abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115018353
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef popolon het volgende:
Wat wel geinig is dat geen van de G20 leiders de OS in Londen zullen bezoeken. Is dat tot nu toe nog steeds geldig?
David Cameron was laatst wel aanwezig bij het Olymisch stadium, en Medvedev (oké, toegegeven, hij is geen president meer) was er tijdens de openingsceremonie.
pi_115018384
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Godsamme. :') Gray, gedraag je man. Wat een filth flarin' flarin' filth!
Ik ben er niet trots op. :N

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ah das een mooi cadeau! ook die van obama hoorde ik..

mijn gids zegt zeker te weten dat ze op 4 augustus komen.
Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
pi_115018652
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef WSquater het volgende:
Vergeef me, maar ik ben nog erg skeptisch en zeg voor nu nog even bullshit. Als je gelijkt hebt, valandil25, dan zal ik achteraf terugkomen en toegeven dat je 100% gelijk had - maar voor nu geloof ik er gewoon niks van (ook al zou ik het wel graag willen meemaken). ;)

Daarnaast had ik ergens gelezen dat deze aliens de G20 leiders de kans gaven om hun aan te kondigen. Dat gaat vast en zeker niet meer gebeuren? Anders had je nu wel iets gehoord van dat er een belangrijke aankondiging zou zijn op zaterdag (of morgen, vrijdag).

Nou ja, als er meer info is plaats het hier. Ik ben wat dat betreft best wel open-minded (maar blijf wel skeptisch, uiteraard). ;)
ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
pi_115018816
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:27 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoe weet jouw gids dit dan? Waarom komt hij/zij er nu pas mee nu die aliens ook besloten hebben over de vloer te komen? Hebben die aliens eerst even jouw gids op de hoogte gebracht? Uit goed fatsoen zeg maar?
ik weet niet hoe dat werkt, ik stel een vraag en de gids laat me door een bepaalde energie te voelen weten of het klopt of niet.

gidsen zitten in een andere dimensie, dus wellicht is daar onderling contact of via via.
pi_115019827
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik ben er niet trots op. :N

[..]

Maar wat nou als...
Het is 5 augustus, en de dag daarvoor is voorbij gegleden als ieder ander. Wat zou dat met je doen? Hoe zou je daarop reageren denk je?
ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
pi_115020136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja ach, dat zou natuurlijk jammer zijn, maar dan is dat wat het is.. en dan neem ik die info in het vervolg met een korreltje zout.
Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
pi_115020542
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Probeer je toch alvast een klein beetje voor te stellen dat het op zaterdag nog niet doorgaat. Dan is de teleurstelling minder groot.
ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:00:16 #83
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115020564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja mocht ik ongelijk hebben wat heel goed kan, want het blijft natuurlijk toekomst muziek, dan is dat wat het is, ook niet erg, maar wel jammer.

ja ik hoorde ook van de g20, van de topic starter, nee niets van doorgekregen maar het zou natuurlijk kunnen dat het en en is.

ik zal eventuele info hier plaatsen.
DUs je weet t niet zeker
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_115020728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Heb je er in ieder geval iets van geleerd. Zo kan het nooit tegenvallen. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef valandil25 het volgende:

[..]

ja weet je, dit gaat ook allemaal het voorstellingsvermogen te buiten, ook voor mij, dus ik hoef niet mijn best te doen om me voor te stellen dat er zaterdag niets gebeurt en dat het misschien later gebeurt of helemaal niet.
Dat is een mooie manier om er tegenaan te kijken. :Y
pi_115020737
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

DUs je weet t niet zeker
ja wat is zeker weten, ik kan niet in de toekomst kijken..( zijn hier toevallig mediums?)
maar de bronnen denken van wel..

de gechannelde st, germain weet de datum overigens nog niet zeker, omdat ze in die dimensie geen tijd kennen maarja mijn gids dan dus ook niet zou je zeggen, maar toch krijg ik een volmondig ja voor 4 augustus.
pi_115022300
We zijn in ieder geval gewaarschuwd:

quote:
Neem in aanmerking dat dit NU-moment een veel grotere
tijd-frame impliceert dan één dag: dus verwacht geen armada van UFO’s op
die specifieke datum.

[...]

Ik Ben Saint Germain (gelezen op unitynet.nl)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:26:24 #87
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115022325
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
pi_115022460
quote:
4s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Parafernalia het volgende:
Ik durf mijn leven eronder te verwedden dat ze niet komen.

Serieus :)
Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:34:40 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115022916
Datum is fout, net in mijn achtertuin
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115023026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ] Datum is fout, net in mijn achtertuin
Haha, grappig. :{w

Wel supergave afbeelding. ^O^

Save as... :Y
pi_115023076
quote:
die kut gidsen ook ;)
pi_115023940
quote:
Zoals Gray al zegt, mooi plaatje. Dankjewel!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115024291
quote:
Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
pi_115028612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zou ik dus echt niet bang voor zijn. Wat een scharminkeltje. Zou hem binnen vragen en hem een lekkere maaltijd voorzetten.
Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:04:46 #95
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115028922
quote:
5s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat heeft dat dan voor nut? Is het zo belangrijk dat je verwachtingen waar worden?
Nou, nee, dit zegt ie over hoe zeker ik er van ben ;)
pi_115031458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Totdat je in zijn ogen kijkt en je beseft dat het een intelligent wezen is net zoals jij. Ik denk dat dat hetgene is waar de meeste mensen zich op verkijken.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen een serieuze mindfuck zal zijn op zo'n moment en dat sommigen daar dan misschien wat bang of paniekerig van gaan reageren.
Niet zo negatief man. Liefde op het eerste gezicht.. kan ook.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gray op 03-08-2012 01:06:10 ]
pi_115034543
zelfde bericht, alleen obama komt er in voor.
Update, 2 augustus 2012

Er wordt ondertussen veel geschreven over de datum 4 augustus 2012. Iemand die ook graag een bericht wil doorgeven betreffende 4 augustus is Saint Germain. Hij doet dit via Méline Lafont.

Geliefden,

Er is veel gaande op dit moment en wij zien de bevestiging van de Goddelijke tijdlijn van 4 augustus overal verschijnen in talloze publicaties. En het is overduidelijk dat de Lichtwerkers heel verheugd zijn over deze ontwikkelingen. Wij zijn dat ook en wij zien een geweldige kracht van samenwerking en van Licht wat de oppervlaktes doordringt, vergelijkbaar met een zonnevlam.

Jullie hebben nu alle recht om meer dan verheugd te zijn, geliefden. Wij voelen hier precies hetzelfde in de hogere sferen. Onze Galactische Broeders zijn vastbesloten om dit Disclosure project af te ronden en moeten zichzelf in toom houden, omdat ze er zo naar verlangen om jullie te vertellen wie ze zijn en waarom ze zijn gekomen. Ze zijn gekomen om jullie te helpen, geliefden. Ze zijn gekomen om hun Liefde en Licht met jullie te delen. Ze zijn gekomen om jullie te vertellen over jullie eigen werkelijke aard en afkomst en nog zo veel meer.

Eindelijk zagen we een mogelijkheid dit project op te starten. In geval de Goddelijke tijdslijn van 4 augustus wordt overschreden en er niets gebeurt, dan zullen de Galactische Broeders de touwtjes in handen nemen van het Disclosure project. Er zijn diverse besprekingen geweest tussen de Galactische Broeders, de grond-crew en de wereldleiders om te bepalen hoe we de Galactische aanwezigheid kunnen meedelen, dit zonder teveel angst onder de mensen te veroorzaken. Dat is en zal altijd ons voornaamste doel zijn.

Ik werk persoonlijk mee in dit verband en ik heb een intens contact met president Obama, die zelf heel blij is dat hij zelf ook eindelijk kan meewerken in dit project. Alles wordt nauwlettend in de gaten gehouden door onze Galactische broeders, de Arcturianen. Besef goed geliefden, dat er werk in dit project is gestoken en dat we dit niet zomaar voorbij zullen laten gaan. We kunnen geen exacte datum geven, omdat we altijd in het NU leven.

Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.

Hoe dan ook, Disclosure zal op de meest geschikte tijd komen. Koppel het niet aan een exacte datum, laat gaan, laat God. Het zal vanaf die ultieme datum, 4 augustus, allemaal kristalhelder worden hoe de zaken zich verder zullen ontvouwen. We kunnen dan ook meer informatie geven. Het hangt allemaal af van de beslissingen die worden genomen, de tijdlijnen, de omstandigheden.

Waar je zeker van kunt zijn is dat 4 augustus borg zal staan voor geweldige veranderingen. Het zal het begin zijn. Disclosure kan niet langer worden uitgesteld. Het gebeurt in jullie NU-moment. Hou er rekening mee dat dit NU-moment een veel groter tijdsframe omvat dan slechts één dag. Dus, verwacht geen vloot van Ufo’s op die dag.

Ik hou van jullie geliefden en ik werk hard aan het Disclosure project zodat ik jullie kan begeleiden in het hele proces, want de mensheid is belangrijk voor mij.

Ik ben Saint Germain.

Bron:

Galactic Free Press
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:28:39 #98
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115034578
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
pi_115034619
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:28 schreef Parafernalia het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap echt niet goed dat je dit geloofwaardig vindt :@
we zullen het vanzelf zien ouwe reus..
pi_115036663
quote:
Wat ik jullie kan vertellen is dat de datum van 4 augustus de uiterste datum is waarbij de donkere zielen volledig zullen moeten meewerken. Een belofte die ze lang geleden hebben gemaakt, maar nooit zijn nagekomen. Nu zullen ze eindelijk moeten instemmen om mee te werken. Als ze dat niet doen, dan zal het project worden overhandigd aan de Goddelijke bron en uitgevoerd worden door de Galactische Broeders.
Nou, dat zijn wel harde sancties tegen de "duistere zielen". Alleen, eerder staat: onze Galactische Broeders zijn vast besloten om dit project af te ronden, dus is het project niet al in handen van de Galactische Broeders?
Firm but Friendly.
pi_115036698
_O-
nee echt niet !
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:53:16 #102
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115037639
Morgen is het zo ver *O* Ik heb al een rol alufolie gehaald om een hoedje van te vouwen
Mijn nieuwe ondertitel
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 08:57:59 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_115037696
3m35cm lang? (en dan ook ongeveer he 8)7 ) en hun schepen die overal hangen worden zichtbaar? really? want een post van Vandilil eerder zei nog dat er geen armada aan UFO's kwam op 4 augustus, of heb ik t nu mis?

Maar goed, hoe komt Vandilil aan die info? Hoezo 3m35cm lang, hoe weet ie dat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_115037842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 08:57 schreef CoolGuy het volgende:
3m35cm lang? (en dan ook ongeveer he 8)7 ) en hun schepen die overal hangen worden zichtbaar? really? want een post van Vandilil eerder zei nog dat er geen armada aan UFO's kwam op 4 augustus, of heb ik t nu mis?

Maar goed, hoe komt Vandilil aan die info? Hoezo 3m35cm lang, hoe weet ie dat?
Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor. ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:13:04 #105
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115037898
Is er al bekend hoe laat ze ongeveer landen?
Mijn nieuwe ondertitel
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:18:48 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_115038007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom vraag je het niet direct aan hem? Hij post ook in dit topic hoor. ;)
Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.
pi_115038054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat weet ik, en dat is op zich ook geen probleem, maar ik werk momenteel op een Android device, en dat quoten wil niet altijd werken.
Verklaart alleen niet waarom je in de derde persoon spreekt over 'm. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Is er al bekend hoe laat ze ongeveer landen?
De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.
Edit: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012

Waar kan je trouwens een goede livestream vinden van de OS, voor zij die geen televisie hebben? :)
pi_115038239
Ik heb al bossche bollen in huis gehaald om morgen lekker te eten als de aliens komen :9

"I made you a bossche bol but I ated it" _O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_115038407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb al bossche bollen in huis gehaald om morgen lekker te eten als de aliens komen :9

"I made you a bossche bol but I ated it" _O-
Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.
Firm but Friendly.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:54:50 #110
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115038817
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Gray het volgende:

[..]

De enige aanwijzing die ik tot nu toe heb gezien daarvoor was via die polar calender/graancirkel.
Edit: 19:43:53 on Saturday, 4th August 2012

Waar kan je trouwens een goede livestream vinden van de OS, voor zij die geen televisie hebben? :)
Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellen _O_
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115039028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:37 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Niet slim, misschien vinden ze jou ook wel 'n lekker hapje.
Ik vraag me serieus af hoe buitenaardse wezens zullen reageren op onze bacteriecultuur, net als in de film "the war of the worlds".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:05:52 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_115039145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze niet te laat komen. Er zijn zo veel vragen die ik ze wil stellen _O_
Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.

En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:07:37 #113
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_115039196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat 'ze' Nederland uitkiezen om te landen? Dat zou wel heel toevallig zijn.

En in het onwaarschijnlijke geval dat ze dat wel doen, in welke taal ga je je vragen dan stellen?
Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.

En nee ze landen nooit in Nederland. Bij invasies kiezen ze ook altijd Amerika en New York en zo :(
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115039243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:05 schreef Lavenderr het volgende:

Natuurlijk wel. Ik denk dat ze zomaar gaan meeposten in dit topic.

quote:
Ik denk dat limburgs wel een goed startpunt is :)
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:09:22 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_115039256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk dat de aliens al veel verder in ontwikkeling zijn dus ik hoef alleen maar na te denken en ze kunnen het lezen. Vandaar ook de aluhoedjes zodat ze je gedachtes niet kunnen lezen.

En nee ze landen nooit in Nederland. Bij invasies kiezen ze ook altijd Amerika en New York en zo :(
Of Normandië! En dat is dichtbij *O*
pi_115045941
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
pi_115046606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
En? Is het uitstel al aangekondigd? Of staat 4 augustus nog steeds vast als de dag dat aliens zich voorstellen aan de mensheid?
Volgens mij staat het nog.

Al heb ik uit andere bronnen al vernomen dat ook de 12e genoemd wordt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:30:40 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115047593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef WSquater het volgende:
Het staat nog maar uiteraard met het nodige preventieve indek werk. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:31:39 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_115047636
Kan toch een enigszins nerveus gevoel niet onderdrukken. Stel ze komen echt :o
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:55:02 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_115048574
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:58:19 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_115048685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

ja...stel. Maar dat geldt voor elke voorspelling die wordt gedaan. Dus dan zou je dat nerveuze gevoel toch elke keer moeten hebben? Of zwakt dat niet af na tig x meegemaakt te hebben dat een voorspelling werd gedaan die dan niet uitkwam?
Daar heb je een goed punt.
Ik had het ook altijd als Bankfurt met een voorspelling kwam en dat zwakte ook na de vele voorspellingen die niet uitkwamen wel wat af.

Nou ja, nog 1 nachtje slapen en het is zover
pi_115048779
Raak er eerder een beetje opgewonden van. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:01:22 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_115048793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt.
Ik had het ook altijd als Bankfurt met een voorspelling kwam en dat zwakte ook na de vele voorspellingen die niet uitkwamen wel wat af.

Nou ja, nog 1 nachtje slapen en het is zover
Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoor :) ) maar jij gelooft dus eigenlijk bij voorbaat al een voorspelling die wordt gedaan door iemand en bent dan teleurgesteld als 't niet uitkomt, terwijl ik bij voorbaat al denk dat 't 'm toch niet gaat worden, dus ik heb geen teleurstelling achteraf, meer een 'zie je wel / ja doh' gevoel.

Overigens...Bankfurt, je spreekt in de verleden tijd, dus ik neem aan dat hij hier niet meer komt? Waarom is dat? Is er wat gebeurd?
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:12:27 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_115049178
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel interessant wat je nu zegt, want jij zit daar dus heel anders in dan ik (geen verwijt of wat dan ook hoor :) ) maar jij gelooft dus eigenlijk bij voorbaat al een voorspelling die wordt gedaan door iemand en bent dan teleurgesteld als 't niet uitkomt, terwijl ik bij voorbaat al denk dat 't 'm toch niet gaat worden, dus ik heb geen teleurstelling achteraf, meer een 'zie je wel / ja doh' gevoel.

Overigens...Bankfurt, je spreekt in de verleden tijd, dus ik neem aan dat hij hier niet meer komt? Waarom is dat? Is er wat gebeurd?
Nee hoor, ik geloof juist helemaal niet bij voorbaat in een voorspelling.
Ik denk altijd: we zien wel. Vind het wel leuke kost om te lezen en de filmpjes en foto's.

Bankfurt? Geen idee. Is al een poosje niet meer geweest. Jammer idd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:05:57 #125
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115054800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ze komen niet, dude
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:19:14 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_115056015
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Parafernalia het volgende:
Ze komen niet, dude
Dat kun je onmogelijk 100% zeker weten.

... of heb je toevallig net met ze "gebabbeld" ?

:P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:29:36 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_115056610
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ze komen niet, dude
Ze komen niet, ze komen wel, ze komen niet , ze komen wel..

vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:45:03 #128
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115057512
Ik kan me nog een topic herinneren hier: 8 maart 2003, dan zou het gebeuren.

(dat ik dat nog weet _O-)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:46:34 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115057614
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:48:31 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115057781
quote:
Ook ergens in oktober 2008 oid toch?
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:49:22 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115057829
Vrijheid
pi_115058111
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kan me nog een topic herinneren hier: 8 maart 2003, dan zou het gebeuren.

(dat ik dat nog weet _O-)
zouden er toen aliens komen?
pi_115058223
denk wel dat t gebeurt, maar ik denk dat ze de datum zelf ook nog nie weten.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:54:58 #134
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115058290
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Ja, maar dat soort topics zijn er al heel veel geweest hoor
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:55:01 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef valandil25 het volgende:

[..]

Jups. Elke keer weer gechanneld door de usual suspects. Maar hè, wie weet is het nu geen onzin en kunnen de buitenaardse wezens het wel uitvoeren en hoi zeggen. Wie weet.
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:55:39 #136
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115058349
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Jups. Elke keer weer gechanneld door de usual suspects. Maar hè, wie weet is het nu geen onzin en kunnen de buitenaardse wezens het wel uitvoeren en hoi zeggen. Wie weet.
Precies. En dan kan jij zeggen: "zie je nou wel!"
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:56:39 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef valandil25 het volgende:
denk wel dat t gebeurt, maar ik denk dat ze de datum zelf ook nog nie weten.
Tja, zou je op iemand vertrouwen die al decennia lang loopt te verkondigen dat ze er nu echt aan komen en dat dan vervolgens niet doet om welke kutreden dan ook? Ik zou er in ieder geval niet te veel op bouwen op zulke wezens :P.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:56:54 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_115058486
quote:

[..]

En daarom ook een beetje gespannen gevoel.
Morgen weten we het :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:57:46 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

dat dan elke keer weer wel hoor, tegen beter weten in :').
Vrijheid
pi_115058588
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, zou je op iemand vertrouwen die al decennia lang loopt te verkondigen dat ze er nu echt aan komen en dat dan vervolgens niet doet om welke kutreden dan ook? Ik zou er in ieder geval niet te veel op bouwen op zulke wezens :P.
haha ja dat wordt wel irritantant ja, dan ken je wel lekker gelukkig zitten zijn in die andere dimensie maaruh geef ons ook is wat..

volg die channelings van salusa zelf pas een jaar ofzo

aan de andere kant hebben ze nu wel een goede reden met die ascentie enzo
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:01:57 #141
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_115058766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat er niet staat dat ze morgen kennis komen maken
Het staat er gewoon niet.
Those who look before they leap, never leap
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:02:18 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_115058783
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef jogy het volgende:

[..]

dat dan elke keer weer wel hoor, tegen beter weten in :').
Nou precies dat.
Als ik valandil zo overtuigd zie posten bekruipt me toch het gevoel dat het dit keer wél eens zo zou kunnen zijn.
Dat er meer leven is in het heelal ben ik van overtuigd en misschien zijn die wezens daar net zo nieuwsgierig naar ons en net zo bezig als wij hier met ruimtevaart en al veel verder dan wij en komen zij eerder bij ons op bezoek dan wij bij hen.

jeetje, lange zin :o
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:05:27 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115058925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Ik weet de oorspronkelijke melding niet maar 4 augustus zou hoe dan ook op zijn allerminst een spectaculaire dag moeten zijn wat ook iets met de buitenaardse Broeders van de Galactisch Vrede of hoe ze zich ook noemen te maken heeft.
Vrijheid
pi_115058977
quote:

[..]

volgens mij staat dat wel in het bericht van de topic starter, waarvoor dank trouwens! doen ze trouwens wel goed he?, iedereen een beetje hoop geven..
pi_115059025
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet de oorspronkelijke melding niet maar 4 augustus zou hoe dan ook op zijn allerminst een spectaculaire dag moeten zijn wat ook iets met de buitenaardse Broeders van de Galactisch Vrede of hoe ze zich ook noemen te maken heeft.
ja zoiezo laatste dag voor disclosure toch..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:11:53 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059193
quote:

[..]

quote:
FURTHERMORE IT HAS BEEN DECIDED THAT WE WILL MAKE FULL CONTACT WITH EARTH BEINGS IN EIGHT DAYS FROM THIS TRANSMISSION ON AUGUST 4, 2012 AT THE WORLD OLYMPIC GAMES IN LONDON ENGLAND FOR THE ENTIRE WORLD TO SEE! THIS WILL BE FOR OUR INTRODUCTION AS WELL AS OUR FIRST EFFORTS TO WORK DIRECTLY WITH YOU IN THE CORRECTION AND ASCENSION OF GAIA AND TO ASSIST WITH YOUR OWN ASCENSION.
Vrijheid
pi_115059228
quote:

[..]

waarvoor zouden ze toen komen? voor het hele illuminati verhaal?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:18:03 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059449
Ik ben er persoonlijk echt wel van overtuigd dat er buitenaardse wezens zijn en zelfs dat ze ook hier zijn in welke capaciteit dan ook trouwens. Maar die channelende mafkezen zijn wat mij betreft niet meer dan een grappig tijdsverdrijf. Ik ben het dan ook totaal niet eens met hun manier van willen helpen. 'Doe maar rustig aan, wij fixen het wel voor je'. Zo komen we nooit uit de luiers want het wordt weer door anderen opgelost. Ik heb liever dat de mensheid er alleen voor staat, ook al betekend het dat we aan de rand van de afgrond moeten hangen als mensheid voor we slim genoeg zijn om het een keer goed te doen. Eerder de manier van Star Trek zeg maar. Een derde wereld oorlog, de wereld helemaal in puin door ons eigen gezeik maar op dat moment wel met een goede les geleerd waardoor we verder kunnen groeien.
Vrijheid
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 17:19:26 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115059502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef valandil25 het volgende:

[..]

waarvoor zouden ze toen komen? voor het hele illuminati verhaal?
Nu ook hoor. De 'Duistere machten' (Banken, vervuilers, en de moordenaars van buurtkatten) hebben nu hun 538000ste laatste kans gekregen om lief te doen maar ja.. :P.
Vrijheid
pi_115059600
Dus het is uitgesteld? Of komen ze morgen toch écht? Wat is daar nú het antwoord op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')