Waarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef padlarf het volgende:
Als dr schouders niet breder waren dan de mijne zou ik per direct met haar trouwen.
Hera is de Cielo bij de dames, maar dan zonder drugs.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True... met nam die Herasimenia verraste me hier wel weer
Tweede baan was pas vanaf halverwege goed, of iig minder bij de rest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Was een rare race... bij de start lag ze voor... vervolgens van 25 tot 50 meter was het minder... en die 2e baan was weer prima
Inge had ongeveer dezelfde reactie als ik
Dat sowieso.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haase is een watje, en Inge is echt een dom wijf.
Morgen series/SF, overmorgen finalequote:
Wit-Rusland is ook niet bepaald een land dat makkelijk te doorgronden is hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hera is de Cielo bij de dames, maar dan zonder drugs.
echt he kut lui ze komen aleen maar op succes af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Alexander altijd zo gemaakt juichen
Ja dat valt mij ook al op sinds dag 1. Vervelende lui.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Volgut het volgende:
Willem Alexander lijkt wel een vrouwelijke lesbo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen series/SF, overmorgen finale
Ja klopt ja... pas na 75 meter pakt ze het weer opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede baan was pas vanaf halverwege goed, of iig minder bij de rest.
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.
Als het spleetogen waren, dan Chinaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Mhehe van welk land waren die mensen in de rode shirts naast Alexander&Maxima? Die keken niet heel blij
Ze weten gewoon de juiste wedstrijden uit te kiezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
iedereen maakt een kans imoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
Jawel, ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
Waarom dat nu weer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil die Inge echt in haar gezicht tuffen man, wat een naar wijf
OR van Steffen was niet zo heel scherp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gewoon olympisch record, hoezo slechte tijd?
Altijd al een naar wijf geweest, toppiejoppiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil die Inge echt in haar gezicht tuffen man, wat een naar wijf
Echt goed van je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef franklop het volgende:
zat dichtbij met 53,02 en met dat niemand anders onder de 53,2 kwam
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Altijd al een naar wijf geweest, toppiejoppie
thanks!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Ranomi: "As I said, gold is gold, it wasn't a perfect race but I'm very happy with it."
Pieterke: "And also I am very happy with it heheh."
WA is lid van het IOC, die krijgen de uitslag van te voren al te horenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze weten gewoon de juiste wedstrijden uit te kiezen
Ja, die voeren inderdaad geen showtje op. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?
Voetballer is net wat anders dan de functie van Alexander. Als je daar iets te veel mee uit je bol gaat komt de Telegraaf weer en komt de NOS vragen wat je in godsnaam aan het doen was..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |