. Het enige wat mensen doen.
je 10 minuten verslapen, geen zin hebben om je te haasten, dus je zet je wekker maar uit en draait je nog eens lekker omquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kwartier te laat komen voor begin blokuur en dus de rest van het blokuur maar skippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |