abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115015180
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat ze komen binnenkort?
ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.
pi_115015268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.
Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:44:46 #53
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115015430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_115016070
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.
pi_115016312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef valandil25 het volgende:

[..]

buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.
Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.
We weten het zaterdag :)
pi_115016392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.
We weten het zaterdag :)
ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.
pi_115016432
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.
En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?
pi_115016528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?
nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.
pi_115016567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.
Dan is het dus een heel mooi iets.
pi_115016803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan is het dus een heel mooi iets.
ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.
pi_115017062
Op mijn verjaardag *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_115017340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef LaLouchi het volgende:
Op mijn verjaardag *O*
ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..

mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
pi_115017454
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
pi_115017476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.
Brengen ze ook giften mee? Zo ja, wat? Wat hebben zij mij te bieden?
pi_115017487
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
Misschien is dat wel hetzelfde. ;)
pi_115017555
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Goud, wierook en mirre.
pi_115017572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien is dat wel hetzelfde. ;)
Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfde :)
pi_115017583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
ja we zijn in princype allemaal familie van elkaar,, maar lees de posts hierboven aub
pi_115017756
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.
pi_115017762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goud, wierook en mirre.
Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.
pi_115017887
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken). ;)

Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).

Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard). ;)
pi_115017976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.
Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
pi_115018055
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfde :)
Licht is energie, materie is energie; in die zin zijn we allemaal familie van elkaar, en plakken we slechts andere labels op wat niet mens is. Een lichtwezen is net zo buitenaards als een alien dat is. Vind ik. :P

quote:
11s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.
Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen. oO<

Waar is m'n luchtverfrisser gebleven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115018129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef Gray het volgende:

Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen. oO<

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme. :') Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:30:51 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_115018220
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_115018353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef popolon het volgende:
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
David Cameron was laatst wel aanwezig bij het Olymisch stadium, en Medvedev (oké, toegegeven, hij is geen president meer) was er tijdens de openingsceremonie.
pi_115018384
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Godsamme. :') Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
Ik ben er niet trots op. :N

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..

mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
pi_115018652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef WSquater het volgende:
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken). ;)

Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).

Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard). ;)
ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
pi_115018816
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
ik weet niet hoe dat werkt, ik stel een vraag en de gids laat me door een bepaalde energie te voelen weten of het klopt of niet.

gidsen zitten in een andere dimensie, dus wellicht is daar onderling contact of via via.
pi_115019827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben er niet trots op. :N

[..]

Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
pi_115020136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
pi_115020542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:00:16 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115020564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
DUs je weet t niet zeker
pi_115020728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Heb je er in ieder geval iets van geleerd. Zo kan het nooit tegenvallen. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken. :Y
pi_115020737
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

DUs je weet t niet zeker
ja wat is zeker weten, ik kan niet in de toekomst kijken..( zijn hier toevallig mediums?)
maar de bronnen denken van wel..

de gechannelde st, germain weet de datum overigens nog niet zeker, omdat ze in die dimensie geen tijd kennen maarja mijn gids dan dus ook niet zou je zeggen, maar toch krijg ik een volmondig ja voor 4 augustus.
pi_115022300
We zijn in ieder geval gewaarschuwd:

quote:
Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.

[...]

Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:26:24 #87
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115022325
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
pi_115022460
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:34:40 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115022916
Datum is fout, net in mijn achtertuin
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115023026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ] Datum is fout, net in mijn achtertuin
Haha, grappig. :{w

Wel supergave afbeelding. ^O^

Save as... :Y
pi_115023076
quote:
die kut gidsen ook ;)
pi_115023940
quote:
Zoals Gray al zegt, mooi plaatje. Dankjewel!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115024291
quote:
Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
pi_115028612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:04:46 #95
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115028922
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
Nou, nee, dit zegt ie over hoe zeker ik er van ben ;)
pi_115031458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
Niet zo negatief man. Liefde op het eerste gezicht.. kan ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gray op 03-08-2012 01:06:10 ]
pi_115034543
zelfde bericht, alleen obama komt er in voor.
Update, 2 augustus 2012

Er wordt ondertussen veel geschreven over de datum 4 augustus 2012. Iemand die ook graag een bericht wil doorgeven betreffende 4 augustus is Saint Germain. Hij doet dit via Méline Lafont.

Geliefden,

Er is veel gaande op dit moment en wij zien de bevestiging van de Goddelijke tijdlijn van 4 augustus overal verschijnen in talloze publicaties. En het is overduidelijk dat de Lichtwerkers heel verheugd zijn over deze ontwikkelingen. Wij zijn dat ook en wij zien een geweldige kracht van samenwerking en van Licht wat de oppervlaktes doordringt, vergelijkbaar met een zonnevlam.

Jullie hebben nu alle recht om meer dan verheugd te zijn, geliefden. Wij voelen hier precies hetzelfde in de hogere sferen. Onze Galactische Broeders zijn vastbesloten om dit Disclosure project af te ronden en moeten zichzelf in toom houden, omdat ze er zo naar verlangen om jullie te vertellen wie ze zijn en waarom ze zijn gekomen. Ze zijn gekomen om jullie te helpen, geliefden. Ze zijn gekomen om hun Liefde en Licht met jullie te delen. Ze zijn gekomen om jullie te vertellen over jullie eigen werkelijke aard en afkomst en nog zo veel meer.

Eindelijk zagen we een mogelijkheid dit project op te starten. In geval de Goddelijke tijdslijn van 4 augustus wordt overschreden en er niets gebeurt, dan zullen de Galactische Broeders de touwtjes in handen nemen van het Disclosure project. Er zijn diverse besprekingen geweest tussen de Galactische Broeders, de grond-crew en de wereldleiders om te bepalen hoe we de Galactische aanwezigheid kunnen meedelen, dit zonder teveel angst onder de mensen te veroorzaken. Dat is en zal altijd ons voornaamste doel zijn.

Ik werk persoonlijk mee in dit verband en ik heb een intens contact met president Obama, die zelf heel blij is dat hij zelf ook eindelijk kan meewerken in dit project. Alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden door onze Galactische broeders, de Arcturianen. Besef goed geliefden, dat er werk in dit project is gestoken en dat we dit niet zomaar voorbij zullen laten gaan. We kunnen geen exacte datum geven, omdat we altijd in het NU leven.

Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.

Hoe dan ook, Disclosure zal op de meest geschikte tijd komen. Koppel het niet aan een exacte datum, laat gaan, laat God. Het zal vanaf die ultieme datum, 4 augustus, allemaal kristalhelder worden hoe de zaken zich verder zullen ontvouwen. We kunnen dan ook meer informatie geven. Het hangt allemaal af van de beslissingen die worden genomen, de tijdlijnen, de omstandigheden.

Waar je zeker van kunt zijn is dat 4 augustus borg zal staan voor geweldige veranderingen. Het zal het begin zijn. Disclosure kan niet langer worden uitgesteld. Het gebeurt in jullie NU-moment. Hou er rekening mee dat dit NU-moment een veel groter tijdsframe omvat dan slechts één dag. Dus, verwacht geen vloot van Ufo’s op die dag.

Ik hou van jullie geliefden en ik werk hard aan het Disclosure project zodat ik jullie kan begeleiden in het hele proces, want de mensheid is belangrijk voor mij.

Ik ben Saint Germain.

Bron:

Galactic Free Press
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:28:39 #98
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115034578
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
pi_115034619
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
we zullen het vanzelf zien ouwe reus..
pi_115036663
quote:
Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.
Nou, dat zijn wel harde sancties tegen de "duistere zielen". Alleen, eerder staat: onze Galactische Broeders zijn vast besloten om dit project af te ronden, dus is het project niet al in handen van de Galactische Broeders?
Firm but Friendly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')