Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wat je zoekt maar dan zonder al teveel geld.
Bijna op vakantie moet nog rijden sorry xoxo groetjens doeiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef n8n het volgende:
[..]
het is donderdag ga je in een kroeg melden
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Iemand al de nieuwe hit van Zanger Rinus gehoord ?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ooit een mooie auto van de zaak maar meer zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is wel een knappe jongen. Dus dames, ga voor die goeie gozâh
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter. Spetter qua innerlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Je hebt een badboy nodig die elke week vreemd gaat?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee. Het ligt aan jezelf of het ooit saai wordt.
moet goedkomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Bijna op vakantie moet nog rijden sorry xoxo groetjens doei
Dan moet je even PM'en. Zo'n jongen ben ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter.
Komt goed uit. Ik ben garppig als fuck.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, waarom voor een normaal knap iemand gaan. Kijk naar het innerlijk. Is veel beter. Ik ga voor die ene humorvolle spetter.
je kan niet humor hebben en knap zijn tegelijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
die humor zit wel snorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je even PM'en. Zo'n jongen ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |