quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dan zal ik er even nog grotere afbeeldingen in zetten.
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarreh, ben jij die klant die niet meewerkt?
Ja ik denk dat ik dat ook maar laat doen. En er staat wel dat het bedrag teruggestort is, maar is dat in werkelijkheid ook zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk"
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
Nou, de ander heeft wat kapot gehad.. Maargoed, voor de refurbished betaal je 320 of 330 meen ik en bij bol.com etc heb je hem voor 380..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen iPad 1. Succes met die nog ergens nieuw vinden.
En waarom zou je 60 euro meer betalen voor hetzelfde product?
De makkelijkste workaround is twee internationale toetsenborden instellen; nederlands en engels. Dan hoef je tijdens het typen alleen even op het wereldbolletje naast de spatieknop te drukken om te switchen. Bespaart je een hoop ergernis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk" (althans....bij deze klacht dan)
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
IOS 6 zit á en THE er niet meer in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
Probeer eens een clean install via iTunes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Probeer eens een clean install via iTunes?
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moet
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
iPad is niet gejailbreakt. Hij staat nergens ingelogd met google, heeft ie niet eens een account van. Ik had al voorgesteld om een account aan te maken voor YT, maar mocht ie ooit het wachtwoord moeten invoeren, dan weet ie die niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL
Hier misschien iets aan?
Eerst even een backupje makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijn. iCloud staat ook niet aan geloof ik.
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, anders word ik onterfd.
Nee ik ook niet. Er staat nog een melding, iets met resource, maar die heb ik ook al in Google gegooid. Maar hij is dat apparaat nu zat, hij luistert niet naar ons. We weten niet of ie dement of eigenwijs is, beetje van allebei denk ik. Hij wilde eigenlijk een laptop maar daar begonnen we maar niet aan, want hij snapt er niets van. En toen we de nichtjes van 5 zo behendig met de iPad zagen spelen, dachten we: dat is iets voor hem, want hij wil graag internetten en youtuben en je tikt gewoon icoontjes aan, meer niet. Maar hij kan er niet mee overweg, hij leest niet wat er wordt gevraagd, hij ziet de helft niet, loopt op het scherm te rammen. M'n oma wil dat ding de deur uit hebben maar nu wil ie een laptopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je opa klinkt niet echt vriendelijk. Maar het is wel een vreemd probleem, kan met Google geen andere mensen vinden die hetzelfde hebben.
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoeken
Nummermelders werken altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.
Geen idee hoe maar heb het altijd gekund. Hoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens hier ook mensen die hun aankoopgeschiedenis niet meer kunnen zien in de AppStore? Erg vaag...
Gelijktijdige downloads uitschakelen miss? Geen idee waar dat ook alweer staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Settings - Store - Automatic Downloads.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Settings - Store - Automatic Downloads.
iPad wordt omgeruild voor een nieuwe in de Apple store in Amsterdam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef nelisb het volgende:
Zeg het maar wat er is gebeurt.
Gisteravond nog goed, haal hem uit de kast doe hem aan en dan dit.
Inscannen? Wat dacht je van gewoon een foto maken met je iPad?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Heb sinds 2 dagen ook een "Nieuwe iPad", maar het eerste wat we gaan doen is die bonnetjes inscannen haha.
Als je de eerste registratie in iTunes bedoelt. Daar kijken ze helaas niet naar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef athlonkmf het volgende:
Waarschijnlijk kijken ze ook wel naar de eerste registratiedatum.
Niet vervelend, als je maar een bon hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze kijken gewoon naar het serienummer om te schatten hoe oud ie is. Maar ja garantie gaat via de leverancier en als dat geen Apple is, is het vervelend.
Je kan het zelf controleren:quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:06 schreef nelisb het volgende:
[..]
Als je de eerste registratie in iTunes bedoelt. Daar kijken ze helaas niet naar.
Was vanmiddag in de store in Amsterdam.
Ik weet het niet, bij mij is de garantie precies ingegaan op de dag dat ik mijn iPad gekocht heb. Kan me moeilijk voorstellen dat de winkel waar ik hem gekocht had meteen een belletje heeft gedaan naar Apple dat ie de deur uit is. Volgens mij is de activatiedatum de datum waarop de garantie ingaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef nelisb het volgende:
Ja weet ik. Maar wat bedoel je ermee?
Een apparaat kan wel 10 maand ergens op de plank liggen. Als je dan 6 maand na aankoop bij Apple je gegevens invoert is je garantie uiteraard verlopen. Dus je hebt nog steeds je aankoopbon nodig.
Heb je geen rekeningafschrift van de bank meer voor het juiste bedrag bij die winkel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef nelisb het volgende:
Ja zou je denken. Maar zoals eerder gezegd. De medewerker in de Apple store zegt dat ze dat niet kunnen controleren. Dus je hebt gewoon je bon nodig, anders heb je pech.
Hoe ga je anders aantonen dat dat ding binnen garantie valt?
En tot wanneer loopt de garantie volgens Apple? Neem anders contact op met de winkel om een kopie van de factuur te vragen. Zou geen probleem moeten zijn lijkt me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:36 schreef nelisb het volgende:
Nee contant betaald.
Maar gaat wel goedkomen, moet even goed zoeken. Weet dat ik hem ergens eind augustus heb gekocht.
Hmm, in dat geval sluit ik niet uit dat Apple periodiek controleert welke iPads er daadwerkelijk verkocht zijn op welke datum en dus wel de verkoopdatum van de winkel als uitgangspunt neemt. Desalniettemin blijft het een beetje vaag, want hoe zouden ze het dan doen met producten die teruggebracht worden waarvan de doos ongeopend is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hey mijn iPad is nu ook herkend op die site, met garantie tot precies een jaar nadat ik hem binnenkreeg. Eerst stond er dat de aanschafdatum niet bekend was.
Ik heb mijn bon 'gewoon' via de mail gekregen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Heb sinds 2 dagen ook een "Nieuwe iPad", maar het eerste wat we gaan doen is die bonnetjes inscannen haha.
Ja, onder andere safari.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er een app met wetenschappelijk nieuws?
In bijv. Pulse News en Flipboard kun je een themapagina met Science toevoegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er een app met wetenschappelijk nieuws?
Maar niet iets dat je de laatste publicaties kan volgen in nature, science, THE lancet enzovoort?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In bijv. Pulse News en Flipboard kun je een themapagina met Science toevoegen
Geen idee! Ik zou niet weten hoe het werkt!quote:
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef nelisb het volgende:
Het systeem van Apple geeft aan dat ie van 11 juni 2011 is. Garantie was 51 dagen verlopen.
iPad is eind augustus 2011 gekocht en geactiveerd door mij. De iPad zat in een gesealde doos zoals altijd als je iets koopt van Apple.
Zonder bon geen garantie en kost een nieuwe ipad2 239¤. Met bon krijg ik een nieuwe iPad2 voor 0¤.
De winkel gaat inderdaad mijn bon opzoeken en daarna ga ik wederom naar Apple.
Komt wel goed, maar als je garantie wilt halen in de Apple store dan heb je een bon nodig of het product moet minder dan een jaar op de markt zijn, zoals de iPhone 4 8gig versie. Die is uitgekomen in oktober en die is omgeruild voor een nieuwe vandaag.
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?
Het is iPad, niet Ipad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb mijn bon 'gewoon' via de mail gekregen.
Maar had de Ipad dan ook gekocht bij de Apple Store in Amsterdam
Waarschijnlijk wel in de winkel waar ie is gekocht, maar niet bij Apple zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?
Damn, echt? Wat kut. Gebruik die app dagelijks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple neemt echt afstand van Google. Eerst al sneuvelde de Maps, en nu gooit Beta4 van iOS6 ook de Youtube app eruit.
Nou als Apple wil kunnen ze de boel natuurlijk makkelijk blokkeren, maar ze zijn ook niet dom, wat dat betreft zijn Apple en Google voorlopig op elkaar aangewezen hoe ze elkaar ook niet lief vinden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal inderdaad meer een statement zijn van Apple.
Niks staat Google in de weg om zelf een app ervoor in de Store te plaatsen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Dat is beter dan elke tien seconden 30 seconden wachten omdat hij moet laden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid..
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Blester het volgende:
Gister een nieuwe iPad 2 gekocht. Na lang twijfelen toch de keuze gemaakt. Ik heb hem voor 370 euro en het bedrijf geeft 3 jaar garantie op de iPad (dit is zelfs meer dan de garantie die Apple geeft). iPad werkt goed, alleen bij kopiëren loopt de safari browser wel eens vast. Ik heb trouwens een vraag: met welke (gratis) app kan ik via het netwerk met mijn iPad films kijken van de computer?
OPlayer HD. Bazenprogramma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.
Dat is veelal betaald. Ik zoek een programma waarmee ik vanaf mijn iPad gewoon de mappen van de computer weer kan geven en bestanden/ films direct af kan spelen zonder dat ik ze eerst op de iPad hoef te zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
Staat ergens in op de laatste pagina's van het vorige topic beschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |