abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114977229
VIER AUGUSTUS UFO-LANDING IN LONDEN

LONDEN - Vier augustus, zo zegt de Galactische Federatie van het Licht, zullen zij zich openbaren en voorstellen tijdens de Olympische Spelen, aldus de Galactic Free Press.

De Buitenaardse Wezens hebben nu dan toch eindelijk besloten Gaia van de ondergang te redden, en 4 augustus hun gezicht te laten zien. Geen vage UFO's in de lucht, nee, een echte UFO-landing in het Olympisch Stadion in Londen, waar de Grey ook uit zullen stappen.

Andere bronnen zeggen dat deze landing het begin van project Blue Beam kunnen zijn: Dat dit alles in scene gezet wordt, en dat de wezens het beest uit het bijbelboek Openbaringen zijn die zich voor zullen stellen.

http://soundofheart.org/g(...)-friday-july-27-2012

We gaan gewoon verder tot 4 augustus!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_114977316
Ik hoop dat ze frikadellen meenemen, ik sterf van de honger

EDIT: oh, dit is geen ONZ :') excuses
  Boks-Chick donderdag 2 augustus 2012 @ 00:33:04 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_114977407
Indien for real, mooi, ik kan niet wachten tot 4 augustus *O*
lolwut
pi_114977446
Kan een mod "Deel 2" in de TT vermelden?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:41:37 #5
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_114977800
:?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:43:52 #6
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_114977907
Laat ze lekker de aarde vernietigen :) I dare them.

*draait wat apocalyptische folk om in the mood te komen*
The Light Is Leaving Us All
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 09:40:43 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114985154
ah, de Grey landen in het Olympisch stadion :') en wel overmorgen al. Ik begin vast met lachen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_114985250
En als het 4 augustus niet gaat gebeuren prikken we gewoon een nieuwe datum waar we met zijn alleen weer naar kunnen uitkijken :)
pi_114985286
*******************spannend.********************
pi_114985571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Kan een mod "Deel 2" in de TT vermelden?
done, en reeks

verder even een oproep om het prettig te houden voor iedereen
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:12:36 #11
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_114987792
Waarom zouden buitenaardse wezens zich houden aan de datumtelling die ooit eens op aarde is 'afgesproken', vraag ik mij dan af.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_114988353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 11:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom zouden buitenaardse wezens zich houden aan de datumtelling die ooit eens op aarde is 'afgesproken', vraag ik mij dan af.
Dit is dan ook niet volgens hun berekening maar de berekening van mensen hier op aarde.
Ik vermoed dat als ze komen dat volgens hun eigen kalender (mochten ze die gebruiken) gaat.
pi_114988908
Het lijkt mij veel handiger om gewoon een virus naar planeet Terra te sturen. Gewoon even schoonvegen en vervolgens verhandelen. Of zelf gebruiken.
pi_114991044
Mocht het zo zijn, dan is het wel zeer spijtig om zo,n event te nemen , waar de gemiddelde wereldburger niks meer mee heeft na alle corruptie en elite gebeuren.
Daarnaast staat het event ook stijf van de negatieve symboliek , zion/alziend oog/etc etc.....
Dat zouden voor mij al genoeg vraagtekens zijn of ze dan wel werkelijk goede intentie,s hebben, hetzij al dan niet project bluebeam is......
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_114994166
Zijn er nog echt mensen die dit écht geloven? Ik geloof best wel dat er nog ergens anders leven is dan hier op aarde (het universum is immers groot, héél groot), maar dit soort datums (van "de aliens zullen zich laten zien") worden tegenwoordig vrijwel maandelijks aangekondigd...

Edit: nog ter informatie. Ik zou het trouwens wel heel erg tof vinden als het écht waar is, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel zo is dan zou het echt heel gaaf zijn om mee te maken (want zeg nou eerlijk, hoe vaak maak je het mee dat aliens zich aan ons voorstellen?

Áls het al echt gebeurd, dan vraag ik me wel af hoe de mensheid gaat reageren. Ik denk zelf sommigen angstig, sommigen blij en sommigen vinden het spannend (dus een tikkeltje blij, een tikkeltje angstig)
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 13:56:17 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_114994971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:37 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
Mocht het zo zijn, dan is het wel zeer spijtig om zo,n event te nemen , waar de gemiddelde wereldburger niks meer mee heeft na alle corruptie en elite gebeuren.
Daarnaast staat het event ook stijf van de negatieve symboliek , zion/alziend oog/etc etc.....
Dat zouden voor mij al genoeg vraagtekens zijn of ze dan wel werkelijk goede intentie,s hebben, hetzij al dan niet project bluebeam is......
alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliek :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:56:28 #17
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_114994981
Ik vraag me inderdaad ook af hoe we gaan reageren, dat er een chaos komt lijkt me duidelijk. Maar hoe we in die chaos gaan reageren vraag ik me af. Interessant om over na te denken :)
Vervelende stoepboer!
pi_114995717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik vraag me inderdaad ook af hoe we gaan reageren, dat er een chaos komt lijkt me duidelijk. Maar hoe we in die chaos gaan reageren vraag ik me af. Interessant om over na te denken :)
Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.
pi_114995768
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef WSquater het volgende:
Zijn er nog echt mensen die dit écht geloven? Ik geloof best wel dat er nog ergens anders leven is dan hier op aarde (het universum is immers groot, héél groot), maar dit soort datums (van "de aliens zullen zich laten zien") worden tegenwoordig vrijwel maandelijks aangekondigd...

Edit: nog ter informatie. Ik zou het trouwens wel heel erg tof vinden als het écht waar is, maar ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel zo is dan zou het echt heel gaaf zijn om mee te maken (want zeg nou eerlijk, hoe vaak maak je het mee dat aliens zich aan ons voorstellen?

Áls het al echt gebeurd, dan vraag ik me wel af hoe de mensheid gaat reageren. Ik denk zelf sommigen angstig, sommigen blij en sommigen vinden het spannend (dus een tikkeltje blij, een tikkeltje angstig)
Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig! *O*

Ik neem aan dat buitenaards leven bestaat, en zelfs dat er ook intelligent leven tussenzit. Ik sta zelfs open voor bezoeken hier op aarde, maar ik zie niet in waarom ze tijdens de Olympische Spelen zouden komen (vanwege de wereldwijde aandacht misschien?), en waarom per se op 4 augustus.

Dus kijk ik het gewoon rustig aan en zien we het vanzelf gebeuren. Of niet. :)
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 14:15:56 #20
16180 crew  CoolGuy
pi_114995865
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik geloof er persoonlijk niet in, al lijkt het me prachtig! *O*

Ik neem aan dat buitenaards leven bestaat, en zelfs dat er ook intelligent leven tussenzit. Ik sta zelfs open voor bezoeken hier op aarde, maar ik zie niet in waarom ze tijdens de Olympische Spelen zouden komen (vanwege de wereldwijde aandacht misschien?), en waarom per se op 4 augustus.

Dus kijk ik het gewoon rustig aan en zien we het vanzelf gebeuren. Of niet. :)
Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:17:11 #21
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_114995923
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ach ja, wees niet verbaasd als blijkt dat 4 augustus een zaterdag is net zoals elke andere.
Ja inderdaad, een paar jaar geleden zei Niburu dat in de maand augustus dat jaar een aantal ufo's in Amerika zouden landen :') Maar ja, het zou natuurlijk wel gaaf zijn als er echt iets zou komen.
Vervelende stoepboer!
pi_114995947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als ze aandachtsgeil zijn is dat hun gedachtengang wel ja. Maar alsof het landen van een UFO en en publique uitstappen van aliens uit die UFO niet hoe dan ook alsnog wereldnieuws zou zijn.
Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt. ;)

Niets met geil te maken, piesveuk. :P
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 14:19:22 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_114996014
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je je bekend zou willen maken aan een hele wereld, doe het dan tijdens een evenement waar zo goed als heel de wereld naar kijkt. ;)

Niets met geil te maken, piesveuk. :P
als ze dat hadden gewild hadden ze die mogelijkheid toch elke dag al gehad? Die camera's komen er echt wel hoor. Ik denk dat elke uitzending ter wereld wordt onderbroken om die gebeurtenis live in beeld te brengen.
pi_114996232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

alsof intelligentie van een andere planeet wakker ligt van de door de mens bedachte symboliek :')
symboliek kan natuurlijk ook universeel zijn... :')
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:25:04 #25
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_114996278
Dit vind ik ook weer zo'n vreemd artikel van Niburu; http://niburu.co/index.ph(...)rcheologie&Itemid=19 Dus omdat je gekke cirkels ziet is het een stad van 200k jaar oud :{
Vervelende stoepboer!
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 14:27:42 #26
16180 crew  CoolGuy
pi_114996407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

dat zou kunnen ja, maar dat weten wij niet, want wij weten niet hoe buitenaards leven 'onze' symboliek ziet, want we hebben ze niet eerder gesproken ofzo he :')

Ik gok zo dat een Alien die hier aan komt gewoon lekker zijn eigen plan trekt en niet bezig is met de gedachtengangen van een ondergeschikt ras over bepaalde plaatjes. Ik denk dat ie daar vierkant schijt aan heeft.

Maar JIJ zou het raar vinden als het dat event zou zijn om zich te openbaren, omdat die bol staat van de negatieve symboliek, en jij schijnt ook al te weten dat aliens die mening delen? Vertel eens hoe je dat weet? Vanmorgen nog een alien aan de lijn gehad ofzo?
pi_114996605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Dit vind ik ook weer zo'n vreemd artikel van Niburu; http://niburu.co/index.ph(...)rcheologie&Itemid=19 Dus omdat je gekke cirkels ziet is het een stad van 200k jaar oud :{
Heeft weinig met dit topic te maken, hm?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:23 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:

[..]

De symbolen/figuren wel, de betekenis betwijfel ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

als ze dat hadden gewild hadden ze die mogelijkheid toch elke dag al gehad? Die camera's komen er echt wel hoor. Ik denk dat elke uitzending ter wereld wordt onderbroken om die gebeurtenis live in beeld te brengen.
Ja, dat denk ik ook. Maar ik weet ook niet hoe aliens zouden denken... ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:34:52 #28
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_114996678
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:32 schreef Gray het volgende:

Heeft weinig met dit topic te maken, hm?

Mwha, was eerder een aanvulling op mn andere post.
Vervelende stoepboer!
pi_114998697
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:42 schreef WSquater het volgende:

Reken maar dat dat schrikken is. En ik vraag me ook af waar ze landen. In welk werelddeel.
Dus overmorgen weten we meer. Of we weten niks meer. En dat laatste denk ik zelf.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:40:08 #30
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_115000375
Ik vind het wel een mooi verhaal allemaal.
Die SaLuSa die al jaren roept we komen er aan. Een jaar daarna komen ze er echt aan. Toen zeiden ze dat ze nu echt komen. Toen kwamen ze echt echt. Maar nu komen ze zeker echt. En wij maar wachten. Haha.

Maar goed nu is er een deadline gezet en genoemd. Als ze nu niet komen, dan lijkt mij de geloofwaardigheid (in hoeverre die er al is) helemaal verdwenen.

Maar ik quote SaLuSa:
"Yes, we have the deadline Saturday the 4th. of August in mind and no longer, before we take matters into our own hands."

Bron: http://www.treeofthegolde(...)lusa__30july2012.htm

Dus we zullen zien!

En als ze echt komen, dan hoop ik dat ze iig niet vegetarisch zijn. :P
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_115002833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:40 schreef Giester het volgende:
Ik vind het wel een mooi verhaal allemaal.
Die SaLuSa die al jaren roept we komen er aan. Een jaar daarna komen ze er echt aan. Toen zeiden ze dat ze nu echt komen. Toen kwamen ze echt echt. Maar nu komen ze zeker echt. En wij maar wachten. Haha.

Maar goed nu is er een deadline gezet en genoemd. Als ze nu niet komen, dan lijkt mij de geloofwaardigheid (in hoeverre die er al is) helemaal verdwenen.

Maar ik quote SaLuSa:
"Yes, we have the deadline Saturday the 4th. of August in mind and no longer, before we take matters into our own hands."

Bron: http://www.treeofthegolde(...)lusa__30july2012.htm

Dus we zullen zien!

En als ze echt komen, dan hoop ik dat ze iig niet vegetarisch zijn. :P
Dat hoop ik juist wel! :o
pi_115004157
4 augustus zit er waarschijnlijk niet in..

Besef beste mensen, dat veel werk in dit project is gaan zitten en we
kunnen dit niet zomaar laten voorbijgaan. Wij kunnen jullie geen exacte
datum geven want we leven altijd in het nu. Wat ik jullie wel kan
vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarop de
volgelingen/donkere zielen volledig moeten samenwerken … een belofte die
door hen een lange tijd geleden is gedaan, maar waar ze zich nooit aan
hebben gehouden. Nu moeten ze op die datum eindelijk samenwerken. Als ze
dit niet doen dan zal het project worden overhandigd aan de goddelijke
bron en zal het uitgevoerd worden door de Galactische broeders. Hoe dan
ook … openbaarmaking zal op de meest gunstige tijd plaatsvinden. Verbind
er echter geen exacte datum aan, geef het over en laat aan God de
beslissing. Het zal allemaal kristalhelder worden dat vanaf de uiterste
datum, 4 augustus, hoe en wanneer dingen zich gaan ontvouwen; dan kunnen
wij verdere gaan . Hangt allemaal af van de besluiten, de tijdlijnen, de
omstandigheden ... waar je wel zeker van kunt zijn is dat 4 augustus een
enorme verandering teweeg zal brengen, want dit wordt het startpunt.
Openbaarmaking kan niet langer worden uitgesteld; het gebeurt in jullie
NU-moment. Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.

Ik hou van jullie, mijn geliefden, en ik werk hard aan het
Disclosure-project om jullie allen er doorheen te leiden, want jullie als
mensheid zijn belangrijk voor mij.

Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
pi_115004340
Kijk, heel dat gedoe met God maakt het verhaal - voor mij - al een stuk ongeloofwaardiger. Het ene moment zijn er buitenaardsen die zich willen openbaren aan de wereld, op 't andere moment ligt alles in de handen van God en heeft heel dit verhaal alles met de Bijbel te maken.

En @het-bericht-hierboven: oftewel; ze geven tegengas. Eerst was 4 augustus nog de "uiterste datum" en nog voordat het 4 augustus is wordt er al gezegd: "tja, misschien gebeurt er toch niets"

En zo gaat het altijd met dit soort berichten. Er is een datum, vervolgens naderen we die datum, vervolgens lees je berichten van "misschien toch niet", dan is het die datum geweest en is er niks gebeurd, er wordt een nieuwe datum geprikt - en de cyclus begint opnieuw.
pi_115004650
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:47 schreef WSquater het volgende:
Kijk, heel dat gedoe met God maakt het verhaal - voor mij - al een stuk ongeloofwaardiger. Het ene moment zijn er buitenaardsen die zich willen openbaren aan de wereld, op 't andere moment ligt alles in de handen van God en heeft heel dit verhaal alles met de Bijbel te maken.

En @het-bericht-hierboven: oftewel; ze geven tegengas. Eerst was 4 augustus nog de "uiterste datum" en nog voordat het 4 augustus is wordt er al gezegd: "tja, misschien gebeurt er toch niets"

En zo gaat het altijd met dit soort berichten. Er is een datum, vervolgens naderen we die datum, vervolgens lees je berichten van "misschien toch niet", dan is het die datum geweest en is er niks gebeurd, er wordt een nieuwe datum geprikt - en de cyclus begint opnieuw.
Het komt op mij dan ook over alsof iemand aliens gebruikt om zijn messiascomplex te uiten. :{w
pi_115005630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef valandil25 het volgende:

die specifieke datum.

En ik maar denken dat gechannelde informatie superbetrouwbaar was ;(
pi_115005811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En ik maar denken dat gechannelde informatie superbetrouwbaar was ;(
Nou overmorgen weten we het, nog maar twee nachtjes slapen :Z
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:13:52 #37
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115006060
quote:

die specifieke datum.

_O-
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:14:38 #38
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115006103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou overmorgen weten we het, nog maar twee nachtjes slapen :Z
Ze gaan 't waarschijnlijk weer uitstellen he }:|
pi_115006358
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ze gaan 't waarschijnlijk weer uitstellen he }:|
En je weet: van uitstel komt afstel ;(
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:22:50 #40
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115006470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Reken maar dat dat schrikken is. En ik vraag me ook af waar ze landen. In welk werelddeel.
Dus overmorgen weten we meer. Of we weten niks meer. En dat laatste denk ik zelf.
:X lijkt me niet fijn. Ineens niks meer weten. Maar ach, dat weet je dan toch ook niet meer :P

Anyway: Op zich zou het geen rare keuze zijn. De hele wereld staat er bovenop met live uitzendingen. Als er dan een ufo land en een paar aliens stappen uit, voor het oog van duizenden camera's en toeschouwers, valt dat stukken lastiger af te doen als een 'weerballon' uiteraard. (8>

Hoe dan ook, verwacht er bitter weinig van, maar van mij mogen ze komen hoor.
Veeg die corrupte bende van politici en bankiers en andere grootgrutters die hier op aarde de dienst uit maken, maar opzij. Opgeruimd staat netjes.

... maar zal wel weer niets worden. ;(
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:28:05 #41
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115006673
quote:
<snip>
verwacht geen armada van UFO’s op die specifieke datum.
<snip>
Damn! :(

Daar hoopte ik nu juist wel op :(
potverdrie...
pi_115008019
Als ik het me goed herinner was hier toch ook een graancirkel gepost die wees op 4 aug?

Die leek in mijn ogen namelijk heel veel op het oog hierin:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Xan21 het volgende:
Dit is ook best apart weer, niet alleen het stadion dat vernietigd is, maar die lijnen in dat Big Brother oog.

Nou?

edit:
Deze bedoelde ik:

As the aerial shot was not taken perpendicularly to the formation, we are not sure about the time displayed, but we think that at least the date can be considered correct. When you compare pictures 1 and 2, you can see that the formation tells the following time and date: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012. We have no idea what this particular time might mean. Hope someone will find out why this date should be significant.

http://www.cropcircleconnector.com/2012/mantondrove/comments.html

Met dank aan Uncle Scorp voor het posten. :*
pi_115008888
ach ja wie weet komen ze toch wel op 4 augustus..
en anders komen ze wat later,, maar ja liever vandaag dan morgen idd...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:06:08 #44
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115010470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:X lijkt me niet fijn. Ineens niks meer weten. Maar ach, dat weet je dan toch ook niet meer :P

Anyway: Op zich zou het geen rare keuze zijn. De hele wereld staat er bovenop met live uitzendingen. Als er dan een ufo land en een paar aliens stappen uit, voor het oog van duizenden camera's en toeschouwers, valt dat stukken lastiger af te doen als een 'weerballon' uiteraard. (8>

Hoe dan ook, verwacht er bitter weinig van, maar van mij mogen ze komen hoor.
Veeg die corrupte bende van politici en bankiers en andere grootgrutters die hier op aarde de dienst uit maken, maar opzij. Opgeruimd staat netjes.

... maar zal wel weer niets worden. ;(
En bij niemand de gedachte dat het een stunt is? Of een complot? Dat de ''aliens'' die gaan landen gewoon mensen zijn? Om angst, paniek en chaos te zaaien? Of om welke reden dan ook.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_115010604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

En bij niemand de gedachte dat het een stunt is? Of een complot? Dat de ''aliens'' die gaan landen gewoon mensen zijn? Om angst, paniek en chaos te zaaien? Of om welke reden dan ook.
Ik hoop dat ze over de Polderbaan komen, dan ga ik even naar de spottersplek 8-)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:13:07 #46
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115010740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze over de Polderbaan komen, dan ga ik even naar de spottersplek 8-)
Waarom quote je mijn post zonder de vragen te beantwoorden?
pi_115010879
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Waarom quote je mijn post zonder de vragen te beantwoorden?
Oh sorry.
Ik denk dat het allemaal een verzinsel is en dat er zaterdag helemaal niets gebeurt. Geen complot, geen stunt, gewoon helemaal niks wat met aliens te maken heeft.
pi_115011121
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

tuurlijk kan daar wel aan gedacht worden, maar de wezens die bij ons langs komen zijn ongeveer 3 meter en 35 centimeter lang plus dat de ruimteschepen die ze overal ter wereld hebben hangen, zichtbaar worden.

lijkt me een knappe hoax :)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 19:26:41 #49
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115011472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh sorry.
Ik denk dat het allemaal een verzinsel is en dat er zaterdag helemaal niets gebeurt. Geen complot, geen stunt, gewoon helemaal niks wat met aliens te maken heeft.
Duidelijk, zo denk ik er ook ongeveer over.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:35:47 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115014903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:19 schreef valandil25 het volgende:

[..]

tuurlijk kan daar wel aan gedacht worden, maar de wezens die bij ons langs komen zijn ongeveer 3 meter en 35 centimeter lang plus dat de ruimteschepen die ze overal ter wereld hebben hangen, zichtbaar worden.

lijkt me een knappe hoax :)
Jij denkt echt dat ze komen binnenkort?
pi_115015180
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat ze komen binnenkort?
ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.
pi_115015268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.
Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:44:46 #53
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115015430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
pi_115016070
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.
pi_115016312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef valandil25 het volgende:

[..]

buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.
Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.
We weten het zaterdag :)
pi_115016392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.
We weten het zaterdag :)
ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.
pi_115016432
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.
En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?
pi_115016528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?
nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.
pi_115016567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.
Dan is het dus een heel mooi iets.
pi_115016803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het dus een heel mooi iets.
ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.
pi_115017062
Op mijn verjaardag *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_115017340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef LaLouchi het volgende:
Op mijn verjaardag *O*
ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..

mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
pi_115017454
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
pi_115017476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.
Brengen ze ook giften mee? Zo ja, wat? Wat hebben zij mij te bieden?
pi_115017487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
Misschien is dat wel hetzelfde. ;)
pi_115017555
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Goud, wierook en mirre.
pi_115017572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien is dat wel hetzelfde. ;)
Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfde :)
pi_115017583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
ja we zijn in princype allemaal familie van elkaar,, maar lees de posts hierboven aub
pi_115017756
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.
pi_115017762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goud, wierook en mirre.
Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.
pi_115017887
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken). ;)

Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).

Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard). ;)
pi_115017976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.
Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
pi_115018055
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfde :)
Licht is energie, materie is energie; in die zin zijn we allemaal familie van elkaar, en plakken we slechts andere labels op wat niet mens is. Een lichtwezen is net zo buitenaards als een alien dat is. Vind ik. :P

quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.
Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen. oO<

Waar is m'n luchtverfrisser gebleven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115018129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef Gray het volgende:

Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen. oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme. :') Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:30:51 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115018220
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115018353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef popolon het volgende:
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
David Cameron was laatst wel aanwezig bij het Olymisch stadium, en Medvedev (oké, toegegeven, hij is geen president meer) was er tijdens de openingsceremonie.
pi_115018384
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Godsamme. :') Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
Ik ben er niet trots op. :N

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..

mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
pi_115018652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef WSquater het volgende:
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken). ;)

Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).

Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard). ;)
ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
pi_115018816
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
ik weet niet hoe dat werkt, ik stel een vraag en de gids laat me door een bepaalde energie te voelen weten of het klopt of niet.

gidsen zitten in een andere dimensie, dus wellicht is daar onderling contact of via via.
pi_115019827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben er niet trots op. :N

[..]

Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
pi_115020136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
pi_115020542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:00:16 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115020564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
DUs je weet t niet zeker
pi_115020728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Heb je er in ieder geval iets van geleerd. Zo kan het nooit tegenvallen. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken. :Y
pi_115020737
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

DUs je weet t niet zeker
ja wat is zeker weten, ik kan niet in de toekomst kijken..( zijn hier toevallig mediums?)
maar de bronnen denken van wel..

de gechannelde st, germain weet de datum overigens nog niet zeker, omdat ze in die dimensie geen tijd kennen maarja mijn gids dan dus ook niet zou je zeggen, maar toch krijg ik een volmondig ja voor 4 augustus.
pi_115022300
We zijn in ieder geval gewaarschuwd:

quote:
Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
die specifieke datum.

[...]

donderdag 2 augustus 2012 @ 22:26:24 #87
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115022325
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
pi_115022460
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:34:40 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115022916
Datum is fout, net in mijn achtertuin
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115023026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ] Datum is fout, net in mijn achtertuin
Haha, grappig. :{w

Wel supergave afbeelding. ^O^

Save as... :Y
pi_115023076
quote:
die kut gidsen ook ;)
pi_115023940
quote:
Zoals Gray al zegt, mooi plaatje. Dankjewel!
pi_115024291
quote:
Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
pi_115028612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:04:46 #95
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115028922
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
Nou, nee, dit zegt ie over hoe zeker ik er van ben ;)
pi_115031458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
Niet zo negatief man. Liefde op het eerste gezicht.. kan ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gray op 03-08-2012 01:06:10 ]
pi_115034543
zelfde bericht, alleen obama komt er in voor.
Update, 2 augustus 2012

Er wordt ondertussen veel geschreven over de datum 4 augustus 2012. Iemand die ook graag een bericht wil doorgeven betreffende 4 augustus is Saint Germain. Hij doet dit via Méline Lafont.

Geliefden,

Er is veel gaande op dit moment en wij zien de bevestiging van de Goddelijke tijdlijn van 4 augustus overal verschijnen in talloze publicaties. En het is overduidelijk dat de Lichtwerkers heel verheugd zijn over deze ontwikkelingen. Wij zijn dat ook en wij zien een geweldige kracht van samenwerking en van Licht wat de oppervlaktes doordringt, vergelijkbaar met een zonnevlam.

Jullie hebben nu alle recht om meer dan verheugd te zijn, geliefden. Wij voelen hier precies hetzelfde in de hogere sferen. Onze Galactische Broeders zijn vastbesloten om dit Disclosure project af te ronden en moeten zichzelf in toom houden, omdat ze er zo naar verlangen om jullie te vertellen wie ze zijn en waarom ze zijn gekomen. Ze zijn gekomen om jullie te helpen, geliefden. Ze zijn gekomen om hun Liefde en Licht met jullie te delen. Ze zijn gekomen om jullie te vertellen over jullie eigen werkelijke aard en afkomst en nog zo veel meer.

Eindelijk zagen we een mogelijkheid dit project op te starten. In geval de Goddelijke tijdslijn van 4 augustus wordt overschreden en er niets gebeurt, dan zullen de Galactische Broeders de touwtjes in handen nemen van het Disclosure project. Er zijn diverse besprekingen geweest tussen de Galactische Broeders, de grond-crew en de wereldleiders om te bepalen hoe we de Galactische aanwezigheid kunnen meedelen, dit zonder teveel angst onder de mensen te veroorzaken. Dat is en zal altijd ons voornaamste doel zijn.

Ik werk persoonlijk mee in dit verband en ik heb een intens contact met president Obama, die zelf heel blij is dat hij zelf ook eindelijk kan meewerken in dit project. Alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden door onze Galactische broeders, de Arcturianen. Besef goed geliefden, dat er werk in dit project is gestoken en dat we dit niet zomaar voorbij zullen laten gaan. We kunnen geen exacte datum geven, omdat we altijd in het NU leven.

Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.

Hoe dan ook, Disclosure zal op de meest geschikte tijd komen. Koppel het niet aan een exacte datum, laat gaan, laat God. Het zal vanaf die ultieme datum, 4 augustus, allemaal kristalhelder worden hoe de zaken zich verder zullen ontvouwen. We kunnen dan ook meer informatie geven. Het hangt allemaal af van de beslissingen die worden genomen, de tijdlijnen, de omstandigheden.

Waar je zeker van kunt zijn is dat 4 augustus borg zal staan voor geweldige veranderingen. Het zal het begin zijn. Disclosure kan niet langer worden uitgesteld. Het gebeurt in jullie NU-moment. Hou er rekening mee dat dit NU-moment een veel groter tijdsframe omvat dan slechts één dag. Dus, verwacht geen vloot van Ufo’s op die dag.

Ik hou van jullie geliefden en ik werk hard aan het Disclosure project zodat ik jullie kan begeleiden in het hele proces, want de mensheid is belangrijk voor mij.

Ik ben Saint Germain.

Bron:

Galactic Free Press
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:28:39 #98
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115034578
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
pi_115034619
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
we zullen het vanzelf zien ouwe reus..
pi_115036663
quote:
Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.
Nou, dat zijn wel harde sancties tegen de "duistere zielen". Alleen, eerder staat: onze Galactische Broeders zijn vast besloten om dit project af te ronden, dus is het project niet al in handen van de Galactische Broeders?
Firm but Friendly.
pi_115036698
_O-
nee echt niet !
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:53:16 #102
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115037639
Morgen is het zo ver *O* Ik heb al een rol alufolie gehaald om een hoedje van te vouwen
Mijn nieuwe ondertitel
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:57:59 #103
16180 crew  CoolGuy
pi_115037696
3m35cm lang? (en dan ook ongeveer he 8)7 ) en hun schepen die overal hangen worden zichtbaar? really? want een post van Vandilil eerder zei nog dat er geen armada aan UFO's kwam op 4 augustus, of heb ik t nu mis?

Maar goed, hoe komt Vandilil aan die info? Hoezo 3m35cm lang, hoe weet ie dat?
pi_115037842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef CoolGuy het volgende:
3m35cm lang? (en dan ook ongeveer he 8)7 ) en hun schepen die overal hangen worden zichtbaar? really? want een post van Vandilil eerder zei nog dat er geen armada aan UFO's kwam op 4 augustus, of heb ik t nu mis?

Maar goed, hoe komt Vandilil aan die info? Hoezo 3m35cm lang, hoe weet ie dat?
Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor. ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:13:04 #105
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115037898
Is er al bekend hoe laat ze ongeveer landen?
Mijn nieuwe ondertitel
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:18:48 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_115038007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor. ;)
Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.
pi_115038054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.
Verklaart alleen niet waarom je in de derde persoon spreekt over 'm. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Is er al bekend hoe laat ze ongeveer landen?
De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.
Edit: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012

Waar kan je trouwens een goede livestream vinden van de OS, voor zij die geen televisie hebben? :)
pi_115038239
Ik heb al bossche bollen in huis gehaald om morgen lekker te eten als de aliens komen :9

"I made you a bossche bol but I ated it" _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115038407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb al bossche bollen in huis gehaald om morgen lekker te eten als de aliens komen :9

"I made you a bossche bol but I ated it" _O-
Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.
Firm but Friendly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:54:50 #110
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115038817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Gray het volgende:

[..]

De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.
Edit: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012

Waar kan je trouwens een goede livestream vinden van de OS, voor zij die geen televisie hebben? :)
Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellen _O_
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115039028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.
Ik vraag me serieus af hoe buitenaardse wezens zullen reageren op onze bacteriecultuur, net als in de film "the war of the worlds".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:05:52 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_115039145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellen _O_
Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.

En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:07:37 #113
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115039196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.

En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.

En nee ze landen nooit in Nederland. Bij invasies kiezen ze ook altijd Amerika en New York en zo :(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115039243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

Natuurlijk wel. Ik denk dat ze zomaar gaan meeposten in dit topic.

quote:
Ik denk dat limburgs wel een goed startpunt is :)
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:09:22 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_115039256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.

En nee ze landen nooit in Nederland. Bij invasies kiezen ze ook altijd Amerika en New York en zo :(
Of Normandië! En dat is dichtbij *O*
pi_115045941
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
pi_115046606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
Volgens mij staat het nog.

Al heb ik uit andere bronnen al vernomen dat ook de 12e genoemd wordt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:30:40 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115047593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
Het staat nog maar uiteraard met het nodige preventieve indek werk. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:31:39 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_115047636
Kan toch een enigszins nerveus gevoel niet onderdrukken. Stel ze komen echt :o
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:55:02 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_115048574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:58:19 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_115048685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?
Daar heb je een goed punt.
Ik had het ook altijd als Bankfurt met een voorspelling kwam en dat zwakte ook na de vele voorspellingen die niet uitkwamen wel wat af.

Nou ja, nog 1 nachtje slapen en het is zover
pi_115048779
Raak er eerder een beetje opgewonden van. :9

SPOILER
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:01:22 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_115048793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt.
Ik had het ook altijd als Bankfurt met een voorspelling kwam en dat zwakte ook na de vele voorspellingen die niet uitkwamen wel wat af.

Nou ja, nog 1 nachtje slapen en het is zover
Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoor :) ) maar jij gelooft dus eigenlijk bij voorbaat al een voorspelling die wordt gedaan door iemand en bent dan teleurgesteld als 't niet uitkomt, terwijl ik bij voorbaat al denk dat 't 'm toch niet gaat worden, dus ik heb geen teleurstelling achteraf, meer een 'zie je wel / ja doh' gevoel.

Overigens...Bankfurt, je spreekt in de verleden tijd, dus ik neem aan dat hij hier niet meer komt? Waarom is dat? Is er wat gebeurd?
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:12:27 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_115049178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoor :) ) maar jij gelooft dus eigenlijk bij voorbaat al een voorspelling die wordt gedaan door iemand en bent dan teleurgesteld als 't niet uitkomt, terwijl ik bij voorbaat al denk dat 't 'm toch niet gaat worden, dus ik heb geen teleurstelling achteraf, meer een 'zie je wel / ja doh' gevoel.

Overigens...Bankfurt, je spreekt in de verleden tijd, dus ik neem aan dat hij hier niet meer komt? Waarom is dat? Is er wat gebeurd?
Nee hoor, ik geloof juist helemaal niet bij voorbaat in een voorspelling.
Ik denk altijd: we zien wel. Vind het wel leuke kost om te lezen en de filmpjes en foto's.

Bankfurt? Geen idee. Is al een poosje niet meer geweest. Jammer idd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:05:57 #125
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115054800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ze komen niet, dude
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:19:14 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115056015
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Parafernalia het volgende:
Ze komen niet, dude
Dat kun je onmogelijk 100% zeker weten.

... of heb je toevallig net met ze "gebabbeld" ?

:P
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:29:36 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_115056610
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ze komen niet, dude
Ze komen niet, ze komen wel, ze komen niet , ze komen wel..

vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:45:03 #128
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115057512
Ik kan me nog een topic herinneren hier: 8 maart 2003, dan zou het gebeuren.

(dat ik dat nog weet _O-)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:46:34 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115057614
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:48:31 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115057781
quote:
Ook ergens in oktober 2008 oid toch?
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:49:22 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115057829
Vrijheid
pi_115058111
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan me nog een topic herinneren hier: 8 maart 2003, dan zou het gebeuren.

(dat ik dat nog weet _O-)
zouden er toen aliens komen?
pi_115058223
denk wel dat t gebeurt, maar ik denk dat ze de datum zelf ook nog nie weten.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:54:58 #134
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115058290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Ja, maar dat soort topics zijn er al heel veel geweest hoor
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:55:01 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Jups. Elke keer weer gechanneld door de usual suspects. Maar hè, wie weet is het nu geen onzin en kunnen de buitenaardse wezens het wel uitvoeren en hoi zeggen. Wie weet.
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:55:39 #136
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115058349
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Jups. Elke keer weer gechanneld door de usual suspects. Maar hè, wie weet is het nu geen onzin en kunnen de buitenaardse wezens het wel uitvoeren en hoi zeggen. Wie weet.
Precies. En dan kan jij zeggen: "zie je nou wel!"
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:56:39 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef valandil25 het volgende:
denk wel dat t gebeurt, maar ik denk dat ze de datum zelf ook nog nie weten.
Tja, zou je op iemand vertrouwen die al decennia lang loopt te verkondigen dat ze er nu echt aan komen en dat dan vervolgens niet doet om welke kutreden dan ook? Ik zou er in ieder geval niet te veel op bouwen op zulke wezens :P.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:56:54 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_115058486
quote:

[..]

En daarom ook een beetje gespannen gevoel.
Morgen weten we het :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:57:46 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat dan elke keer weer wel hoor, tegen beter weten in :').
Vrijheid
pi_115058588
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, zou je op iemand vertrouwen die al decennia lang loopt te verkondigen dat ze er nu echt aan komen en dat dan vervolgens niet doet om welke kutreden dan ook? Ik zou er in ieder geval niet te veel op bouwen op zulke wezens :P.
haha ja dat wordt wel irritantant ja, dan ken je wel lekker gelukkig zitten zijn in die andere dimensie maaruh geef ons ook is wat..

volg die channelings van salusa zelf pas een jaar ofzo

aan de andere kant hebben ze nu wel een goede reden met die ascentie enzo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:01:57 #141
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_115058766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat er niet staat dat ze morgen kennis komen maken
Het staat er gewoon niet.
Those who look before they leap, never leap
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:02:18 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_115058783
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef jogy het volgende:

[..]

dat dan elke keer weer wel hoor, tegen beter weten in :').
Nou precies dat.
Als ik valandil zo overtuigd zie posten bekruipt me toch het gevoel dat het dit keer wél eens zo zou kunnen zijn.
Dat er meer leven is in het heelal ben ik van overtuigd en misschien zijn die wezens daar net zo nieuwsgierig naar ons en net zo bezig als wij hier met ruimtevaart en al veel verder dan wij en komen zij eerder bij ons op bezoek dan wij bij hen.

jeetje, lange zin :o
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:05:27 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Ik weet de oorspronkelijke melding niet maar 4 augustus zou hoe dan ook op zijn allerminst een spectaculaire dag moeten zijn wat ook iets met de buitenaardse Broeders van de Galactisch Vrede of hoe ze zich ook noemen te maken heeft.
Vrijheid
pi_115058977
quote:

[..]

volgens mij staat dat wel in het bericht van de topic starter, waarvoor dank trouwens! doen ze trouwens wel goed he?, iedereen een beetje hoop geven..
pi_115059025
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet de oorspronkelijke melding niet maar 4 augustus zou hoe dan ook op zijn allerminst een spectaculaire dag moeten zijn wat ook iets met de buitenaardse Broeders van de Galactisch Vrede of hoe ze zich ook noemen te maken heeft.
ja zoiezo laatste dag voor disclosure toch..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:11:53 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059193
quote:

[..]

quote:
FURTHERMORE IT HAS BEEN DECIDED THAT WE WILL MAKE FULL CONTACT WITH EARTH BEINGS IN EIGHT DAYS FROM THIS TRANSMISSION ON AUGUST 4, 2012 AT THE WORLD OLYMPIC GAMES IN LONDON ENGLAND FOR THE ENTIRE WORLD TO SEE! THIS WILL BE FOR OUR INTRODUCTION AS WELL AS OUR FIRST EFFORTS TO WORK DIRECTLY WITH YOU IN THE CORRECTION AND ASCENSION OF GAIA AND TO ASSIST WITH YOUR OWN ASCENSION.
Vrijheid
pi_115059228
quote:

[..]

waarvoor zouden ze toen komen? voor het hele illuminati verhaal?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:18:03 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059449
Ik ben er persoonlijk echt wel van overtuigd dat er buitenaardse wezens zijn en zelfs dat ze ook hier zijn in welke capaciteit dan ook trouwens. Maar die channelende mafkezen zijn wat mij betreft niet meer dan een grappig tijdsverdrijf. Ik ben het dan ook totaal niet eens met hun manier van willen helpen. 'Doe maar rustig aan, wij fixen het wel voor je'. Zo komen we nooit uit de luiers want het wordt weer door anderen opgelost. Ik heb liever dat de mensheid er alleen voor staat, ook al betekend het dat we aan de rand van de afgrond moeten hangen als mensheid voor we slim genoeg zijn om het een keer goed te doen. Eerder de manier van Star Trek zeg maar. Een derde wereld oorlog, de wereld helemaal in puin door ons eigen gezeik maar op dat moment wel met een goede les geleerd waardoor we verder kunnen groeien.
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:19:26 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef valandil25 het volgende:

[..]

waarvoor zouden ze toen komen? voor het hele illuminati verhaal?
Nu ook hoor. De 'Duistere machten' (Banken, vervuilers, en de moordenaars van buurtkatten) hebben nu hun 538000ste laatste kans gekregen om lief te doen maar ja.. :P.
Vrijheid
pi_115059600
Dus het is uitgesteld? Of komen ze morgen toch écht? Wat is daar nú het antwoord op?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:25:15 #151
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115059704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef valandil25 het volgende:

[..]

haha ja dat wordt wel irritantant ja, dan ken je wel lekker gelukkig zitten zijn in die andere dimensie maaruh geef ons ook is wat..

volg die channelings van salusa zelf pas een jaar ofzo

aan de andere kant hebben ze nu wel een goede reden met die ascentie enzo
Tja, je moet 't zelf weten, maar als ik jou was zou ik 't eens wat kritischer bekijken. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:30:06 #152
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115059879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:22 schreef WSquater het volgende:
Dus het is uitgesteld? Of komen ze morgen toch écht? Wat is daar nú het antwoord op?
Voorlopig komen ze echt. Maar we weten het niet zeker, want die lui kennen geen data en tijd enzo _O_
pi_115060036
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Voorlopig komen ze echt. Maar we weten het niet zeker, want die lui kennen geen data en tijd enzo _O_
Ik wil een ja of nee horen })
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:38:32 #154
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115060165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

nee }:|
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:49:39 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_115060574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

Nja..
pi_115060911
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:38 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

nee }:|
Maaaaaaaarrrrr voorlopig kwamen ze echt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nja..
Mooi geantwoord. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:47:16 #157
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_115062549
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef jogy het volgende:

[..]

[..]

Maar niet dat "ze" komen op 4 augustus. Dat is de deadline die ze wereldleiders hebben gegeven om met disclosure naar buiten te treden voor ze zaken in eigen handen geven. Ik heb het bericht gelezen op Niburu en dat was dan een channeling van die sarusa (of hoe was het ook alweer.
Ik reageerde met: ja, nou, da's lekker. Kom dan een dag later. Op mijn verjaardag. Da's pas verjaardagsvisite. En toen wees iemand me erop.
Het terugkrabbelen is alweer begonnen :P

Heel aardige mensen hoor, maar ik ben sceptisch
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:49:14 #158
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_115062624
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:18 schreef jogy het volgende:
Ik ben er persoonlijk echt wel van overtuigd dat er buitenaardse wezens zijn en zelfs dat ze ook hier zijn in welke capaciteit dan ook trouwens. Maar die channelende mafkezen zijn wat mij betreft niet meer dan een grappig tijdsverdrijf. Ik ben het dan ook totaal niet eens met hun manier van willen helpen. 'Doe maar rustig aan, wij fixen het wel voor je'. Zo komen we nooit uit de luiers want het wordt weer door anderen opgelost. Ik heb liever dat de mensheid er alleen voor staat, ook al betekend het dat we aan de rand van de afgrond moeten hangen als mensheid voor we slim genoeg zijn om het een keer goed te doen. Eerder de manier van Star Trek zeg maar. Een derde wereld oorlog, de wereld helemaal in puin door ons eigen gezeik maar op dat moment wel met een goede les geleerd waardoor we verder kunnen groeien.
Da's pas dromen. De wereld heeft al zo vaak aan gruzelementen gelegen en denk maar niet dat de mens iets heeft geleerd. Geschiedenis blijft zich herhalen en herhalen. Net als een rare droom die zich maar blijft herhalen en waar je niet uit komt
pi_115063888
Ik ga om middernacht met een zaklamp buiten staan om ze hierheen te halen, zouden ze me zien?
pi_115063910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Da's pas dromen. De wereld heeft al zo vaak aan gruzelementen gelegen en denk maar niet dat de mens iets heeft geleerd. Geschiedenis blijft zich herhalen en herhalen. Net als een rare droom die zich maar blijft herhalen en waar je niet uit komt
Als dat je startpunt is, dan hoef je ook niet op beter te hopen, nee. :P
pi_115063915
quote:

[..]

Omdat individuele ervaringen niet in het collectieve bewustzijn terecht komen.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:51:20 #162
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115064975
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat individuele ervaringen niet in het collectieve bewustzijn terecht komen.
Als alles 1 is komen ook de individuele ervaringen in het collectief. Denk aan de Akasha Kronieken (schreef ik dat goed?).
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:00:50 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115065350
quote:

[..]

Weet ik maar idealist dat ik ben blijf ik vertrouwen dat wij als mensheid het nog wel een keer onder de knie krijgen. En zo niet dan maar totale destructie maar wel ons eigen destructie waar we zelf voor gezorgd hebben.
Vrijheid
pi_115065355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Als alles 1 is komen ook de individuele ervaringen in het collectief. Denk aan de Akasha Kronieken (schreef ik dat goed?).
Als alles 1 is dan zíjn alle individuele ervaringen al in het collectief. ;)
pi_115065515
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Echter op aarde ervaren we dat niet zo.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:05:41 #166
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115065536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Oke oke, ZIJN, want alles is tenslotte NU, je hebt gelijk :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:06:35 #167
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115065587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is aan het veranderen.
pi_115065604
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In onze realiteit niet, nee. En daarbuiten kunnen we niet komen.

'The unbearable lightness of being'. O-)
pi_115065762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Oke oke, ZIJN, want alles is tenslotte NU, je hebt gelijk :)
Wat jij schreef klopte ook hoor, alleen is het onvolledig. ;)

Onder alles valt ook tijd, dus verleden, heden en toekomst zijn één. Alleen ervaren wij dat niet zo.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:10:13 #170
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115065774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

In onze realiteit niet, nee. En daarbuiten kunnen we niet komen.

'The unbearable lightness of being'. O-)
We kunnen er wel komen, heb het al heel summier ervaren.
Vreemd, dat wel. Maar het kan.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:11:54 #171
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115065866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat jij schreef klopte ook hoor, alleen is het onvolledig. ;)

Onder alles valt ook tijd, dus verleden, heden en toekomst zijn één. Alleen ervaren wij dat niet zo.
Ja, idd. Alleen dat ervaren dus, dat komt. is al aan de gang bij sommigen.
Ooit een uittreding ervaren?
pi_115066280
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

We kunnen er wel komen, heb het al heel summier ervaren.
Vreemd, dat wel. Maar het kan.
Ligt eraan hoe je realiteit opvat en 'er komen' denk ik. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef Blaadje11 het volgende:

[..]

Ja, idd. Alleen dat ervaren dus, dat komt. is al aan de gang bij sommigen.
Ooit een uittreding ervaren?
Nee. Wel een satori/kensho-moment ervaren, wat voor mij een grote omslag in mijn wereldbeeld betekende. Daar kwam ik ironisch genoeg juist via rede en scepticisme, wat misschien mijn ogenschijnlijk tweezijdige kijk op dit soort zaken beter doet begrijpen. :) :P
pi_115069144
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:25 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Tja, je moet 't zelf weten, maar als ik jou was zou ik 't eens wat kritischer bekijken. :)
ik zal t meenemen haha..
weet je wat het is, als je het over dingen hebt die niet tastbaar zijn dan komt het aan op intuitie en gevoel en ervaringen en dat soort dingen, en mijn gevoel zegt dat de ascentie zeker gaat plaatsvinden zo ook disclosure.
pi_115069517
Dus valandil25, jij denkt nog steeds dat er morgen iets groots gebeurd op de Olympische Spelen? Waarbij aliens zich aan de wereld zullen tonen?
pi_115069962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef WSquater het volgende:
Dus valandil25, jij denkt nog steeds dat er morgen iets groots gebeurd op de Olympische Spelen? Waarbij aliens zich aan de wereld zullen tonen?
als je de bronnen mag geloven horen we drie dingen.
1. het gaat gebeuren.
2. we wachten tot de eerste landelijke grootmacht contact toegeeft en dan treden we gezamenlijk naar buiten.
3. we hebben geen notie van tijd.

dus denk ik of er wat gaat gebeuren morgen? kan, maar het zou ook later kunnen zijn.
pi_115070457
In andere woorden: er gebeurt morgen niks. Ik heb einig aan "het gaat gebeuren" en dat we moeten 'afwachten' totdat de 'eerste landelijke grootmacht contact toegeeft'.

Want:
1) Er is geen bewijs dat het gaat gebeuren
2) Er is geen bewijs dat de grootmachten contact hebben met aliens
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:40:18 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_115070475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef valandil25 het volgende:

[..]

als je de bronnen mag geloven horen we drie dingen.
1. het gaat gebeuren.
2. we wachten tot de eerste landelijke grootmacht contact toegeeft en dan treden we gezamenlijk naar buiten.
3. we hebben geen notie van tijd.

dus denk ik of er wat gaat gebeuren morgen? kan, maar het zou ook later kunnen zijn.
Ja, maar er werd 4 aug gezegd en in London op de Olympische Spelen,of haal ik nu wat dingen door elkaar?
pi_115070601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar er werd 4 aug gezegd en in London op de Olympische Spelen,of haal ik nu wat dingen door elkaar?
ja dat stond ook in het bericht van de ts,,het schijnt ook de laatste dag te zijn dat regeringsleiders de kans hebben om naar buiten te treden.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:46:17 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_115070784
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja dat stond ook in het bericht van de ts,,het schijnt ook de laatste dag te zijn dat regeringsleiders de kans hebben om naar buiten te treden.
Als het morgen niet gebeurt kan het nog de hele volgende week, want daarna zijn de Olympische Spelen weer voorbij. Oh wacht, ze kunnen natuurlijk op de sluitingsceremonie verschijnen.
Maar ja, eerst morgen 4 aug maar eens afwachten.
pi_115070898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef WSquater het volgende:
In andere woorden: er gebeurt morgen niks. Ik heb einig aan "het gaat gebeuren" en dat we moeten 'afwachten' totdat de 'eerste landelijke grootmacht contact toegeeft'.

Want:
1) Er is geen bewijs dat het gaat gebeuren
2) Er is geen bewijs dat de grootmachten contact hebben met aliens
nee met deze info schieten we kwa datas en vastigheid geen fuck op idd.

er circuleren wel veel filmpjes en documenten en verklaringen op het internet van voormalig presidenten en hoge ambtenaren enz dus ja..
van de huidige leiders zal er minder bewijs in omloop zijn denk ik, om verschillende redenen, maar zal er ook heus wel contact zijn als dat er eerst ook was.
pi_115072426
Spannend!!

Maar er gebeurt toch niks.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:19:41 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_115072541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Refragmental het volgende:
Spannend!!

Maar er gebeurt toch niks.
even wachten nog, mórgen gaat het gebeuren
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:26:20 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115072940
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

even wachten nog, mórgen gaat het gebeuren
Kromo pakt haar tweede goud. Buitenaards mooi is ze O+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:26:44 #184
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_115072960
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je realiteit opvat en 'er komen' denk ik. :)

[..]

Nee. Wel een satori/kensho-moment ervaren, wat voor mij een grote omslag in mijn wereldbeeld betekende. Daar kwam ik ironisch genoeg juist via rede en scepticisme, wat misschien mijn ogenschijnlijk tweezijdige kijk op dit soort zaken beter doet begrijpen. :) :P
Ben zo moe, wil er op terugkomen/doorgaan maar gaat nu even niet.
En geen idee of ik het ergens komende dagen nog herinner.
Sorry alvast ;)
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:28:22 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_115073043
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ze is echt heel mooi. En een lief meisje ook nog.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:53:14 #186
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115074577
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

pi_115075096
Oeh, morgen is het zo ver.
Digo
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:01:10 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_115075146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Tropanzia het volgende:
Oeh, morgen is het zo ver.
Ja, het komt nu erg dichtbij he? Spannend !
pi_115078738
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het komt nu erg dichtbij he? Spannend !
ja als ze komen, wordt dat echt een life changing '' your a wizard harry'' momentje..

[ Bericht 1% gewijzigd door valandil25 op 04-08-2012 00:14:53 ]
pi_115081690
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:02 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja als ze komen, wordt dat echt een life changing '' your a wizard harry'' momentje..
Valandil25, nog één keer een vraag: geloof je nu zelf dat ze morgen (of nou ja, eigenlijk vandaag) echt komen? Want eerder deze week zei je dat je er zeker van was, maar uit je laatste posts haal ik dat je daar niet meer zo zeker van bent.

Ik vraag je dus nog één keer: wat zijn jouw verwachtingen? :)

Mijn verwachtingen zijn, zoals ik eerder al zei, dat er helemaal niks bijzonders zal gebeuren - en zowel, dan zou het wel geweldig zijn om mee te maken.
pi_115081960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef WSquater het volgende:

[..]

Valandil25, nog één keer een vraag: geloof je nu zelf dat ze morgen (of nou ja, eigenlijk vandaag) echt komen? Want eerder deze week zei je dat je er zeker van was, maar uit je laatste posts haal ik dat je daar niet meer zo zeker van bent.

Mijn verwachtingen zijn, zoals ik eerder al zei, dat er helemaal niks bijzonders zal gebeuren - en zowel, dan zou het wel geweldig zijn om mee te maken.
nou ik heb gezegd dat ik de gebeurtenis en de datum aan mijn gids heb voorgelegd en die gaf bevestiging,,maar ik denk ook niet dat mijn gids enige notie van tijd heeft, dus van de datum ben ik niet zeker meer idd.

dus nogmaals, denk ik dat er wat gaat gebeuren? ja..

gaat het morgen gebeuren? weet ik gewoonweg niet..om de redenen die ik in eerdere posts heb genoemd.

zoiezo weet ik het niet, mijn gevoel zegt ja er gaat wat gebeuren(morgen of een andere dag), maar ik ben net zoals iedereen afhankelijk van bronnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door valandil25 op 04-08-2012 01:14:55 ]
pi_115082024
Zo. Vandaag gaat het dan gebeuren. Wat zullen we zien tijdens de opening? Ik vraag het me af... Het antwoordt weten we na morgenavond :).
pi_115082620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef WSquater het volgende:

[..]

maarja net zoals jou hoop ik er natuurlijk wel op, zou te gek zijn :)
zelfs als ik tussen kromowidjojo en de aliens moest kiezen, dan zou ik hoe moeilijk die keuze ook is,, toch voor de aliens kiezen haha..
pi_115085049
Ik wacht de eerste berichten zondag wel weer af dat de Illumnati hun deadline hebben gehad en een ander land disclosure naar buiten brengt. Pin je nog niet vast op een datum, want we kennen geen tijd enzulks, focussen op ascentie en op je innerlijke zelf is het belangrijkst bla bla.
url
pi_115087632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nou ik heb gezegd dat ik de gebeurtenis en de datum aan mijn gids heb voorgelegd en die gaf bevestiging,,maar ik denk ook niet dat mijn gids enige notie van tijd heeft, dus van de datum ben ik niet zeker meer idd.

dus nogmaals, denk ik dat er wat gaat gebeuren? ja..

gaat het morgen gebeuren? weet ik gewoonweg niet..om de redenen die ik in eerdere posts heb genoemd.

zoiezo weet ik het niet, mijn gevoel zegt ja er gaat wat gebeuren(morgen of een andere dag), maar ik ben net zoals iedereen afhankelijk van bronnen.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of het de juiste bronnen zijn..
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:18:06 #196
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115087636
Gegroet aardlingen, daar ben ik dan!

Ik breng jullie een blijde boodschap van achter de sterren. Fok leek me een uitstekend medium om de waarheid over het heelal te verkondigen. Daarover in de komende tijd meer.

Wees gezegend.
all your base are belong to us
pi_115087644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:18 schreef gelande_alien het volgende:

Ik breng jullie een blijde boodschap van achter de sterren. Fok leek me een uitstekend medium om de waarheid over het heelal te verkondigen. Daarover in de komende tijd meer.

Wees gezegend.
Hoi Bankfurt ;)
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:21:41 #198
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115087707
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi Bankfurt ;)
Gegroet lavender, deze boodschap betreft ook jou. Ook jij zal deel uitmaken van het grote kosmische plan waarmee de aarde haar volgende stap in haar ascentie beleeft. Bereid je dus voor op mooie tijden.

Wees gezegend.
pi_115087749
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:21 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Gegroet lavender, deze boodschap betreft ook jou. Ook jij zal deel uitmaken van het grote kosmische plan waarmee de aarde haar volgende stap in haar ascentie beleeft. Bereid je dus voor op mooie tijden.

Wees gezegend.
Dank u voor deze mooie woorden Danny Searle.
pi_115087801
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt je natuurlijk ook afvragen of het de juiste bronnen zijn..
dat zullen we snel genoeg zien ja.
pi_115087809
quote:

Wees gezegend.
Heil de sterrenreizigers! _O_
pi_115087824
quote:

Wees gezegend.
thanx, welkom waar is je ruimte schip?

ff naar de garage voor een opknap beurt? kijk uit he! t zijn afzetters..
pi_115088109
Dat betekent nu wel dat piet voor ons allemaal moet gaan koken :{

Aardappelkroketten graag, piet :9
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:46:13 #204
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:27 schreef valandil25 het volgende:

[..]

thanx, welkom waar is je ruimte schip?

ff naar de garage voor een opknap beurt? kijk uit he! t zijn afzetters..
Gegroet mijn beste, mijn sterrenschip bevindt zich op enige veilige afstand van de aarde waar u het niet kunt detecteren. Ik en mijn soortgenoten hebben ons naar de aarde gestraald om u deelgenoot te maken van deze gelukkige tijding en contact op te nemen met uw wereldleiders.

Wees gezegend.
pi_115088263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Gegroet mijn beste, mijn sterrenschip bevindt zich op enige veilige afstand van de aarde waar u het niet kunt detecteren. Ik en mijn soortgenoten hebben ons naar de aarde gestraald om u deelgenoot te maken van deze gelukkige tijding en contact op te nemen met uw wereldleiders.

Wees gezegend.
Die sig van u stelt me niet echt gerust ;(
pi_115088296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Wees gezegend.
nou wees welkom, voel je thuis! eet wat je wilt! drink wat je wilt! en probeer gerust onze vrouwen! haha

weet dat ik erg vereerd ben om hier deelgenoot van te zijn _O_
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:54:46 #207
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die sig van u stelt me niet echt gerust ;(
Gegroet mijn beste, mijn sig heeft enkel betrekking op een aardse film op internet die wij zagen en die we hebben gebruikt als studie-object. We hebben gemeend daarmee een punt van herkenning voor u te hebben neergezet opdat het kennismakingsproces sneller zou verlopen.

WG
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:56:16 #208
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nou wees welkom, voel je thuis! eet wat je wilt! drink wat je wilt! en probeer gerust onze vrouwen! haha

weet dat ik erg vereerd ben om hier deelgenoot van te zijn _O_
Gr mijn beste, ik moet helaas zeggen dat wij aliens niet compatibel zijn met uw aardse voedsel en vrouwen. Wij zijn voor het paringsritueel niet ge-equipped.

WG gr gr
pi_115088368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:56 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Gr mijn beste, ik moet helaas zeggen dat wij aliens niet compatibel zijn met uw aardse voedsel en vrouwen. Wij zijn voor het paringsritueel niet ge-equipped.

WG gr gr
Dat laatste lijkt me lastig ivm de voortplanting :o
pi_115088370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:56 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

WG gr gr
ik ook niet, maar ik probeer het elke keer weer haha
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 10:58:45 #211
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088379
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me lastig ivm de voortplanting :o
Gr mijn beste, wij planten ons voort door ons dna te klonen en te verbeteren.

Gr gr
pi_115088399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Gr mijn beste, wij planten ons voort door ons dna te klonen en te verbeteren.

Gr gr
Bo-ring :O
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:00:00 #213
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik probeer het elke keer weer haha
Wellicht zult u aansluiting vinden in onze rangen als lotgenoot. We hebben nog een subject nodog voor enkele tests. Waar bevindt u zich precies?

Gr gr
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:01:00 #214
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088430
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bo-ring :O
Dat is niets vergeleken met een sterrenreis van anderhalf miljoen lichtjaar, dat is pas saai.

Gr gr
pi_115088457
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:01 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Dat is niets vergeleken met een sterrenreis van anderhalf miljoen lichtjaar, dat is pas saai.

Gr gr
Mwah, ik prefereer toch dit aardse geklooi :Y)
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:03:30 #216
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115088493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mwah, ik prefereer toch dit aardse geklooi :Y)
Daarom bent u ook een aardling en gebonden aan deze onhandige manier van voortplanting. Heeft u zich inmiddels voortgeplant?

Gr gr
pi_115088526
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:03 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Daarom bent u ook een aardling en gebonden aan deze onhandige manier van voortplanting. Heeft u zich inmiddels voortgeplant?

Gr gr
Zeg, wat een impertinene vraag? Zijn ze bij u allemaal zo recht voor de raap? En over raap gesproken, hoe is de vorm van uw hoofd?
pi_115089483
Goed. Gelande Aliën is weer vertrokken.
Wachten we verder af wat en of er iets gaat gebeuren vandaag.
pi_115090324
Zijn ze er al?
pi_115090562
pfffff :')
pi_115091007
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:00 schreef gelande_alien het volgende:

[..]

Wellicht zult u aansluiting vinden in onze rangen als lotgenoot. We hebben nog een subject nodog voor enkele tests. Waar bevindt u zich precies?

Gr gr
haha graag meld ik me als vrijwilliger aan voor dit project! locatie zal snel volgen!
pi_115091859
Hoop dat als ze landen ze het beter doen dan het vliegtuigje in Hollandscheveld :o

http://www.nu.nl/binnenla(...)hollandscheveld.html
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:23:37 #223
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_115092202
Waar moet ik vanavond eigenlijk naar kijken om er zodoende bij te zijn dat er niks gebeurt, voor het geval het wel gebeurt?? O-)
pi_115092255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waar moet ik vanavond eigenlijk naar kijken om er zodoende bij te zijn dat er niks gebeurt, voor het geval het wel gebeurt?? O-)
Naar de tv, de OS, daar zou het plaatsvinden.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:28:05 #225
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_115092340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Naar de tv, de OS, daar zou het plaatsvinden.
Hmmm... elke willekeurige zender dus (lijkt het wel). Twitter ook maar even in de gaten houden :) . Hoop stiekem dat er echt eens iets leuks gaat gebeuren, want ik verveel me.
pi_115095124
Wie zegt dat ze vanavond komen? :9
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:45:34 #227
381320 gelande_alien
daar ben ik dan!
pi_115095267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:41 schreef WSquater het volgende:
Wie zegt dat ze vanavond komen? :9
Ik ben er al.

Ik was even weg, maar ik moet ook nog met jullie wereldleiders spreken natuurlijk.

Gr gr
pi_115096882
sow.. nou... ik was dit topic alweer bijna vergeten :P

ik heb nog niets gezien hoor :s)
Playing guitar is a religion.
pi_115097280
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaat :( Prikken we een nieuwe datum? :)
pi_115097344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
Ok jammer, het lijkt er op dat het vandaag niet gebeuren gaat :( Prikken we een nieuwe datum? :)
Ho ho, de dag is nog niet om :N
pi_115098089
Eigenlijk is het omgekeerd ... wij landen morgen op Mars !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_115098420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:40 schreef Flammie het volgende:
19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!
pi_115098458
wie zegt dat dan, dat ze vandaag landen? en waar haalt die persoon de info vandaan, die heeft contact met buitenaardse? :')
pi_115098580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Gray het volgende:

[..]

19:53 was voorspeld als ik het me goed herinner. Plus dat de dag pas eindigt om 00.00 uur. Dus nog even geduld!
Onze tijd of engelse tijd?
pi_115098676
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:17 schreef RichardRichard het volgende:

[..]

Onze tijd of engelse tijd?
Goede vraag. :D

Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal :P)
pi_115098680
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zeg voor het gemak maar Engelse tijd, omdat die graancirkel in Engeland lag. (lekker betrouwbaar allemaal :P)
_O-
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:32:25 #237
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115099000
Ooooh het is bijna zo ver :D :D :D
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:33:36 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115099045
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
wie zegt dat dan, dat ze vandaag landen? en waar haalt die persoon de info vandaan, die heeft contact met buitenaardse? :')
Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.
Vrijheid
pi_115099063
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Degene die zegt een channeler te zijn van gfol. De gfol. Dat beweert hij wel in ieder geval.
wat is gfol
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:37:49 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115099166
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wat is gfol
De universele boomknuffelaarsvereniging. Galactic federation of light.
Vrijheid
pi_115099529
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:34 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

wat is gfol
Dat zijn deze gasten

pi_115099846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Dat zijn deze gasten

[ afbeelding ]
Ze gebruiken ook de verkeerde folie -O-
pi_115100414
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Bahamut0503 het volgende:

[..]

Dat zijn deze gasten

[ afbeelding ]
Ashton Kutcher. :9~ Jammie
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:17:50 #244
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115100472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Gray het volgende:

... en omdat ze aldaar tijdens de olympische spelen in Londen zouden (of misschien toch zullen :P ) landen o.i.d.

Lijkt me niet dat ze dan de tijd in Californië vermelden.
... maar je weet het maar nooit. :P

Overigens was die tijd niet geheel zeker/exact, iets met de hoek van de foto waardoor ze het niet nauwkeurig genoeg konden zien/berekenen of zo.
pi_115100921
quote:
bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..
pi_115100960
Begin nu toch ernstig te twijfelen, het is al half zes :{
pi_115101204
E.T. is here!
pi_115101375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Not found. ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef valandil25 het volgende:

[..]

bullshit maar ben wel benieud hoe je dat linkje hebt gemaakt..
Vals alarm. Het was wel 't spannendste moment van de dag, niet? :9
pi_115101404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef WSquater het volgende:

[..]

[..]

haha ja dat wel :) maar hoe deed je dat?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:45:38 #252
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115101406
quote:

[..]

[..]

Ik dacht even dat het echt was. Had al allemaal mensen aan de lijn :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115101496
mooi he,, we hebben met zn allen al 10 paginas vol geluld in een paar dagen..

hey maar engelse tijd kwart voor acht zou dus kwart voor zeven nl tijd zijn toch?
pi_115101646
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef valandil25 het volgende:
Zo is dat!
En het is een vermakelijk topic geworden ;)
Vind het voor jou wel jammer valandil, want je was zo overtuigd -O-
pi_115101752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef valandil25 het volgende:

[..]

haha ja dat wel :) maar hoe deed je dat?
Best wel simpel: eerst ga je naar een site van een (redelijk) grote nieuwsorganisatie, zoals de New York Times. Ik koos vervolgens een goede categorie op de site, opende een artikel van vandaag en dan heb je bijvoorbeeld een URL als deze:

http://www.nytimes.com/20(...)-yucca-mountain.html

Vervolgens verzin je een pakkende titel zoals: "BREAKING: Scientists discover new planets"
Vervolgens maak je gewoon een linkje dat een beetje vergelijkbaar is met de titel.

http://www.nytimes.com/20(...)sts-new-planets.html

Resultaat: BREAKING: Scientists discover new planets
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:45 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het echt was. Had al allemaal mensen aan de lijn :P
Sorry :9
pi_115101818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo is dat!
En het is een vermakelijk topic geworden ;)
Vind het voor jou wel jammer valandil, want je was zo overtuigd -O-
haha heb geen medelijden met mij, life goes on ook als het niet gebeurt, trouwens zou ook later kunnen..
pi_115102084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:55 schreef valandil25 het volgende:

[..]

haha heb geen medelijden met mij, life goes on ook als het niet gebeurt, trouwens zou ook later kunnen..
Dat horen we vaker ;)
pi_115102095
Zal wel wennen worden aan die wollige zweeftaal als het wel gebeurt.
Firm but Friendly.
pi_115102177
Stelletje kloten-aliens!!!!!!!

Maar weet je wat het is mensen, nu de meeste mensen zich zijn gaan afzetten tegen ouderwetse religiën, zoeken ze wat anders wat onzichtbaar is, de spanning van het voorstellingsvermogen doet het nog altijd goed boven de verveling wat de nuchterheid en acceptatie veroorzaakt.
Digo
pi_115102185
DIT is dus de reden waarom sceptici aankondigingen als buitenaardse wezens die landen op aarde steeds minder serieus nemen. :)
pi_115102190

[ Bericht 99% gewijzigd door Tropanzia op 04-08-2012 18:07:48 ]
Digo
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:16:05 #262
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115102463
quote:

[..]

[..]

_O-
pi_115102469
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:06 schreef Tropanzia het volgende:
Stelletje kloten-aliens!!!!!!!

Maar weet je wat het is mensen, nu de meeste mensen zich zijn gaan afzetten tegen ouderwetse religiën, zoeken ze wat anders wat onzichtbaar is, de spanning van het voorstellingsvermogen doet het nog altijd goed boven de verveling wat de nuchterheid en acceptatie veroorzaakt.
Denk dat je daar best een punt hebt.
pi_115102496
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef MonteCristo het volgende:
DIT is dus de reden waarom sceptici aankondigingen als buitenaardse wezens die landen op aarde steeds minder serieus nemen. :)
..en dat.
pi_115102561
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef valandil25 het volgende:

hey maar engelse tijd kwart voor acht zou dus kwart voor zeven nl tijd zijn toch?

Nee, ze liggen een uur achter, niet een uur voor.
pi_115102647
Voor die paar procent kans dat er uberhaupt iets gaat gebeuren ben ik de uitzending op NOS nu aan het opnemen.
url
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:23:13 #267
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115102712
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
Voor die paar procent kans dat er uberhaupt iets gaat gebeuren ben ik de uitzending op NOS nu aan het opnemen.
:')
pi_115103006
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, ze liggen een uur achter, niet een uur voor.
bedankt voor de info ;)
nou volgens die graancirkel hebben we dan nog ff
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:34:24 #269
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115103045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef valandil25 het volgende:

[..]

bedankt voor de info ;)
nou volgens die graancirkel hebben we dan nog ff
:')
pi_115103058
En als ze niet verschijnen vraag ik een ban voor ze aan }:|
pi_115103080
valandil25, je denkt dus nog steeds dat de mensheid (of nou ja, in ieder geval de normale bevolking) voor het eerst kennis zal maken met aliens?
pi_115103127
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:35 schreef WSquater het volgende:
valandil25, je denkt dus nog steeds dat de mensheid (of nou ja, in ieder geval de normale bevolking) voor het eerst kennis zal maken met aliens?
ja ik denk idd dat dat snel zal gebeuren idd.
pi_115103156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Ik bedoelde vandaag, ik was het woordje vandaag vergeten :9

Hoe graag ik het ook zou willen zien, ik heb er weinig vertrouwen in.
pi_115103306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:36 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Zelfs na vandaag denk je dat nog? Waarom dan? Serieuze vraag.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:43:03 #276
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115103325
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:07 schreef MonteCristo het volgende:
Het is een beetje het "boy who cried wolf" effect.
pi_115103328
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:37 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik bedoelde vandaag, ik was het woordje vandaag vergeten :9

Hoe graag ik het ook zou willen zien, ik heb er weinig vertrouwen in.
ik weet niet of dat per se vandaag is.

ik weet het uberhaupt niet haha ik volg alleen mijn gevoel.
pi_115103387
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Jij doet me veel aan user Gertje Plongers denken. Zelfde stijl :) .
pi_115104121
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het is een beetje het "boy who cried wolf" effect.
Exact. Dit is gewoon niet leuk meer.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:52:01 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115105923
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet leuk meer.
Echt wel.
Vrijheid
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:59:14 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115106150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:43 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Stop daarmee.
pi_115106197
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Stop daarmee.
Waarom?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:11:33 #283
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115106637
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom?
Dat zegt mijn gevoel _O-

/zichzelf grappig vinden
pi_115106880
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:59 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Stop daarmee.
nou uhh.. uhh..ok!!
haha
pi_115106889
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:11 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat zegt mijn gevoel _O-

/zichzelf grappig vinden
hahaha
pi_115107068
Als het topic vol is maar geen vervolg doen he :N
Ze komen niet vandaag, daar kunnen we gevoegelijk van uitgaan.

We wachten gewoon het volgende aangekondigde bezoekje af.
pi_115107325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Als het topic vol is maar geen vervolg doen he :N
Ze komen niet vandaag, daar kunnen we gevoegelijk van uitgaan.

We wachten gewoon het volgende aangekondigde bezoekje af.
Hoh, hoh, hoh. Die intergalactische super delegatie heeft op een of andere planeet besloten dat ze eraan komen hoor. Het internet zegt het zelf!
pi_115107366
Wat is het excuus dit x van de aliens de bus gemist?
pi_115107483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hoh, hoh, hoh. Die intergalactische super delegatie heeft op een of andere planeet besloten dat ze eraan komen hoor. Het internet zegt het zelf!
ja! heil internet!!

upc hooligans!
pi_115107608
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef WSquater het volgende:

[..]

Zul je zien dat het de Vogons zijn..... }:|
pi_115107651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef The_Avatar het volgende:
Wat is het excuus dit x van de aliens de bus gemist?
Ze zijn bij Pluto rechtsaf geslagen, in plaats van linksaf. Je raadt het al: pas na 96 miljard km kwamen ze erachter dat ze een foute afslag hadden genomen. Ze zitten nu op een afstand van 85 miljard km, maar hebben - hoe kan het ook anders - een ongeluk gehad. Ze zijn in orde, geen zorgen, maar hun voertuig is dus total loss.
pi_115108070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:33 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ze zijn bij Pluto rechtsaf geslagen, in plaats van linksaf. Je raadt het al: pas na 96 miljard km kwamen ze erachter dat ze een foute afslag hadden genomen. Ze zitten nu op een afstand van 85 miljard km, maar hebben - hoe kan het ook anders - een ongeluk gehad. Ze zijn in orde, geen zorgen, maar hun voertuig is dus total loss.
ja en nou maar hopen dat ze een soort van anwb hebben, of route mobiel, want dat kan ook he! niet dat je denkt dat ik nu route mobiel op een tweede plan zet, want dat is absoluut niet mijn intentie!! nooit geweest ook trouwens..
pi_115108252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:40 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja en nou maar hopen dat ze een soort van anwb hebben, of route mobiel, want dat kan ook he! niet dat je denkt dat ik nu route mobiel op een tweede plan zet, want dat is absoluut niet mijn intentie!! nooit geweest ook trouwens..
Dat zou kunnen, ja.

Trouwens BREAKING NEWS! Vliegende schotels gesignaleerd in het Olympisch Stadium!

Edit

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:46 schreef valandil25 het volgende:

[..]

haha ja misschien van het smurfen universum, we zullen het nooit weten denk..
Ik heb zelf net deze screenshots gemaakt hoor! Dit is the real deal.

[ Bericht 25% gewijzigd door WSquater op 04-08-2012 20:50:45 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:45:13 #294
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_115108275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:44 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ja.

Trouwens BREAKING NEWS! Vliegende schotels gesignaleerd in het Olympisch Stadium!

[ afbeelding ]
:D
pi_115108339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:44 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ja.

[ afbeelding ]
haha ja misschien van het smurfen universum, we zullen het nooit weten denk..
pi_115108692
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Zul je zien dat het de Vogons zijn..... }:|
Ah, time for dinner..
url
pi_115108766
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:55 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Ah, time for dinner..
[ afbeelding ]
ha the hitchhikers guide to the galaxy, briljante film trouwens!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:59:41 #298
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115108891
Is het al 4 augustus? :{w
There is only one religion
pi_115108961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:57 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ha the hitchhikers guide to the galaxy, briljante film trouwens!
Ze komen pas als wij zelfstandig hebben ontdekt waarom het getal 42 de essentie van het universum is.
Firm but Friendly.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:02:18 #300
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_115109006
De feestelijkheden beginnen met een daverende meteorenregen (zoals ieder jaar rond deze tijd)
There is only one religion
pi_115109309
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 21:01 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ze komen pas als wij zelfstandig hebben ontdekt waarom het getal 42 de essentie van het universum is.
haha ja dat getal is ook nie echt bevredigend..
hoop niet dat die depressieve robot ofzo komt haha
hoe heet die ook alweer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')