quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dan zal ik er even nog grotere afbeeldingen in zetten.
Omlaag scrollenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarreh, ben jij die klant die niet meewerkt?
Ja ik denk dat ik dat ook maar laat doen. En er staat wel dat het bedrag teruggestort is, maar is dat in werkelijkheid ook zo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk"
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
Nou, de ander heeft wat kapot gehad.. Maargoed, voor de refurbished betaal je 320 of 330 meen ik en bij bol.com etc heb je hem voor 380..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen iPad 1. Succes met die nog ergens nieuw vinden.
En waarom zou je 60 euro meer betalen voor hetzelfde product?
De makkelijkste workaround is twee internationale toetsenborden instellen; nederlands en engels. Dan hoef je tijdens het typen alleen even op het wereldbolletje naast de spatieknop te drukken om te switchen. Bespaart je een hoop ergernis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik had allang mijn geld terug laten storten. Blijkbaar doen ze dat wel "makkelijk" (althans....bij deze klacht dan)
http://www.klacht.nl/it-b(...)ng-en-terugbetaling/
IOS 6 zit á en THE er niet meer in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Is die autocorrect te editten of zo? Zeker als ik in het Engels typ wordt ik er compleet gestoord van: van about maakt ie Aboutaleb, van a à, van the The enzovoort enzovoort .
Ik typ niet zo goed dus in het NL komt ie wel van pas.
Probeer eens een clean install via iTunes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Probeer eens een clean install via iTunes?
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al voorgesteld, maar ik weet niet precies hoe dat moet
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik het hier laatst al over de iPad van m'n opa gehad, die de favorieten van YouTube niet meer afspeelde. Er verschijnt dan een error: http error 403 of iets dergelijks. Als ik de cookies verwijder en de iPad opnieuw opstart, doet YT het weer even en de volgende dag verschijnt de foutmelding weer. Ik naar het Apple Center, meneer had geen oplossing, alleen symptoombestrijding: YT afsluiten, via die sneltoetsbalk opnieuw openen en dan deed ie het weer. Jaja. Ik snap dat, maar m'n opa weet niet eens hoe het apparaat op stand-by moet, laat staan dat ik dit aan hem moet uitleggen. Hij loopt ook op dat scherm te rammen alsof het een typemachine is, het is een kutding en hij had liever een laptop gehad (yeah, right).
Heeft er iemand nog tips? Ik heb al voorgesteld om hem op te laten sturen (de iPad dus) want het probleem ligt wat dieper dan wat aankloten met cookies, denk ik. of zou het te maken kunnen hebben met die nieuwe cookieswet? Het gesodemieter begon volgens mij wel rond dezelfde tijd. Anders ligt er zo een iPad in de plomp.
iPad is niet gejailbreakt. Hij staat nergens ingelogd met google, heeft ie niet eens een account van. Ik had al voorgesteld om een account aan te maken voor YT, maar mocht ie ooit het wachtwoord moeten invoeren, dan weet ie die niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ingelogd met een Google account in de Youtube app? Probeer eens op een Google website alle sessies uit te loggen. En is de iPad gejailbreakt of niet?
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=nl_NL
Hier misschien iets aan?
Eerst even een backupje makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, dan zal ik dat eens proberen, al zal ik wel klappen krijgen als de YouTube-favorieten toch weg zijn. iCloud staat ook niet aan geloof ik.
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, anders word ik onterfd.
Nee ik ook niet. Er staat nog een melding, iets met resource, maar die heb ik ook al in Google gegooid. Maar hij is dat apparaat nu zat, hij luistert niet naar ons. We weten niet of ie dement of eigenwijs is, beetje van allebei denk ik. Hij wilde eigenlijk een laptop maar daar begonnen we maar niet aan, want hij snapt er niets van. En toen we de nichtjes van 5 zo behendig met de iPad zagen spelen, dachten we: dat is iets voor hem, want hij wil graag internetten en youtuben en je tikt gewoon icoontjes aan, meer niet. Maar hij kan er niet mee overweg, hij leest niet wat er wordt gevraagd, hij ziet de helft niet, loopt op het scherm te rammen. M'n oma wil dat ding de deur uit hebben maar nu wil ie een laptopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je opa klinkt niet echt vriendelijk. Maar het is wel een vreemd probleem, kan met Google geen andere mensen vinden die hetzelfde hebben.
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nog een tip: laat het hem zelf uitzoeken
Nummermelders werken altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaja, maar nu belt ie bijna elke dag om over dat ding te klagen en ook als er iemand langskomt begint ie er weer over. M'n moeder moet even in een kussen gillen als ze hem heeft gesproken.
Geen idee hoe maar heb het altijd gekund. Hoe weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens hier ook mensen die hun aankoopgeschiedenis niet meer kunnen zien in de AppStore? Erg vaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |