ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze komen binnenkort?
Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja dat denk ik wel ja, eigenlijk weet ik dit honderd procent zeker.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.quote:
Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef valandil25 het volgende:
[..]
buiten alle andere bronnen die ik als betrouwbaar beschouw,, heb ik het meerdere keren aan mijn gids voorgelegd en al die keren antwoordde mijn vriend(in) met een volmondig ja.
ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor jou dat je vriendin(gids) gelijk heeft.
We weten het zaterdag
En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja ik hoop het ook, voor iedereen eigenlijk.
nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heeft je gids ook gezegd of ze met goede bedoelingen komen of komen ze om ons kwaad te doen?
Dan is het dus een heel mooi iets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef valandil25 het volgende:
[..]
nee ze handelen uit pure liefde krijg ik door van mijn gids.
ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is het dus een heel mooi iets.
ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..quote:
Brengen ze ook giften mee? Zo ja, wat? Wat hebben zij mij te bieden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:09 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja en als ik het goed begrijp zijn het entiteiten van de pleiaden en mogelijk ook anderen maar het eerste contact zal met hun gaan plaats vinden.
Misschien is dat wel hetzelfde.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
Goud, wierook en mirre.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Brengen ze ook giften mee? Zo ja, wat? Wat hebben zij mij te bieden?
Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfdequote:
ja we zijn in princype allemaal familie van elkaar,, maar lees de posts hierboven aubquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ben benieuwd. Als het echt zo is dan is dat zeker een mooi cadeau. Al vraag ik me af wie er dan komen. Aliens of lichtwezens?
ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Brengen ze ook giften mee? Zo ja, wat? Wat hebben zij mij te bieden?
Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.quote:
Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ik krijg hier geen antwoord op,, wel dat ze ons uitleg gaan geven.
Licht is energie, materie is energie; in die zin zijn we allemaal familie van elkaar, en plakken we slechts andere labels op wat niet mens is. Een lichtwezen is net zo buitenaards als een alien dat is. Vind ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Lichtwezens zijn meer overleden mensen of hoger niveau.. Aliens een ander ras leek mij altijd. Maar miss is het idd wel hetzelfde
Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nu begint die ster in de lucht tijdens mijn geboorte ook vragen te beantwoorden. Tjee.. sprakeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:28 schreef Gray het volgende:
Sorry, ik zal m'n aars weer even boven je kribbe vandaan halen en terug m'n broek in stoppen.
Godsamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
David Cameron was laatst wel aanwezig bij het Olymisch stadium, en Medvedev (oké, toegegeven, hij is geen president meer) was er tijdens de openingsceremonie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef popolon het volgende:
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
Ik ben er niet trots op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Godsamme.Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
Maar wat nou als...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..
mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef WSquater het volgende:
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken).
Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).
Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard).
ik weet niet hoe dat werkt, ik stel een vraag en de gids laat me door een bepaalde energie te voelen weten of het klopt of niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op.
[..]
Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
DUs je weet t niet zekerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.
ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.
ik zal eventuele info hier plaatsen.
Heb je er in ieder geval iets van geleerd. Zo kan het nooit tegenvallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
ja wat is zeker weten, ik kan niet in de toekomst kijken..( zijn hier toevallig mediums?)quote:
quote:Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.
[...]
Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.
Serieus
Haha, grappig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ] Datum is fout, net in mijn achtertuin
die kut gidsen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals Gray al zegt, mooi plaatje. Dankjewel!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
Nou, nee, dit zegt ie over hoe zeker ik er van benquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
Niet zo negatief man. Liefde op het eerste gezicht.. kan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
we zullen het vanzelf zien ouwe reus..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt
Nou, dat zijn wel harde sancties tegen de "duistere zielen". Alleen, eerder staat: onze Galactische Broeders zijn vast besloten om dit project af te ronden, dus is het project niet al in handen van de Galactische Broeders?quote:Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |