Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef CoolGuy het volgende:
3m35cm lang? (en dan ook ongeveer he) en hun schepen die overal hangen worden zichtbaar? really? want een post van Vandilil eerder zei nog dat er geen armada aan UFO's kwam op 4 augustus, of heb ik t nu mis?
Maar goed, hoe komt Vandilil aan die info? Hoezo 3m35cm lang, hoe weet ie dat?
Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor.
Verklaart alleen niet waarom je in de derde persoon spreekt over 'm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.
De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Is er al bekend hoe laat ze ongeveer landen?
Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb al bossche bollen in huis gehaald om morgen lekker te eten als de aliens komen
"I made you a bossche bol but I ated it"
Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Gray het volgende:
[..]
De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.
Edit: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012
Waar kan je trouwens een goede livestream vinden van de OS, voor zij die geen televisie hebben?
Ik vraag me serieus af hoe buitenaardse wezens zullen reageren op onze bacteriecultuur, net als in de film "the war of the worlds".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.
Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellen
Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.
En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
Natuurlijk wel. Ik denk dat ze zomaar gaan meeposten in dit topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:
Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.
Ik denk dat limburgs wel een goed startpunt isquote:En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
Of Normandië! En dat is dichtbijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.
En nee ze landen nooit in Nederland. Bij invasies kiezen ze ook altijd Amerika en New York en zo
Volgens mij staat het nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
Het staat nog maar uiteraard met het nodige preventieve indek werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Kan toch een enigszins nerveus gevoel niet onderdrukken. Stel ze komen echt
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Ik had het ook altijd als Bankfurt met een voorspelling kwam en dat zwakte ook na de vele voorspellingen die niet uitkwamen wel wat af.
Nou ja, nog 1 nachtje slapen en het is zover
Nee hoor, ik geloof juist helemaal niet bij voorbaat in een voorspelling.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoor) maar jij gelooft dus eigenlijk bij voorbaat al een voorspelling die wordt gedaan door iemand en bent dan teleurgesteld als 't niet uitkomt, terwijl ik bij voorbaat al denk dat 't 'm toch niet gaat worden, dus ik heb geen teleurstelling achteraf, meer een 'zie je wel / ja doh' gevoel.
Overigens...Bankfurt, je spreekt in de verleden tijd, dus ik neem aan dat hij hier niet meer komt? Waarom is dat? Is er wat gebeurd?
Ze komen niet, dudequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Kan toch een enigszins nerveus gevoel niet onderdrukken. Stel ze komen echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |