Inderdaad, GB was daardoor ook al gediskwalificeerd. Ze hebben nog wel zilver gekregen, China.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iets met de overname ofzo. Ging niet goed.
Haar uiterlijk, haar stem, haar persoonlijkheid, haar bazigheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat is er zo fantastisch aan haar.
Mart heeft zn nieuwe DeMart pak ook bevuild met mannenpap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Robin Haase zojuist zijn laptop heeft ondergespoten van geluk
Omg doe niet zo triestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
Ze heeft toch gewonnen of watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.
Ik ben Assad-aanhanger, EN NU?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die gouden medaille is belangrijker dan dat hele Syriegedoe
Dan had ze gisteren moeten stoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt, is wat voor te zeggen.
Vind haar niet zo bijzonder. Heeft vast een leuk karakter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Haar uiterlijk, haar stem, haar persoonlijkheid, haar bazigheid.
Tuurlijk, ik zeg toch ook niet van niet of wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gewonnen of wat
ik had het niet gezien kan je een gif naar mij sturenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk dan. Leek net een juichende lesbo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik kromo ook niet heel knap vind
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Volgut het volgende:
[..]
Vind haar niet zo bijzonder. Heeft vast een leuk karakter.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |