Misschien teveel last van de drukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.
Dat kwam door haar nagels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
Beetje akward.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Verder ziet de schoolslag er behoorlijk gay uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
quote:
Eneco.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Waar haalt die gast de energie vandaan
Wat denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Kromodilolololo, I'm an attentionwhore?quote:
10.000 kcal per dag he..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Dit was de halve finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die pakt op 1 dag meer dan Nederland tijdens het hele OS, verdomme man. Kunnen we m niet ff Nederlander maken
Rotterdam is gay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Ik mag mijn account houden wat zeg je daarvanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Kloptquote:
Toen kon alleen de Bruin een 53-er zwemmen, wel een verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |