echt he kut lui ze komen aleen maar op succes af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Alexander altijd zo gemaakt juichen
Ja dat valt mij ook al op sinds dag 1. Vervelende lui.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
Wimlex en Maxima zijn er alleen maar bij als een Nederlander de absolute topfavoriet is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Volgut het volgende:
Willem Alexander lijkt wel een vrouwelijke lesbo.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen series/SF, overmorgen finale
Ja klopt ja... pas na 75 meter pakt ze het weer opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede baan was pas vanaf halverwege goed, of iig minder bij de rest.
Zoals op elke voetballer tijdens een wedstrijd? Doe doen het (meestal) ook gewoon normaal toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hoe zou jij juichen als je weet dat er toch wel 5 camera's op je gericht staan.
Als het spleetogen waren, dan Chinaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Mhehe van welk land waren die mensen in de rode shirts naast Alexander&Maxima? Die keken niet heel blij
Ze weten gewoon de juiste wedstrijden uit te kiezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
iedereen maakt een kans imoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
Jawel, ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef TUFKAL het volgende:
Voor de 50 is geen favoriet lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |