Tja, sommige mensen werken en sommige mensen parasiteren op de samenleving dmv een uitkering. Same shit. "Levenskeuze".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreaken
Maak een link naar de YouTube pagina aan op zn homescreen en klaar is opa.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja die werkt wel, maar dat snapt m'n opa niet want het is anders
En ik vind dat ie het gewoon moet doen. Principekwestie.
Ja, kan wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef Zspirit het volgende:
Jep inderdaad.
Maar in principe is het niet zo probleem ben ik achter gekomen.
Ik heb nog een andere vraag, ik heb nu een ipad '3' met smart cover, echter wil ik nog een back cover omdat ik ik mezelf ken
Maarrr als ik die een koop kan die smart cover er zeker niet meer op? ik wil het liefst zon invisible shield laagje op de achterkant plakken.
Mijn broer heeft ook een smartcover voor en aan de achterkant een plastic doorzichtig beschermkap (Ebay). Ze passen alleen niet allemaal, dus je moet goed uitkijken welke je neemt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Zspirit het volgende:
geen idee wat je bedoeld maar klinkt wel oke.
link?
Mijn achterkant is daar ook van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:37 schreef Yveske het volgende:
Zelf koop ik mijn accesoires altijd bij Kensington (recommended by Apple).
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Neem aan dat het echt de moeite waard is om Air Video te kopen?
Heb de gratis versie en de paar films die ik probeer worden probleemsloos gestreamed vanaf mijn NAS.
Gaat mijn voorkeur ook naar uit, omdat die het afspelen zelfstandig afhandeltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.
Automatically fill free space with songs aangevinkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef fliert het volgende:
Ik wil wat muziekmappen via ITunes op mijn pad zetten, bij de phone geen enkel probleem.
Maar hij begint spontaan de hele collectie erop te zetten, is niet echt de bedoeling.
Ik geef aan dat hij bepaalde afspeel lijsten moet pakken, snap er niks van.
Iemand?
Die had ik al een keer geprobeerd, maar alleen via mn externe IP. Toen liet ie niet alles zien, dus heb ik de app weer verwijderdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb sinds OplayerHD prima kan streamen, AirVideo niet meer gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |