Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreakenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:25 schreef AppleOcean het volgende:
Omdat je hier stoer doet met je jailbreak terwijl wij dat niet willen.
In de settings van je mailaccount op je iPad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef AppleOcean het volgende:
Nog wven een vraagjena een paar dagen/ uren verwijdert mij ipad de mails van de ipad. Ik kan ze dan nog wel lezen op home.live.com maar niet op de ipad. Hoe zet ik dat verwijderen uit? Ze staan daarnacook niet in de prullenmand.
Wat moet ik aan en uitzettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
In de settings van je mailaccount op je iPad.
Je jailbreakt zodat je nooit iets hoeft uit te geven aan apps. Voor muziekalbums, TV-series en games kan ik het nog wel gebruiken aangezien je dat in één klap al tientallen euro's kost.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreaken
"You are too old for this shit"quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik heb precies dezelfde foutmelding op YouTube als m'n opa.
En via de mobile website? Die werkt toch beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik heb precies dezelfde foutmelding op YouTube als m'n opa.
Tja, sommige mensen werken en sommige mensen parasiteren op de samenleving dmv een uitkering. Same shit. "Levenskeuze".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stoer doen? Ik zeg alleen dat ik hem ga jailbreaken
Maak een link naar de YouTube pagina aan op zn homescreen en klaar is opa.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja die werkt wel, maar dat snapt m'n opa niet want het is anders
En ik vind dat ie het gewoon moet doen. Principekwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |