20% korting op al je iTunes aankopen (en dus ook apps) is best aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef Keroppi het volgende:
Tegoed kopen? Dat klinkt een beetje als tieners die beltegoed moeten kopenWaarom koppel je het niet aan je creditcard gegevens, werkt echt briljant.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
20% korting op al je iTunes aankopen (en dus ook apps) is best aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef Blester het volgende:
Vind het niet fijn als creditcard gegevens rondslingeren in Apple database. Gift card gaat blijkbaar ook goed.
Ja dat is één accountquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb die waardebon van 40 euro ivm student, maar die wil ik graag gebruiken bij én de App Store én de iTunes Store. Kan dat?
Ja, als je maar 1 apple id hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb die waardebon van 40 euro ivm student, maar die wil ik graag gebruiken bij én de App Store én de iTunes Store. Kan dat?
Nee, want de functionaliteit zit er nog steeds in, maar dan via de browser of via de toekomstige app. Je had een punt gehad als Apple in zijn geheel YouTube had geblokkeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.
Ja, want de App Store is een onderdeel van de iTunes Store.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
De youtube-app was bedoeld om youtube filmpjes te tonen terwijl iOS geen flash heeft. Sinds de iPad is flash allang verdrongen door HTML5.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:27 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je ervan vindt maar vind niemand het vreemd dat als je wat koopt dat dat dan vervolgens weg wordt gehaald? Ik zie dat als het kopen van een auto en na 2 jaar komt de fabriek even mijn ruitewissers er af slopen met als argument je zoekt zelf maar nieuwe ruitewissers.
stuk vergif loopt echt permanent te bokken, al een kleine 1 miljard keer opnieuw geinstalleerd ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dropbox? En dat iTunes vastloopt is niet normaal, dan is er toch echt iets mis.
iTunes op Windows draait ook gewoon kut, ik ken hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
stuk vergif loopt echt permanent te bokken, al een kleine 1 miljard keer opnieuw geinstalleerd ofzo
goffedomme, ga vanavond gewoon een macbook kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
iTunes op Windows draait ook gewoon kut, ik ken het
Dropbox, filebrowser, GoodReader.. Vooral die laatste is echt een aanrader.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:35 schreef Klonk het volgende:
weet iemand een manier om cbr bestanden buiten itunes om op een (gejailbreakte) ipad te krijgen? Wordt echt knettergek van dat k*tprogramma wat bij mij permanent vastloopt (en dat ligt niet aan de computer...)
Op mijn iPhone gebruikte ik vroeger altijd http://www.copytrans.net/copytransmanager.php , misschien is dat wat voor jou?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
apekut, nu werkt iTunes weer zonder problemen, heb echt geen fuck gedaan sinds de laatste geforceerde afsluiting![]()
echt Apple, briljant producten maar hoe kan iTunes door de controle zijn gekomen
wat was het probleem? bij mij werkt ie de laatste dagen voor geen meter (en zorgt ervoor dat de rest van m'n pc ook amper reageert) en heb ik 'm ook al diverse keren moeten killen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
apekut, nu werkt iTunes weer zonder problemen, heb echt geen fuck gedaan sinds de laatste geforceerde afsluiting![]()
echt Apple, briljant producten maar hoe kan iTunes door de controle zijn gekomen
afgezien van dat iTunes niet werkte, ik zou het niet weten, ineens deed ie het weer (relatief) probleemloosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:49 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat was het probleem? bij mij werkt ie de laatste dagen voor geen meter (en zorgt ervoor dat de rest van m'n pc ook amper reageert) en heb ik 'm ook al diverse keren moeten killen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef CherryLips het volgende:
O jongens, volgens het fantastische bedrijf is de koerier onderweg met m'n iPad
Wauwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
En ik heb nog een 4G gekregen ook
en een screen protector. Nu hopen dat ie het ook doet, anders zou het mooi zijn.
Vier maandenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wauw
Hoe lang heb je er nu op gewacht in totaal?
Zit er ook echt een iPad in de doos?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
en een screen protector. Nu hopen dat ie het ook doet, anders zou het mooi zijn.
Volgens mij doet ie alleen nieuwe foto's syncen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Nou, hij zit er echt in en ik loop er een beetje mee te kloten nu![]()
Maar: onder e-mail staat nu dus steeds het iCloud-account maar daar doe niks mee. Maar ik durf hem ook niet te verwijderen. Hoe kan ik hem uit de lijst halen?
Ook zijn niet alle foto's van de iCloud overgezet, ook al staan ze op m'n iPhone wel in de fotostream. Iemand tips of doe ik iets verkeerd?
Neeeeeee??? Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
Welkom bij de club van toffe mensen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Hij is er *O*![]()
Dat vind ik voldoende bescherming.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Smartcover had ik vorige week ofzo toevallig besteld bij de Media markt voor elf euro en die haal ik morgen op
Ja he? Heb ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toetsenbord is soms erg traag op fok.
iPad 3 en het lijkt niet altijd even erg te zijn? Wel irritant zeg. Soms moet ik echt wachten voordat de woorden verschijnen die ik heb getypt. Soort lag lijkt het wel.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
iPad 3 en het lijkt niet altijd even erg te zijn? Wel irritant zeg. Soms moet ik echt wachten voordat de woorden verschijnen die ik heb getypt. Soort lag lijkt het wel.
Aha, ben ik dus niet de enige. Jammer dat er niets aan te doen is dus. Bedankt voor je reactie.quote:
Hier dus exact hetzelfde. Ik vroeg mij al af of ik de enige was. De rest in safari gaat gewoon vloeiend ook in andere fora.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef AppleOcean het volgende:
Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar ik heb het ook, maar enkel bij fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |