Kloptquote:
Het veld oprennen mag hij ook al niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.
Vlaar nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die voeren inderdaad geen showtje op. Je hebt gelijk.
Hartstikke knap van jou zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
zat dichtbij met 53,02 en met dat niemand anders onder de 53,2 kwam
Heldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voetballer is net wat anders dan de functie van Alexander. Als je daar iets te veel mee uit je bol gaat komt de Telegraaf weer en komt de NOS vragen wat je in godsnaam aan het doen was..
Maar zijn zwangere vriendin was gepakt door Greg.quote:
Echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs dat was vooraf afgesproken werk.
True, goud viel tegen... nee, wait, what?quote:
je bent niet de enigequote:
Ben je nu echt zo dom?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Marianne Vos teleurstellend 16de in Olympische tijdrit
Stoppen op je hoogtepunt, is wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde trouwens vandeweek een verhaal dat ze misschien wel gaat stoppen met zwemmen? Ik mag toch hopen dat ze nog in ieder geval tot Rio doorgaat?
Maakt het zoveel schattiger twee Hollanders die in het Engels met elkaar pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Ranomi: "As I said, gold is gold, it wasn't a perfect race but I'm very happy with it."
Pieterke: "And also I am very happy with it heheh."
quote:
twitter:ranomikromo twitterde op donderdag 02-08-2012 om 19:30:2320:37u engelse tijd #GASOPDIELOLLY reageer retweet
Dat vergelijken met de 50quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Marianne Vos teleurstellend 16de in Olympische tijdrit
Klopt wel ze had 7e moeten worden dus ze stelde teleur.quote:
RAquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
omdat die zelf niks wint zeker..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Robin Haase zojuist zijn laptop heeft ondergespoten van geluk
Nee, geen doping, jammer hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoor net, chinees DQ bij baanwielrennen die goud had gewonnen...doping ?
En weer een chinees 3e met zwemmen, die onbekend was omg.
Godverdommewiejojo Vulturequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Robin Haase zojuist zijn laptop heeft ondergespoten van geluk
Iets met de overname ofzo. Ging niet goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Wist ze nog niet zeker nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde trouwens vandeweek een verhaal dat ze misschien wel gaat stoppen met zwemmen? Ik mag toch hopen dat ze nog in ieder geval tot Rio doorgaat?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
Jank niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach jee, het wordt weer een VBL topic
Verkeerde aflossing niets doping...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Die gouden medaille is belangrijker dan dat hele Syriegedoequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]Capslock is overdreven. Leuk dat de medaille belangrijker is dan een gevonden graf
Gelijk over doping beginnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Verkeerde wissel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoor net, chinees DQ bij baanwielrennen die goud had gewonnen...doping ?.
Ik vond het eigenlijk vanaf 30 meter al matig. Het is dat de rest ook niet echt kon overtuigen, maar dit was eigenlijk gewoon een matige race.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef Montov het volgende:
Haart start was overigens wel goed, maar rondom het keerpunt ging het niet goed. Dat is jamme, en je ziet de teleurstelling bij haar ook. Daarom komt het besef gewoon iets later an anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |