Gewoon je eigen race zwemmen, niet nadenken. Als je gaat nadenken ga je tegen jezelf zwemmen en dat moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef marcodej het volgende:
Op de 50m gewoon knallen, niet nadenken. En hopen dat Herasimenia niet uit haar slof schiet. Anders moet Veldhuis maar in de weg gaan zwemmen.
prima tweede baan dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Wow. Echt een mooi meid.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
Voetbal = misluktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
Komt door die voetbalerts die hebben het ingezet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker zijn veel Nederlandse sporters misluktFalers.
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel me nu zo'n Duitser in 't water met een badmuts op en een microfoon in de hand voor.
quote:
Je vergeet het roei brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Vos wint Giro Donne + Olympisch goud op de Weg
Krom wint goud
4x100 wint zilver
en dan nog 2x brons met judokae
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Volgut het volgende:
[..]
Had ik maar een gif van dat hilarische moment. Ik zal eens zoeken naar andere plaatjes waar hij eruit ziet als een lesbo.
3de op 0.47 en dan gewoon winnen met zo'n voorsprong.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kromowidjojo lag bij het keerpunt slechts vierde op 0.54.
Hierna.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Phelps toch een baas
En ehm, enig idee wanneer kromo haar medaille krijgen?
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben? Wil je er over praten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voetbal = mislukt
Tour = mislukt
Vos wint Giro Donne + Olympisch goud op de Weg
Krom wint goud
4x100 wint zilver
en dan nog 2x brons met judokae
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |