Het is iPad, niet Ipad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb mijn bon 'gewoon' via de mail gekregen.
Maar had de Ipad dan ook gekocht bij de Apple Store in Amsterdam
Waarschijnlijk wel in de winkel waar ie is gekocht, maar niet bij Apple zelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Heb je geen wettelijke garantie van 2 jaar in europa?
Damn, echt? Wat kut. Gebruik die app dagelijks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple neemt echt afstand van Google. Eerst al sneuvelde de Maps, en nu gooit Beta4 van iOS6 ook de Youtube app eruit.
Nou als Apple wil kunnen ze de boel natuurlijk makkelijk blokkeren, maar ze zijn ook niet dom, wat dat betreft zijn Apple en Google voorlopig op elkaar aangewezen hoe ze elkaar ook niet lief vinden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal inderdaad meer een statement zijn van Apple.
Niks staat Google in de weg om zelf een app ervoor in de Store te plaatsen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef kikoooooo het volgende:
Veel slechter dan d standaard app kan t nooit zijn. Wat een pure bagger
Dat is beter dan elke tien seconden 30 seconden wachten omdat hij moet laden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen mag je eerst een ad van een halve minuut kijken voor je je filmpje kan kijken. En closed platform dus geen mogelijkheid om het te blokkeren met eeen adblocker oid..
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:01 schreef Blester het volgende:
Gister een nieuwe iPad 2 gekocht. Na lang twijfelen toch de keuze gemaakt. Ik heb hem voor 370 euro en het bedrijf geeft 3 jaar garantie op de iPad (dit is zelfs meer dan de garantie die Apple geeft). iPad werkt goed, alleen bij kopiëren loopt de safari browser wel eens vast. Ik heb trouwens een vraag: met welke (gratis) app kan ik via het netwerk met mijn iPad films kijken van de computer?
OPlayer HD. Bazenprogramma.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Iemand? Sorry voor dubbel maar wil graag met het netwerk aan de slag via iPad.
Dat is veelal betaald. Ik zoek een programma waarmee ik vanaf mijn iPad gewoon de mappen van de computer weer kan geven en bestanden/ films direct af kan spelen zonder dat ik ze eerst op de iPad hoef te zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef Klonk het volgende:
Staat ergens in op de laatste pagina's van het vorige topic beschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |