En brons bij vrouwen 8 roeien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Vos wint Giro Donne + Olympisch goud op de Weg
Krom wint goud
4x100 wint zilver
en dan nog 2x brons met judokae
Aan het eind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Phelps toch een baas
En ehm, enig idee wanneer kromo haar medaille krijgen?
Dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik kromo ook niet heel knap vind
over 8 min ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weten dat niet, maar waarschijnlijk rond 22.15quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Walen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mijn database nog niet geüpdatet
Alleen heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven en rustig en kalm blijven, niks aan het handje gewoon heen en terug.
niet zonder zijn drugs neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
Henk grol in vorm is veruit de beste.
Maarja, overeem kan helaas niet judo'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |