Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Op de 50m gewoon knallen, niet nadenken. En hopen dat Herasimenia niet uit haar slof schiet. Anders moet Veldhuis maar in de weg gaan zwemmen.
prima tweede baan dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Wow. Echt een mooi meid.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
Voetbal = misluktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
Komt door die voetbalerts die hebben het ingezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
quote:
Je vergeet het roei brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Vos wint Giro Donne + Olympisch goud op de Weg
Krom wint goud
4x100 wint zilver
en dan nog 2x brons met judokae
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Volgut het volgende:
[..]
Had ik maar een gif van dat hilarische moment. Ik zal eens zoeken naar andere plaatjes waar hij eruit ziet als een lesbo.
3de op 0.47 en dan gewoon winnen met zo'n voorsprong.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjojo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Hierna.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Phelps toch een baas
En ehm, enig idee wanneer kromo haar medaille krijgen?
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben? Wil je er over praten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Krom wint goud
4x100 wint zilver
En brons bij vrouwen 8 roeien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Krom wint goud
4x100 wint zilver
Aan het eind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik kromo ook niet heel knap vind
over 8 min ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weten dat niet, maar waarschijnlijk rond 22.15quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Walen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn database nog niet geüpdatet
Alleen heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.
niet zonder zijn drugs neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Henk grol in vorm is veruit de beste.
Maarja, overeem kan helaas niet judo'en
Misschien teveel last van de drukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.
Dat kwam door haar nagels.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
Beetje akward.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Verder ziet de schoolslag er behoorlijk gay uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die finales van De Bruijn in Sydney toch iets relaxter kijken... die zwom vanaf meter 1 weg om nooit meer ingehaald te worden
quote:
Eneco.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Waar haalt die gast de energie vandaan
Wat denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Kromodilolololo, I'm an attentionwhore?quote:
10.000 kcal per dag he..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
Dit was de halve finale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Die pakt op 1 dag meer dan Nederland tijdens het hele OS, verdomme man. Kunnen we m niet ff Nederlander maken
Rotterdam is gay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Ik mag mijn account houden wat zeg je daarvanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik loop serieus een paar seconde achter, ze springen nu pas in het water bij mij
Kloptquote:
Toen kon alleen de Bruin een 53-er zwemmen, wel een verschil natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |