Mag ik het jouwe?quote:
hij deed hem live op de beemsterkermis dus ik heb hem live al gehoordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe hit van Zanger Rinus gehoord ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar das voor mij geen probleem
intelligent valt te betwijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Boedapest. 11 dagen lang feesten en het Sziget festivalDaarna meteen door naar Lowlands en als dat voorbij is intropapa spelen
Dan maar de normale knappe jonge mannenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
knappe, jonge rijke mannen zijn schaars
veel zon is belangrijkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te worden
Precies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gelukkig heb je geen geld nodig om gelukkig te worden
ja denk het ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
intelligent valt te betwijfelen
Ruil al je geld om voor kwark.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kwark maakt mij wel blij. Maar dat geld maakt mij niet blij.
Heyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar de normale knappe jonge mannen
21 dagen achter elkaar helemaal naar de klote gaan.quote:
Van Rinus. Helder lichtje. Natuurlijk doe jij haar. En hard ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wie ze is, maar nee is veilig antwoord
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan maar de normale knappe jonge mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |