hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar de normale knappe jonge mannen
Ik kan wel wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hmm. Ga ik scheiden en krijg ik veel geld. Om daarna gelukkig te worden bij een ander!
En ook nog vergeetachtigquote:
Kan wel, is wel goed nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wejo volgens mij had je die al eens gelinkt mang
Deborah is die sexy danseres in Rinus zijn filmpjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wie ze is, maar nee is veilig antwoord
Is toch ook doodsaai op langere termijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar de normale knappe jonge mannen
Praat niet zo tegen mijn ruggenkrabber.quote:
Ja man.quote:
Dat is wel een dilemma.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel kwark kan ik niet op voordat het bedorven is.
het is donderdag ga je in een kroeg meldenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
Normale knappe jongeman meld zich.[ afbeelding ]
wat is normaal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is toch ook doodsaai op langere termijn.
Je hebt een badboy nodig die elke week vreemd gaat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom? Zou jij haar doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Van Rinus. Helder lichtje. Natuurlijk doe jij haar. En hard ook.
oh euhm nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ampere het volgende:
[..]
Deborah is die sexy danseres in Rinus zijn filmpjes.
Nee. Het ligt aan jezelf of het ooit saai wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is wel een knappe jongen. Dus dames, ga voor die goeie gozâh
maar alle kwark dat een mens kan wensenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wat je zoekt maar dan zonder al teveel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |