quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dan zal ik er even nog grotere afbeeldingen in zetten.
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarreh, ben jij die klant die niet meewerkt?
Ja ik denk dat ik dat ook maar laat doen. En er staat wel dat het bedrag teruggestort is, maar is dat in werkelijkheid ook zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk"
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
Nou, de ander heeft wat kapot gehad.. Maargoed, voor de refurbished betaal je 320 of 330 meen ik en bij bol.com etc heb je hem voor 380..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen iPad 1. Succes met die nog ergens nieuw vinden.
En waarom zou je 60 euro meer betalen voor hetzelfde product?
De makkelijkste workaround is twee internationale toetsenborden instellen; nederlands en engels. Dan hoef je tijdens het typen alleen even op het wereldbolletje naast de spatieknop te drukken om te switchen. Bespaart je een hoop ergernis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk" (althans....bij deze klacht dan)
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
IOS 6 zit á en THE er niet meer in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
Probeer eens een clean install via iTunes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Probeer eens een clean install via iTunes?
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moet
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
iPad is niet gejailbreakt. Hij staat nergens ingelogd met google, heeft ie niet eens een account van. Ik had al voorgesteld om een account aan te maken voor YT, maar mocht ie ooit het wachtwoord moeten invoeren, dan weet ie die niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL
Hier misschien iets aan?
Eerst even een backupje makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijn. iCloud staat ook niet aan geloof ik.
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, anders word ik onterfd.
Nee ik ook niet. Er staat nog een melding, iets met resource, maar die heb ik ook al in Google gegooid. Maar hij is dat apparaat nu zat, hij luistert niet naar ons. We weten niet of ie dement of eigenwijs is, beetje van allebei denk ik. Hij wilde eigenlijk een laptop maar daar begonnen we maar niet aan, want hij snapt er niets van. En toen we de nichtjes van 5 zo behendig met de iPad zagen spelen, dachten we: dat is iets voor hem, want hij wil graag internetten en youtuben en je tikt gewoon icoontjes aan, meer niet. Maar hij kan er niet mee overweg, hij leest niet wat er wordt gevraagd, hij ziet de helft niet, loopt op het scherm te rammen. M'n oma wil dat ding de deur uit hebben maar nu wil ie een laptopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je opa klinkt niet echt vriendelijk. Maar het is wel een vreemd probleem, kan met Google geen andere mensen vinden die hetzelfde hebben.
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoeken
Nummermelders werken altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.
Geen idee hoe maar heb het altijd gekund. Hoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens hier ook mensen die hun aankoopgeschiedenis niet meer kunnen zien in de AppStore? Erg vaag...
Gelijktijdige downloads uitschakelen miss? Geen idee waar dat ook alweer staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Settings - Store - Automatic Downloads.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Settings - Store - Automatic Downloads.
iPad wordt omgeruild voor een nieuwe in de Apple store in Amsterdam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef nelisb het volgende:
Zeg het maar wat er is gebeurt.
Gisteravond nog goed, haal hem uit de kast doe hem aan en dan dit.
Inscannen? Wat dacht je van gewoon een foto maken met je iPad?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Heb sinds 2 dagen ook een "Nieuwe iPad", maar het eerste wat we gaan doen is die bonnetjes inscannen haha.
Als je de eerste registratie in iTunes bedoelt. Daar kijken ze helaas niet naar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef athlonkmf het volgende:
Waarschijnlijk kijken ze ook wel naar de eerste registratiedatum.
Niet vervelend, als je maar een bon hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze kijken gewoon naar het serienummer om te schatten hoe oud ie is. Maar ja garantie gaat via de leverancier en als dat geen Apple is, is het vervelend.
Je kan het zelf controleren:quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:06 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als je de eerste registratie in iTunes bedoelt. Daar kijken ze helaas niet naar.
Was vanmiddag in de store in Amsterdam.
Ik weet het niet, bij mij is de garantie precies ingegaan op de dag dat ik mijn iPad gekocht heb. Kan me moeilijk voorstellen dat de winkel waar ik hem gekocht had meteen een belletje heeft gedaan naar Apple dat ie de deur uit is. Volgens mij is de activatiedatum de datum waarop de garantie ingaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef nelisb het volgende:
Ja weet ik. Maar wat bedoel je ermee?
Een apparaat kan wel 10 maand ergens op de plank liggen. Als je dan 6 maand na aankoop bij Apple je gegevens invoert is je garantie uiteraard verlopen. Dus je hebt nog steeds je aankoopbon nodig.
Heb je geen rekeningafschrift van de bank meer voor het juiste bedrag bij die winkel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef nelisb het volgende:
Ja zou je denken. Maar zoals eerder gezegd. De medewerker in de Apple store zegt dat ze dat niet kunnen controleren. Dus je hebt gewoon je bon nodig, anders heb je pech.
Hoe ga je anders aantonen dat dat ding binnen garantie valt?
En tot wanneer loopt de garantie volgens Apple? Neem anders contact op met de winkel om een kopie van de factuur te vragen. Zou geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:36 schreef nelisb het volgende:
Nee contant betaald.
Maar gaat wel goedkomen, moet even goed zoeken. Weet dat ik hem ergens eind augustus heb gekocht.
Hmm, in dat geval sluit ik niet uit dat Apple periodiek controleert welke iPads er daadwerkelijk verkocht zijn op welke datum en dus wel de verkoopdatum van de winkel als uitgangspunt neemt. Desalniettemin blijft het een beetje vaag, want hoe zouden ze het dan doen met producten die teruggebracht worden waarvan de doos ongeopend is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hey mijn iPad is nu ook herkend op die site, met garantie tot precies een jaar nadat ik hem binnenkreeg. Eerst stond er dat de aanschafdatum niet bekend was.
Ik heb mijn bon 'gewoon' via de mail gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Heb sinds 2 dagen ook een "Nieuwe iPad", maar het eerste wat we gaan doen is die bonnetjes inscannen haha.
Ja, onder andere safari.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er een app met wetenschappelijk nieuws?
In bijv. Pulse News en Flipboard kun je een themapagina met Science toevoegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er een app met wetenschappelijk nieuws?
Maar niet iets dat je de laatste publicaties kan volgen in nature, science, THE lancet enzovoort?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In bijv. Pulse News en Flipboard kun je een themapagina met Science toevoegen
Geen idee! Ik zou niet weten hoe het werkt!quote:
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef nelisb het volgende:
Het systeem van Apple geeft aan dat ie van 11 juni 2011 is. Garantie was 51 dagen verlopen.
iPad is eind augustus 2011 gekocht en geactiveerd door mij. De iPad zat in een gesealde doos zoals altijd als je iets koopt van Apple.
Zonder bon geen garantie en kost een nieuwe ipad2 239¤. Met bon krijg ik een nieuwe iPad2 voor 0¤.
De winkel gaat inderdaad mijn bon opzoeken en daarna ga ik wederom naar Apple.
Komt wel goed, maar als je garantie wilt halen in de Apple store dan heb je een bon nodig of het product moet minder dan een jaar op de markt zijn, zoals de iPhone 4 8gig versie. Die is uitgekomen in oktober en die is omgeruild voor een nieuwe vandaag.
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?
Het is iPad, niet Ipad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb mijn bon 'gewoon' via de mail gekregen.
Maar had de Ipad dan ook gekocht bij de Apple Store in Amsterdam
Waarschijnlijk wel in de winkel waar ie is gekocht, maar niet bij Apple zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?
Damn, echt? Wat kut. Gebruik die app dagelijks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple neemt echt afstand van Google. Eerst al sneuvelde de Maps, en nu gooit Beta4 van iOS6 ook de Youtube app eruit.
Nou als Apple wil kunnen ze de boel natuurlijk makkelijk blokkeren, maar ze zijn ook niet dom, wat dat betreft zijn Apple en Google voorlopig op elkaar aangewezen hoe ze elkaar ook niet lief vinden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal inderdaad meer een statement zijn van Apple.
Niks staat Google in de weg om zelf een app ervoor in de Store te plaatsen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Dat is beter dan elke tien seconden 30 seconden wachten omdat hij moet laden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid..
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Blester het volgende:
Gister een nieuwe iPad 2 gekocht. Na lang twijfelen toch de keuze gemaakt. Ik heb hem voor 370 euro en het bedrijf geeft 3 jaar garantie op de iPad (dit is zelfs meer dan de garantie die Apple geeft). iPad werkt goed, alleen bij kopiëren loopt de safari browser wel eens vast. Ik heb trouwens een vraag: met welke (gratis) app kan ik via het netwerk met mijn iPad films kijken van de computer?
OPlayer HD. Bazenprogramma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.
Dat is veelal betaald. Ik zoek een programma waarmee ik vanaf mijn iPad gewoon de mappen van de computer weer kan geven en bestanden/ films direct af kan spelen zonder dat ik ze eerst op de iPad hoef te zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
Staat ergens in op de laatste pagina's van het vorige topic beschreven
Betaald, maar er is ook een gratis Lite versiequote:
Maar zelden een programma gezien dat die 4 euro zo hard waard was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Betaald, maar er is ook een gratis Lite versie
Die app is z'n geld zeker waard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar zelden een programma gezien dat die 4 euro zo hard waard was.
Precies. Ik heb om die reden ook 'maar' een 16gig ipad gekocht. En mijn simpele servertje gebruik ik om op te downloaden en om vanaf te streamen. Als ik op pad ben gebruik ik mijn telefoon als hotspot en als samba-server als bron. Eigenlijk nooit problemen, behalve bij de grotere HD content. Dan wil-ie nog wel eens haperen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die app is z'n geld zeker waard.
Heb op m'n Nas complete series staan, absoluut veel te groot om te zetten op de iPad zelf.
Maar Oplayer speelt ze zonder problemen al streamend af, heerlijk.
Alleen een banner voor zover ik weet. Wel irritant als je een film zit te kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:55 schreef Blester het volgende:
Wat is verschil tussen de betaalde en gratis versie?
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.quote:
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef TC03 het volgende:
De website van YouTube is toch veel beter dan de app... Ik ga die app echt niet missen hoor.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.
Dit is echt de meest nuttelloze post ooit. Een app wegdoen heb je een reden voor. Trouwens je hoeft niet te updaten naar ios 6 zeurkneus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als je voor een dubbeltje (of minder in jouw geval) op de eerste rij wilt zitten moet je geen ipad nemen.
OPlayer werkt perfect.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.
Nogmaals, loop niet te zeiken over gratis of betaalde apps. Aanschaf van dat ding was niet goedkoop dus bij sommige dingen verwacht ik wel eens wat gratis. Kan ook betaald, maar moet gewoon werken.
Serieus... Je leest niet eens welke functie ik zoek he? DIT ZIT NIET IN OPLAYER.quote:
Dan vrees ik toch dat jij degene bent die niet goed leest. Met OPlayer kun je namelijk wel gewoon rechtstreeks afspelen vanaf je PC, of NAS, of server whatever.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niets aan wil besteden.. Lees eens een keer goed voordat je een reactie post. Ik zeg dat het programma niet aan de wensen voldoet. Via dat programma moet ik namelijk eerst de film op de ipad zetten en ik zei dat ik het rechtstreeks wil openen via PC.
Nogmaals, loop niet te zeiken over gratis of betaalde apps. Aanschaf van dat ding was niet goedkoop dus bij sommige dingen verwacht ik wel eens wat gratis. Kan ook betaald, maar moet gewoon werken.
Waar staat dat dan...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan vrees ik toch dat jij degene bent die niet goed leest. Met OPlayer kun je namelijk wel gewoon rechtstreeks afspelen vanaf je PC, of NAS, of server whatever.
Jij leest niet. Je kan prima streamen met oplayer. Streamen is dus afspelen zonder eerst naar de iPad te kopiërenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Serieus... Je leest niet eens welke functie ik zoek he? DIT ZIT NIET IN OPLAYER.
Jij vraagt om een programma waarmee je direct kunt afspelen vanaf je netwerk. Ik zeg OPlayer. Dan mag je er vanuit gaan dat ik je een optie geef die aan die eis voldoet.quote:
Je kan beter android nemen denk ik....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef Blester het volgende:
Die sinology staat er bij mij niet bij. Hoe laat ik hem zoeken naar het netwerk dan?
Heb al twee iOS toestellen en één android. Als je het niet uit wilt leggen, laat maar zitten. Had op wat meer support gehoopt hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan beter android nemen denk ik....
Oops, fanboy alertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dit is echt de meest nuttelloze post ooit. Een app wegdoen heb je een reden voor. Trouwens je hoeft niet te updaten naar ios 6 zeurkneus.
Waarom is iedereen die hier wat vraagt zo enorm eigenwijs?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Heb al twee iOS toestellen en één android. Als je het niet uit wilt leggen, laat maar zitten. Had op wat meer support gehoopt hier.
Eigenwijs? Nee, ik stel een vraag en daar krijg ik geen duidelijk antwoord op. Mensen geven dan liever antwoorden als "moet je maar geen iPad nemen" i.p.v. te helpen. Wanneer je niet wilt helpen kun je toch ook gewoon niet reageren? Ik heb de App, krijg m alleen niet aan mijn computer gekoppeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Waarom is iedereen die hier wat vraagt zo enorm eigenwijs?
OPlayer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Eigenwijs? Nee, ik stel een vraag en daar krijg ik geen duidelijk antwoord op. Mensen geven dan liever antwoorden als "moet je maar geen iPad nemen" i.p.v. te helpen. Wanneer je niet wilt helpen kun je toch ook gewoon niet reageren?
Die heb ik............................... Ik moet hem aan mijn PC koppelen, vraag twee.quote:
Ip van je computer invoeren in de app geloof ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:50 schreef Blester het volgende:
[..]
Die heb ik............................... Ik moet hem aan mijn PC koppelen, vraag twee.
Bedankt, dit gelukt. Nu even nog een vraag. Wat is een goede ebook reader waarbij je ook ebooks van je computer kunt browsen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef AppleOcean het volgende:
Mappen speelt hij niet af, enkel bestanden.
IBooks, Bookman pro.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Blester het volgende:
[..]
Bedankt, dit gelukt. Nu even nog een vraag. Wat is een goede ebook reader waarbij je ook ebooks van je computer kunt browsen?
Gast! Ik zeg precies wat je nodig hebt, maar jij luistert niet. Ja, ik kan niet bezig blijven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Eigenwijs? Nee, ik stel een vraag en daar krijg ik geen duidelijk antwoord op. Mensen geven dan liever antwoorden als "moet je maar geen iPad nemen" i.p.v. te helpen. Wanneer je niet wilt helpen kun je toch ook gewoon niet reageren? Ik heb de App, krijg m alleen niet aan mijn computer gekoppeld.
Ah, (zijn ze soms 20 procent korting), de lokale applewinkel, of ik vraag ze voor mn verjaardag oid.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Blester het volgende:
Waar kopen jullie altijd iTunes giftcards?
Iddquote:
apple is gewoon 15 euro voor 15 euro waarde, veel goedkoper krijg je ze niet toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ah, (zijn ze soms 20 procent korting), de lokale applewinkel, of ik vraag ze voor mn verjaardag oid.
Ik had er laatst 2 van 15 voor 24 euro en een van 25 voor 20 euro. Gewoon 20 procent korting dus, maar dat is niet altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Idd
[..]
apple is gewoon 15 euro voor 15 euro waarde, veel goedkoper krijg je ze niet toch?
Zal eens bij de AH kijken hier binnenkort.Wil fast 5 etc wel op iPad spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:42 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik had er laatst 2 van 15 voor 24 euro en een van 25 voor 20 euro. Gewoon 20 procent korting dus, maar dat is niet altijd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Blester het volgende:
Zit een beetje de nuttige apps te zoeken en die koop ik dan over een tijdjeHeb de iPad 2 pas één dag dus tijd zat.
Hoe zorg je er voor dat ie dan de bestanden uit je video_ts map goed worden afgespeeld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef AppleOcean het volgende:
Mappen speelt hij niet af, enkel bestanden.
De apps die je wilt kun je in een wishlist zetten in Appshopper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Blester het volgende:
Zit een beetje de nuttige apps te zoeken en die koop ik dan over een tijdjeHeb de iPad 2 pas één dag dus tijd zat.
Ik vind het nadeel dat appshopper, appdeals etc altijd zo traag zijn met het overschakelen naar iTunes...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De apps die je wilt kun je in een wishlist zetten in Appshopper.
Je krijgt dan een pushbericht als de prijs zakt (kan zelfs gratis worden). Soms is die prijsdaling héél tijdelijk (maar een dagje soms zelfs) en die app houdt het netjes bij.
heb op die manier al vooral heel wat games gratis gedownload.
Of tieners die een abonnement hebben, en hun bankpas niet aan hun rekening willen koppenen omdat er teveel geld op staat en zij zo gehackt kunnen worden,of zelf teveel uitgeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef Keroppi het volgende:
Tegoed kopen? Dat klinkt een beetje als tieners die beltegoed moeten kopenWaarom koppel je het niet aan je creditcard gegevens, werkt echt briljant.
20% korting op al je iTunes aankopen (en dus ook apps) is best aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef Keroppi het volgende:
Tegoed kopen? Dat klinkt een beetje als tieners die beltegoed moeten kopenWaarom koppel je het niet aan je creditcard gegevens, werkt echt briljant.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
20% korting op al je iTunes aankopen (en dus ook apps) is best aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Blester het volgende:
Vind het niet fijn als creditcard gegevens rondslingeren in Apple database. Gift card gaat blijkbaar ook goed.
Ja dat is één accountquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb die waardebon van 40 euro ivm student, maar die wil ik graag gebruiken bij én de App Store én de iTunes Store. Kan dat?
Ja, als je maar 1 apple id hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb die waardebon van 40 euro ivm student, maar die wil ik graag gebruiken bij én de App Store én de iTunes Store. Kan dat?
Nee, want de functionaliteit zit er nog steeds in, maar dan via de browser of via de toekomstige app. Je had een punt gehad als Apple in zijn geheel YouTube had geblokkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.
Ja, want de App Store is een onderdeel van de iTunes Store.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
De youtube-app was bedoeld om youtube filmpjes te tonen terwijl iOS geen flash heeft. Sinds de iPad is flash allang verdrongen door HTML5.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
stuk vergif loopt echt permanent te bokken, al een kleine 1 miljard keer opnieuw geinstalleerd ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dropbox? En dat iTunes vastloopt is niet normaal, dan is er toch echt iets mis.
iTunes op Windows draait ook gewoon kut, ik ken hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
stuk vergif loopt echt permanent te bokken, al een kleine 1 miljard keer opnieuw geinstalleerd ofzo
goffedomme, ga vanavond gewoon een macbook kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
iTunes op Windows draait ook gewoon kut, ik ken het
Dropbox, filebrowser, GoodReader.. Vooral die laatste is echt een aanrader.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
weet iemand een manier om cbr bestanden buiten itunes om op een (gejailbreakte) ipad te krijgen? Wordt echt knettergek van dat k*tprogramma wat bij mij permanent vastloopt (en dat ligt niet aan de computer...)
Op mijn iPhone gebruikte ik vroeger altijd http://www.copytrans.net/copytransmanager.php , misschien is dat wat voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
apekut, nu werkt iTunes weer zonder problemen, heb echt geen fuck gedaan sinds de laatste geforceerde afsluiting![]()
echt Apple, briljant producten maar hoe kan iTunes door de controle zijn gekomen
wat was het probleem? bij mij werkt ie de laatste dagen voor geen meter (en zorgt ervoor dat de rest van m'n pc ook amper reageert) en heb ik 'm ook al diverse keren moeten killen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
apekut, nu werkt iTunes weer zonder problemen, heb echt geen fuck gedaan sinds de laatste geforceerde afsluiting![]()
echt Apple, briljant producten maar hoe kan iTunes door de controle zijn gekomen
afgezien van dat iTunes niet werkte, ik zou het niet weten, ineens deed ie het weer (relatief) probleemloosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat was het probleem? bij mij werkt ie de laatste dagen voor geen meter (en zorgt ervoor dat de rest van m'n pc ook amper reageert) en heb ik 'm ook al diverse keren moeten killen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, volgens het fantastische bedrijf is de koerier onderweg met m'n iPad
Wauwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
En ik heb nog een 4G gekregen ook
en een screen protector. Nu hopen dat ie het ook doet, anders zou het mooi zijn.
Vier maandenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wauw
Hoe lang heb je er nu op gewacht in totaal?
Zit er ook echt een iPad in de doos?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
en een screen protector. Nu hopen dat ie het ook doet, anders zou het mooi zijn.
Volgens mij doet ie alleen nieuwe foto's syncen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nou, hij zit er echt in en ik loop er een beetje mee te kloten nu![]()
Maar: onder e-mail staat nu dus steeds het iCloud-account maar daar doe niks mee. Maar ik durf hem ook niet te verwijderen. Hoe kan ik hem uit de lijst halen?
Ook zijn niet alle foto's van de iCloud overgezet, ook al staan ze op m'n iPhone wel in de fotostream. Iemand tips of doe ik iets verkeerd?
Neeeeeee??? Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
Welkom bij de club van toffe mensen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
Dat vind ik voldoende bescherming.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Smartcover had ik vorige week ofzo toevallig besteld bij de Media markt voor elf euro en die haal ik morgen op
Ja he? Heb ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toetsenbord is soms erg traag op fok.
iPad 3 en het lijkt niet altijd even erg te zijn? Wel irritant zeg. Soms moet ik echt wachten voordat de woorden verschijnen die ik heb getypt. Soort lag lijkt het wel.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
iPad 3 en het lijkt niet altijd even erg te zijn? Wel irritant zeg. Soms moet ik echt wachten voordat de woorden verschijnen die ik heb getypt. Soort lag lijkt het wel.
Aha, ben ik dus niet de enige. Jammer dat er niets aan te doen is dus. Bedankt voor je reactie.quote:
Hier dus exact hetzelfde. Ik vroeg mij al af of ik de enige was. De rest in safari gaat gewoon vloeiend ook in andere fora.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef AppleOcean het volgende:
Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar ik heb het ook, maar enkel bij fok.
Daar had ik het ook in ja. Dus ik denk ik zet die uit en ga over op de normale. Net forumgrid uitgezet en nu doet in het weer zonder lag. Maar dat kan ook een toevalstreffer zijn, want het is niet altijd even erg. Probeer het eens en zie of het bij jou wat verschil oplevert.quote:
Zal ff kijken. Maar vind de normale site zo traag, en de letters lijken zo klein...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar had ik het ook in ja. Dus ik denk ik zet die uit en ga over op de normale. Net forumgrid uitgezet en nu doet in het weer zonder lag. Maar dat kan ook een toevalstreffer zijn, want het is niet altijd even erg. Probeer het eens en zie of het bij jou wat verschil oplevert.
Probeer het eens (zonder dat grid) en zie of het dan wel snel gaat. Hier lijkt hij het nu weer goed te doen, maar dat kan best een momentopname zijn. Ik ga nu slapen dus daar kom ik morgen dan wel achter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Maar vind de normale site zo traag, en de letters lijken zo klein...
Als je de juiste app hebt, vast wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef vandermar het volgende:
Hoi,
Ik ga een Ipad kopen maar kan ik met een Ipad ook aantekeningen zetten bij een powerpoint bestand?
Dan maar jailbreaken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je de juiste app hebt, vast wel.
Want? Er staat duizendmiljard apps in de AppStore. Voorbeeld. Beste optie lijkt me echter om .ppt te converteren naar .pdf en dan die te annotaten, aangezien .pdf min of meer de de facto standaard is voor dit soort dingen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Er staat duizendmiljard apps in de AppStore. Voorbeeld. Beste optie lijkt me echter om .ppt te converteren naar .pdf en dan die te annotaten, aangezien .pdf min of meer de de facto standaard is voor dit soort dingen.
Want als je een iPad hebt gekocht, kun je de apps ervoor natuurlijk niet meer betalen, he?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]maar jailbreaken doe ik denk ik sowieso
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want als je een iPad hebt gekocht, kun je de apps ervoor natuurlijk niet meer betalen, he?
Nope.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef nelisb het volgende:
Ja dat is natuurlijk met alles zo.
Betaal je ook niet voor je boodschappen in de supermarkt?
Om talloze redenen. Dat leer je misschien nog wel als je volwassen wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar waarom betalen als het gratis kan
Er zit een verschil tussen kunnen en willenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef AppleOcean het volgende:
Krenterige paupers die een ipad kopen maar dan geen apps kunnen betalen
Een bijzonder verkeerde instelling. Die apps hebben de ontwikkelaars veel moeite gekost om te ontwikkelen. Ze zien dat graag terugbetaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kunnen en willen
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een bijzonder verkeerde instelling. Die apps hebben de ontwikkelaars veel moeite gekost om te ontwikkelen. Ze zien dat graag terugbetaald.
Fixedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
JailbreakenApps stelen is echt te triest, het is gewoon diefstal. En iedereen zich maar afvragen waarom het zo slecht gaat met de economie, dat komt door mensen zoals jij!
Probeer ze dat in de supermarkt maar eens wijs te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?
Je denkt de enige te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?
Appels met peren vergelijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je denkt de enige te zijn.
Als ik jou vermoord, een persoon minder, moet kunnen toch?
Er zijn er nog genoeg over.![]()
Jailbreaken voor installousquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken?
Nog 1 erbij, maakt niets uit toch? Net alsof die ene persoon extra gemerkt wordt
Dan ga je toch meer betalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jailbreaken voor installous![]()
Straks zijn er nog maar een paar mensen die betalen, en verneuken de jailbreakers onze pret.
Ik hoop zo dat er ooit een virus komt voor jailbreakers zoals jij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je toch meer betalenwat ga je doen tegen de jailbreakers? Niets inderdaad
Van het woord pauper moet ik nog steedsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef AppleOcean het volgende:
Krenterige paupers die een ipad kopen maar dan geen apps kunnen betalen
Nee, je gaat evenveel betalen en de studio's zullen minder gaan uitbrengen en minder budget voor een productie nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je toch meer betalenwat ga je doen tegen de jailbreakers? Niets inderdaad
Er is een reden waarom de beste apps eerst op de ipad komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken?
Nog 1 erbij, maakt niets uit toch? Net alsof die ene persoon extra gemerkt wordt
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:48 schreef SunTzu het volgende:
Waarom betalen als je gratis kan krijgen?
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kunnen die mensen die er trots op zijn dat ze stelen niet gewoon weg blijven uit dit topic?
Ook zo'n slappe opmerking.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.
Muziek koop ik ook legaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.
Luister, dat die gast zo stoer moet gaan lopen doen met z'n jailbreak en z'n installous is wel triest. Maar mensen moeten niet doen alsof ze zelf heiliger dan de paus zijn. Zo slap vond ik mijn opmerking niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ook zo'n slappe opmerking.
Ik ook! Maar ik voel me er niet beter dan anderen door. En je gaat me niet wijsmaken dat je nog nooit een illegaal mp3'tje in je bezit hebt gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Muziek koop ik ook legaal![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar geen k3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Muziek koop ik ook legaal![]()
[ afbeelding ]
Want? Omdat ik niet dezelfde denkbeelden als jou heb moet ik weg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Blijf alsjeblieft weg uit dit topic
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreakenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef AppleOcean het volgende:
Omdat je hier stoer doet met je jailbreak terwijl wij dat niet willen.
In de settings van je mailaccount op je iPad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef AppleOcean het volgende:
Nog wven een vraagjena een paar dagen/ uren verwijdert mij ipad de mails van de ipad. Ik kan ze dan nog wel lezen op home.live.com maar niet op de ipad. Hoe zet ik dat verwijderen uit? Ze staan daarnacook niet in de prullenmand.
Wat moet ik aan en uitzettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de settings van je mailaccount op je iPad.
Je jailbreakt zodat je nooit iets hoeft uit te geven aan apps. Voor muziekalbums, TV-series en games kan ik het nog wel gebruiken aangezien je dat in één klap al tientallen euro's kost.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreaken
"You are too old for this shit"quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik heb precies dezelfde foutmelding op YouTube als m'n opa.
En via de mobile website? Die werkt toch beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik heb precies dezelfde foutmelding op YouTube als m'n opa.
Tja, sommige mensen werken en sommige mensen parasiteren op de samenleving dmv een uitkering. Same shit. "Levenskeuze".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreaken
Maak een link naar de YouTube pagina aan op zn homescreen en klaar is opa.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja die werkt wel, maar dat snapt m'n opa niet want het is anders
En ik vind dat ie het gewoon moet doen. Principekwestie.
Ja, kan wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef Zspirit het volgende:
Jep inderdaad.
Maar in principe is het niet zo probleem ben ik achter gekomen.
Ik heb nog een andere vraag, ik heb nu een ipad '3' met smart cover, echter wil ik nog een back cover omdat ik ik mezelf ken
Maarrr als ik die een koop kan die smart cover er zeker niet meer op? ik wil het liefst zon invisible shield laagje op de achterkant plakken.
Mijn broer heeft ook een smartcover voor en aan de achterkant een plastic doorzichtig beschermkap (Ebay). Ze passen alleen niet allemaal, dus je moet goed uitkijken welke je neemt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Zspirit het volgende:
geen idee wat je bedoeld maar klinkt wel oke.
link?
Mijn achterkant is daar ook van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef Yveske het volgende:
Zelf koop ik mijn accesoires altijd bij Kensington (recommended by Apple).
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat het echt de moeite waard is om Air Video te kopen?
Heb de gratis versie en de paar films die ik probeer worden probleemsloos gestreamed vanaf mijn NAS.
Gaat mijn voorkeur ook naar uit, omdat die het afspelen zelfstandig afhandeltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.
Automatically fill free space with songs aangevinkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef fliert het volgende:
Ik wil wat muziekmappen via ITunes op mijn pad zetten, bij de phone geen enkel probleem.
Maar hij begint spontaan de hele collectie erop te zetten, is niet echt de bedoeling.
Ik geef aan dat hij bepaalde afspeel lijsten moet pakken, snap er niks van.
Iemand?
Die had ik al een keer geprobeerd, maar alleen via mn externe IP. Toen liet ie niet alles zien, dus heb ik de app weer verwijderdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.
leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
Hoi, sorry dat ik zo hard van de toren zat de schreeuwen dat ik hem ging jailbreaken
Maar ik heb een vraagje over een spel.
Ik had altijd een geniaal spelletje maar het is alweer heel lang terug dat ik een ipod touch had.
Poppetjes op een onbewoond eiland en dan kon je ze martelen door ze bijvoorbeeld in de vulkaan te gooien of ze door een haai te laten op eten.
Hoe dat spel heet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |