Bij de bookies stond ze op 1.9. Na vanavond zal ze denk ik iets minder favoriet zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goud, ze is favoriet, iets minder dik dan op de 100m.
Dat is nou een topsporter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef robuust89 het volgende:
Snap ik niet, ze wint, en dan nog zeuren over de tijd?
True... met nam die Herasimenia verraste me hier wel weerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar daar ben ik wel serieuzer bang voor Hera en Ottesen.
Ach jee...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een bazinik hou van Ranomi
"tijd was niet goed"
"alsjeblieft Nederland"
Gaat ze ook, 50m is goed starten en vlammen dus grootste gevaar is Hera/Ottesen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef plerda het volgende:
[..]
Zal ze toch echt harder moeten dan nu zat niet eens bij de top 3.
Dat dus. Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig wijf.
Eerst een simpel "ja, gewonnen" en daarna roepen dat de tijd eigenlijk niet goed is..
Stond op 2.00 ongeveer, is nu al gestegen naar rond de 2.2.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookies stond ze op 1.9. Na vanavond zal ze denk ik iets minder favoriet zijn.
Ja, dat doen de echte sportvrouwen. Mooi is mentaliteit he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef robuust89 het volgende:
Snap ik niet, ze wint, en dan nog zeuren over de tijd?
En dat Missy Franklin zwaar tegenvielquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True... met nam die Herasimenia verraste me hier wel weer
Ik las dat ze niet met jongens bezig is dus weinig kans.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Is ranomi bezet? Ik wil met haar trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |