Daar had ik het ook in ja. Dus ik denk ik zet die uit en ga over op de normale. Net forumgrid uitgezet en nu doet in het weer zonder lag. Maar dat kan ook een toevalstreffer zijn, want het is niet altijd even erg. Probeer het eens en zie of het bij jou wat verschil oplevert.quote:
Zal ff kijken. Maar vind de normale site zo traag, en de letters lijken zo klein...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar had ik het ook in ja. Dus ik denk ik zet die uit en ga over op de normale. Net forumgrid uitgezet en nu doet in het weer zonder lag. Maar dat kan ook een toevalstreffer zijn, want het is niet altijd even erg. Probeer het eens en zie of het bij jou wat verschil oplevert.
Probeer het eens (zonder dat grid) en zie of het dan wel snel gaat. Hier lijkt hij het nu weer goed te doen, maar dat kan best een momentopname zijn. Ik ga nu slapen dus daar kom ik morgen dan wel achter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Maar vind de normale site zo traag, en de letters lijken zo klein...
Als je de juiste app hebt, vast wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:29 schreef vandermar het volgende:
Hoi,
Ik ga een Ipad kopen maar kan ik met een Ipad ook aantekeningen zetten bij een powerpoint bestand?
Dan maar jailbreaken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je de juiste app hebt, vast wel.
Want? Er staat duizendmiljard apps in de AppStore. Voorbeeld. Beste optie lijkt me echter om .ppt te converteren naar .pdf en dan die te annotaten, aangezien .pdf min of meer de de facto standaard is voor dit soort dingen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? Er staat duizendmiljard apps in de AppStore. Voorbeeld. Beste optie lijkt me echter om .ppt te converteren naar .pdf en dan die te annotaten, aangezien .pdf min of meer de de facto standaard is voor dit soort dingen.
Want als je een iPad hebt gekocht, kun je de apps ervoor natuurlijk niet meer betalen, he?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]maar jailbreaken doe ik denk ik sowieso
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want als je een iPad hebt gekocht, kun je de apps ervoor natuurlijk niet meer betalen, he?
Nope.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef nelisb het volgende:
Ja dat is natuurlijk met alles zo.
Betaal je ook niet voor je boodschappen in de supermarkt?
Om talloze redenen. Dat leer je misschien nog wel als je volwassen wordt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk welMaar waarom betalen als het gratis kan
Er zit een verschil tussen kunnen en willenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef AppleOcean het volgende:
Krenterige paupers die een ipad kopen maar dan geen apps kunnen betalen
Een bijzonder verkeerde instelling. Die apps hebben de ontwikkelaars veel moeite gekost om te ontwikkelen. Ze zien dat graag terugbetaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kunnen en willen
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een bijzonder verkeerde instelling. Die apps hebben de ontwikkelaars veel moeite gekost om te ontwikkelen. Ze zien dat graag terugbetaald.
Fixedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:51 schreef Tobi-wan het volgende:
JailbreakenApps stelen is echt te triest, het is gewoon diefstal. En iedereen zich maar afvragen waarom het zo slecht gaat met de economie, dat komt door mensen zoals jij!
Probeer ze dat in de supermarkt maar eens wijs te makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?
Je denkt de enige te zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 klant betaalt het niet, moet kunnen toch?
Appels met peren vergelijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Je denkt de enige te zijn.
Als ik jou vermoord, een persoon minder, moet kunnen toch?
Er zijn er nog genoeg over.![]()
Jailbreaken voor installousquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken?
Nog 1 erbij, maakt niets uit toch? Net alsof die ene persoon extra gemerkt wordt
Dan ga je toch meer betalenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jailbreaken voor installous![]()
Straks zijn er nog maar een paar mensen die betalen, en verneuken de jailbreakers onze pret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |