Ik hoop zo dat er ooit een virus komt voor jailbreakers zoals jij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je toch meer betalenwat ga je doen tegen de jailbreakers? Niets inderdaad
Van het woord pauper moet ik nog steedsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef AppleOcean het volgende:
Krenterige paupers die een ipad kopen maar dan geen apps kunnen betalen
Nee, je gaat evenveel betalen en de studio's zullen minder gaan uitbrengen en minder budget voor een productie nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je toch meer betalenwat ga je doen tegen de jailbreakers? Niets inderdaad
Er is een reden waarom de beste apps eerst op de ipad komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken?
Nog 1 erbij, maakt niets uit toch? Net alsof die ene persoon extra gemerkt wordt
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:48 schreef SunTzu het volgende:
Waarom betalen als je gratis kan krijgen?
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kunnen die mensen die er trots op zijn dat ze stelen niet gewoon weg blijven uit dit topic?
Ook zo'n slappe opmerking.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.
Muziek koop ik ook legaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Net zoals de moraalridders trouwens die natuurlijk nog nooit van hun leven een mp3'tje hebben gedownload.
Luister, dat die gast zo stoer moet gaan lopen doen met z'n jailbreak en z'n installous is wel triest. Maar mensen moeten niet doen alsof ze zelf heiliger dan de paus zijn. Zo slap vond ik mijn opmerking niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ook zo'n slappe opmerking.
Ik ook! Maar ik voel me er niet beter dan anderen door. En je gaat me niet wijsmaken dat je nog nooit een illegaal mp3'tje in je bezit hebt gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Muziek koop ik ook legaal![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, maar geen k3quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Muziek koop ik ook legaal![]()
[ afbeelding ]
Want? Omdat ik niet dezelfde denkbeelden als jou heb moet ik weg?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Blijf alsjeblieft weg uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |