Waarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef padlarf het volgende:
Als dr schouders niet breder waren dan de mijne zou ik per direct met haar trouwen.
Hera is de Cielo bij de dames, maar dan zonder drugs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True... met nam die Herasimenia verraste me hier wel weer
Tweede baan was pas vanaf halverwege goed, of iig minder bij de rest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Was een rare race... bij de start lag ze voor... vervolgens van 25 tot 50 meter was het minder... en die 2e baan was weer prima
Inge had ongeveer dezelfde reactie als ik
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haase is een watje, en Inge is echt een dom wijf.
Morgen series/SF, overmorgen finalequote:
Wit-Rusland is ook niet bepaald een land dat makkelijk te doorgronden is hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hera is de Cielo bij de dames, maar dan zonder drugs.
echt he kut lui ze komen aleen maar op succes af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Alexander altijd zo gemaakt juichen
Ja dat valt mij ook al op sinds dag 1. Vervelende lui.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Volgut het volgende:
Willem Alexander lijkt wel een vrouwelijke lesbo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen series/SF, overmorgen finale
Ja klopt ja... pas na 75 meter pakt ze het weer opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede baan was pas vanaf halverwege goed, of iig minder bij de rest.
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.
Als het spleetogen waren, dan Chinaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Mhehe van welk land waren die mensen in de rode shirts naast Alexander&Maxima? Die keken niet heel blij
Ze weten gewoon de juiste wedstrijden uit te kiezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
iedereen maakt een kans imoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
Jawel, ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
Waarom dat nu weer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil die Inge echt in haar gezicht tuffen man, wat een naar wijf
OR van Steffen was niet zo heel scherp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gewoon olympisch record, hoezo slechte tijd?
Altijd al een naar wijf geweest, toppiejoppiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil die Inge echt in haar gezicht tuffen man, wat een naar wijf
Echt goed van je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
zat dichtbij met 53,02 en met dat niemand anders onder de 53,2 kwam
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Altijd al een naar wijf geweest, toppiejoppie
thanks!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Ranomi: "As I said, gold is gold, it wasn't a perfect race but I'm very happy with it."
Pieterke: "And also I am very happy with it heheh."
WA is lid van het IOC, die krijgen de uitslag van te voren al te horenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze weten gewoon de juiste wedstrijden uit te kiezen
Ja, die voeren inderdaad geen showtje op. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?
Voetballer is net wat anders dan de functie van Alexander. Als je daar iets te veel mee uit je bol gaat komt de Telegraaf weer en komt de NOS vragen wat je in godsnaam aan het doen was..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?
Kloptquote:
Het veld oprennen mag hij ook al niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.
Vlaar nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die voeren inderdaad geen showtje op. Je hebt gelijk.
Hartstikke knap van jou zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
Heldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voetballer is net wat anders dan de functie van Alexander. Als je daar iets te veel mee uit je bol gaat komt de Telegraaf weer en komt de NOS vragen wat je in godsnaam aan het doen was..
Maar zijn zwangere vriendin was gepakt door Greg.quote:
Echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dat was vooraf afgesproken werk.
True, goud viel tegen... nee, wait, what?quote:
je bent niet de enigequote:
Ben je nu echt zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Marianne Vos teleurstellend 16de in Olympische tijdrit
Stoppen op je hoogtepunt, is wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde trouwens vandeweek een verhaal dat ze misschien wel gaat stoppen met zwemmen? Ik mag toch hopen dat ze nog in ieder geval tot Rio doorgaat?
Maakt het zoveel schattiger twee Hollanders die in het Engels met elkaar pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Ranomi: "As I said, gold is gold, it wasn't a perfect race but I'm very happy with it."
Pieterke: "And also I am very happy with it heheh."
quote:
twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:30:2320:37u engelse tijd #GASOPDIELOLLY reageer retweet
Dat vergelijken met de 50quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Marianne Vos teleurstellend 16de in Olympische tijdrit
Klopt wel ze had 7e moeten worden dus ze stelde teleur.quote:
RAquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
omdat die zelf niks wint zeker..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Robin Haase zojuist zijn laptop heeft ondergespoten van geluk
Nee, geen doping, jammer hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoor net, chinees DQ bij baanwielrennen die goud had gewonnen...doping ?
En weer een chinees 3e met zwemmen, die onbekend was omg.
Godverdommewiejojo Vulturequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Iets met de overname ofzo. Ging niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Wist ze nog niet zeker nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde trouwens vandeweek een verhaal dat ze misschien wel gaat stoppen met zwemmen? Ik mag toch hopen dat ze nog in ieder geval tot Rio doorgaat?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
Jank niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verkeerde aflossing niets doping...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Die gouden medaille is belangrijker dan dat hele Syriegedoequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Capslock is overdreven. Leuk dat de medaille belangrijker is dan een gevonden graf
Gelijk over doping beginnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Verkeerde wissel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoor net, chinees DQ bij baanwielrennen die goud had gewonnen...doping ?.
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Montov het volgende:
Haart start was overigens wel goed, maar rondom het keerpunt ging het niet goed. Dat is jamme, en je ziet de teleurstelling bij haar ook. Daarom komt het besef gewoon iets later an anders.
Inderdaad, GB was daardoor ook al gediskwalificeerd. Ze hebben nog wel zilver gekregen, China.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iets met de overname ofzo. Ging niet goed.
Haar uiterlijk, haar stem, haar persoonlijkheid, haar bazigheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat is er zo fantastisch aan haar.
Mart heeft zn nieuwe DeMart pak ook bevuild met mannenpap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Omg doe niet zo triestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze heeft toch gewonnen of watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.
Ik ben Assad-aanhanger, EN NU?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die gouden medaille is belangrijker dan dat hele Syriegedoe
Dan had ze gisteren moeten stoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt, is wat voor te zeggen.
Vind haar niet zo bijzonder. Heeft vast een leuk karakter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Haar uiterlijk, haar stem, haar persoonlijkheid, haar bazigheid.
Tuurlijk, ik zeg toch ook niet van niet of wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewonnen of wat
ik had het niet gezien kan je een gif naar mij sturenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk dan. Leek net een juichende lesbo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik kromo ook niet heel knap vind
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Vind haar niet zo bijzonder. Heeft vast een leuk karakter.
[ afbeelding ]
Onvrouwelijke armenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
fixedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:30:2320:37u engelse tijd #OPDIELOLLY reageer retweet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch zou ik haar doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Stelletje azijndrinkers! Wat nou mislukte sportzomer? Twee keer goud, 1 keer zilver, 2 keer brons!
Ja maar gisteren lag ze 0.11 voor op de rest na 50m en net lag ze 0.47 achter of die Witrus!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewonnen of wat
Ze is best dikquote:
Ja, mooie keuze qua fotoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En niet ademen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Op de 50m gewoon knallen, niet nadenken. En hopen dat Herasimenia niet uit haar slof schiet. Anders moet Veldhuis maar in de weg gaan zwemmen.
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef vuvuzela het volgende:
de duisters presenteren ook vanuit het zwembad, veel toffer
fixedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Stelletje azijndrinkers! Wat nou mislukte sportzomer? Twee keer goud, 1 keer zilver, 3 keer brons!
Mja, het is jammer dat je je tieten moet inleveren voor een paar zwem-armen + torso, maar ik zou haar nog steeds doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Had ik maar een gif van dat hilarische moment. Ik zal eens zoeken naar andere plaatjes waar hij eruit ziet als een lesbo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had het niet gezien kan je een gif naar mij sturen
Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Op de 50m gewoon knallen, niet nadenken. En hopen dat Herasimenia niet uit haar slof schiet. Anders moet Veldhuis maar in de weg gaan zwemmen.
prima tweede baan dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Wow. Echt een mooi meid.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
Voetbal = misluktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
Komt door die voetbalerts die hebben het ingezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
quote:
Je vergeet het roei brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Vos wint Giro Donne + Olympisch goud op de Weg
Krom wint goud
4x100 wint zilver
en dan nog 2x brons met judokae
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Volgut het volgende:
[..]
Had ik maar een gif van dat hilarische moment. Ik zal eens zoeken naar andere plaatjes waar hij eruit ziet als een lesbo.
3de op 0.47 en dan gewoon winnen met zo'n voorsprong.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjojo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Hierna.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Phelps toch een baas
En ehm, enig idee wanneer kromo haar medaille krijgen?
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben? Wil je er over praten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Krom wint goud
4x100 wint zilver
En brons bij vrouwen 8 roeien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Krom wint goud
4x100 wint zilver
Aan het eind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
over 8 min ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weten dat niet, maar waarschijnlijk rond 22.15quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Walen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn database nog niet geüpdatet
Alleen heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.
niet zonder zijn drugs neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Henk grol in vorm is veruit de beste.
Maarja, overeem kan helaas niet judo'en
Misschien teveel last van de drukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.
Dat kwam door haar nagels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
Beetje akward.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Verder ziet de schoolslag er behoorlijk gay uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
quote:
Eneco.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Waar haalt die gast de energie vandaan
Wat denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Kromodilolololo, I'm an attentionwhore?quote:
10.000 kcal per dag he..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Dit was de halve finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die pakt op 1 dag meer dan Nederland tijdens het hele OS, verdomme man. Kunnen we m niet ff Nederlander maken
Rotterdam is gay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Ik mag mijn account houden wat zeg je daarvanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Kloptquote:
Toen kon alleen de Bruin een 53-er zwemmen, wel een verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |