Eerst even een backupje makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijn. iCloud staat ook niet aan geloof ik.
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, anders word ik onterfd.
Nee ik ook niet. Er staat nog een melding, iets met resource, maar die heb ik ook al in Google gegooid. Maar hij is dat apparaat nu zat, hij luistert niet naar ons. We weten niet of ie dement of eigenwijs is, beetje van allebei denk ik. Hij wilde eigenlijk een laptop maar daar begonnen we maar niet aan, want hij snapt er niets van. En toen we de nichtjes van 5 zo behendig met de iPad zagen spelen, dachten we: dat is iets voor hem, want hij wil graag internetten en youtuben en je tikt gewoon icoontjes aan, meer niet. Maar hij kan er niet mee overweg, hij leest niet wat er wordt gevraagd, hij ziet de helft niet, loopt op het scherm te rammen. M'n oma wil dat ding de deur uit hebben maar nu wil ie een laptopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je opa klinkt niet echt vriendelijk. Maar het is wel een vreemd probleem, kan met Google geen andere mensen vinden die hetzelfde hebben.
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoeken
Nummermelders werken altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.
Geen idee hoe maar heb het altijd gekund. Hoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens hier ook mensen die hun aankoopgeschiedenis niet meer kunnen zien in de AppStore? Erg vaag...
Gelijktijdige downloads uitschakelen miss? Geen idee waar dat ook alweer staat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Settings - Store - Automatic Downloads.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag over apps. Ik heb 1 itunes account waar 2 iphone's en 1 ipad aan hangen. Als ik nu een app download op mijn iphone staat hij ook gelijk op mijn ipad. Andersom is dit niet zo (maar dat kan ook komen omdat ik een ipad app gedownload had). Kan ik dit ergens uitschakelijk. Ik hoef niet alle apps die ik op mijn iphone download ook op mijn ipad te hebben.
Tnxquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Settings - Store - Automatic Downloads.
iPad wordt omgeruild voor een nieuwe in de Apple store in Amsterdam.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef nelisb het volgende:
Zeg het maar wat er is gebeurt.
Gisteravond nog goed, haal hem uit de kast doe hem aan en dan dit.
Inscannen? Wat dacht je van gewoon een foto maken met je iPad?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef Pap89 het volgende:
Heb sinds 2 dagen ook een "Nieuwe iPad", maar het eerste wat we gaan doen is die bonnetjes inscannen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |